AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #21 Skrevet 20. oktober 2024 Han har jo egentlig sagt rett ut hva han vil: han ønsker ikke å ha et forhold til deg, men syntes det var hyggelig å ha uforpliktende sex. Håper du finner en som ønsker å være kjæresten din. Anonymkode: 7c230...802
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #22 Skrevet 20. oktober 2024 Ingenting forvirrende ved dette gode pike. Han vil Pule. Enkelt. OG ingenting mer. Blir til tider trist på vegne av damer som blir forvirret av dette. Anonymkode: c9b36...688 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Skrevet 20. oktober 2024 Han vil ha sex med deg og bare det. Han merka at du kanskje forsvant litt for han når du fikk vite at han ikke ville ha et forhold, så derfor tenker han at han må gi mer av seg (kos og gi mer under sex) for å holde på deg som tilgjengelig sexpartner. Anonymkode: a1319...aba 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #24 Skrevet 20. oktober 2024 Bombasi skrev (5 minutter siden): Ja greit nok at det må være opp til han om han ønsker mer, men samtidig bør du minne deg på om vinglingen hans. Ikke legg alt på han hva som skjer videre. At han er påskrudd, skrur seg av og avviser deg, for så skru seg på for sex og senere skal finne ut om han kanskje er villig til å prøve å ta ting videre igjen, altså, det er jo ikke en god start på noe som skal være seriøs kjærlighet. Synes du fortjener bedre enn vingling og usikkerhet hvor han ender opp med å gå videre med deg mer på "nåde" enn noe annet. Hvis det skjer da. Hvem vet. Jeg tenker det er din tur å avvise han, for så bruke tid på å sondere terrenget etter en mann som VET at han ønsker deg hele veien. Hehe, uffda, jeg innser jo at Du har jo så rett! Jeg sliter litt selvfølelsen for tiden etter mange år i et veldig dysfunksjonelt og traumatiserende forhold så tror jeg fort kan normalisere oppførsel som ikke er ok. Øver meg på å sette egne genser;) Takk for boosten og inputen jeg trengte til til å se at jeg faktisk kanskje fortjener bedre enn dette her:) Ha en flott søndags kveld:) Anonymkode: 163e1...cc4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #25 Skrevet 20. oktober 2024 Blått skrev (13 minutter siden): Jeg startet også datingen som godtroende og snill, men har egentlig nå dratt på meg irritert-buksene og blitt flinkere med å sette grenser Og IKKE ha dårlig samvittighet for det! (Også vil jeg bare påpeke at det som du nevner er veldig viktig. Det er ikke alltid sammenheng mellom hva som blir sagt og hva som gjøres. Fokuser på hva som gjøres for det er her det skinner gjennom hva de egentlig føler) Ja, jeg får kanskje finne frem irritert-buksene min jeg også da😉 Det høres jo bedre ut enn å gå rundt å være usikker;) Takk, for et fint og konstruktivt svar! Anonymkode: 163e1...cc4
Gjest Bombasi Skrevet 20. oktober 2024 #26 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hehe, uffda, jeg innser jo at Du har jo så rett! Jeg sliter litt selvfølelsen for tiden etter mange år i et veldig dysfunksjonelt og traumatiserende forhold så tror jeg fort kan normalisere oppførsel som ikke er ok. Øver meg på å sette egne genser;) Takk for boosten og inputen jeg trengte til til å se at jeg faktisk kanskje fortjener bedre enn dette her:) Ha en flott søndags kveld:) Anonymkode: 163e1...cc4 Ikke bare kanskje, men du fortjener bedre enn fyr som vingler, setter deg på vent, gjør deg usikker, bruker interessen din for han med å ha sex osv. Hvis ikke det er dette du vil ha så fortjener du bedre, uten noe kanskje midt i setningen. Dette er nok ikke drømmemannen slik han holder på. Så lykke til med å gå videre! Ha en fin søndag du også
Fredslilje85 Skrevet 20. oktober 2024 #27 Skrevet 20. oktober 2024 Håper du lærer deg å sette dine grenser og ser at du fortjener bedre enn det der:)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #28 Skrevet 20. oktober 2024 Skjønner ikke helt hva det er å bli forvirret over… Han vil ikke ha et forhold med deg, men puler deg gjerne uforpliktende. Anonymkode: a21b5...9c0
exictence Skrevet 20. oktober 2024 #29 Skrevet 20. oktober 2024 Er ikke det ganske klart da, Ts? Han sa at han ikke vil ha forhold med deg i fremtiden. Men han liker å være med deg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #30 Skrevet 20. oktober 2024 Det ble ikke noe av den daten han egentlig hadde, så da ble du en god nummer to. Anonymkode: c9931...f52
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det ble ikke noe av den daten han egentlig hadde, så da ble du en god nummer to. Anonymkode: c9931...f52 Han var ikke på date.. Han var med noen kopiser og de kom etterhvert bort de og men ble bare fem min så dro de.. han ble igjen... Anonymkode: 163e1...cc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå