AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Heisann, hadde vært fint med noen andres perspektiver på dette her da jeg sikkert er litt blind selv siden jeg er i situasjonen. har truffet en mann i ca 4 mnd vi har ikkje møttes så ofte fordi vi begge har barn og bor i forskjellige byer, dog pendler jeg inn til Oslo hvor han bor pga Master studiet mitt. De siste ukene har han tatt mindre kontakt, vi har brukt å sende hverandre mld flere ganger om dagen men det har det blitt mindre av og han foreslo ikke å møtes denne helgen da han var ledig og han visse jeg hadde barnefri. Så jeg spurte rett ut om han egentlig ville treffes noe mer. Han sa da at han likte meg veldig godt men så ikke for seg at vi kunne hatt et forhold i fremtiden. Men han ville gjerne være venner. Greit nok det. så vi bare pratet litt om løst og fast og han spurte hva jeg skulle den kvelden. Jeg sa jeg jeg skulle til det og det stedet med min venninne å ta et glass vin. Og utover kvelden får jeg en sms som spør omg jeg er på det stedet for han synes det var så masete der han var og ville komme bort. jeg varte ikke for jeg ville være med min venninne. så plutselig er han bare der, og det blir til at han sitter sammen med oss et nesten to timer til jeg skal ta tog hjem. Sier hadet god går mot toget med min venninne, så ringer han og sier han vil jeg skal være med han hjem. Jeg blir med han hjem og han er ekstremt kosete og omsorgsfull mye mer enn han tidligere har vært og gir plutselig mye mer når vi har sex. Han sier ingenting om det det som skjedde neste morgen og jeg drar etter frokost som han laget. Men nå er jeg litt forvirret... hva er det han egentlig vil og forventer etter dette? Ja jeg vet jeg kan spørre direkte.. men er så lei av at det er jeg som må gjøre det hele tiden. Jeg for min del skal nå ikke ta noe mere kontakt. det var en veldig fin kveld og evt avrunding av det som var for min del. Så om han ønsker noe tenker jeg at han får være tydelig på det. Det er vel ikke urimelig? Hislen forvirret pike;) Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilje85 Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Det virker som han liker deg men han vet tydeligvis ikke hva han vil.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober Høres ut som han er ute etter fwb/ff. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Han har sagt du ikke er aktuell for forhold. Så da er det ute av verden, og han har ingen forpliktelser. Han tenkte han kunne få seg noe bare, og det var du villig med på. At en mann sier ja til sex uten forpliktelser, burde ikke akkurat være verken overraskende eller forvirrende. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober Ikke godt å si. Kanskje liker han deg mer enn han vil innrømme. Kanskje kjedet han seg den kvelden og tenkte at du var et lett "bytte". Som sagt, vanskelig å vite. Kanskje lurt at du ligger lavt en stund og overlater til han å ta initiativ. Hvis han fortsatt tar kontakt, er det nok lurt med en ny prat om hva dere vil med dette "forholdet". Om dere har ulike tanker om hva dere vil, er det kanskje ingen god idé å fortsette kontakten. Og ikke fortsett å rote det til med sex. Vent med mer sex til dere har funnet ut av veien videre. Hvis han virkelig vil ha deg, vil han godta å vente med sex, men hvis det er bare sexen han ønsker, og du gir ham det hver gang dere møtes, da kan jo dette halvveis-forholdet fortsette i det uendelige uten at han vil binde seg. Anonymkode: de563...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Der hadde jeg ikke giddet å investere mer følelser. Da må han i så fall endre seg, bli konsekvent og tydelig, kommunisere hva som skjedde (noe han allerede har droppet) og sagt med tydelig ord at han ønsker et forhold. Sånne mennesker som det der skaper hekt og de har et ustabilt følelsesliv. De tror de ikke vet hva de vil, men mennesker som ikke vet om de vil være med deg eller ikke, vil nesten aldri det. Så forelsker de seg og da er det som andre, bom sikre. Anonymkode: 29a7b...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så jeg spurte rett ut om han egentlig ville treffes noe mer. Han sa da at han likte meg veldig godt men så ikke for seg at vi kunne hatt et forhold i fremtiden. Anonymkode: 163e1...cc4 Du har jo til og med skrevet det ned selv. Anonymkode: 0eb9a...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Der hadde jeg ikke giddet å investere mer følelser. Da må han i så fall endre seg, bli konsekvent og tydelig, kommunisere hva som skjedde (noe han allerede har droppet) og sagt med tydelig ord at han ønsker et forhold. Sånne mennesker som det der skaper hekt og de har et ustabilt følelsesliv. De tror de ikke vet hva de vil, men mennesker som ikke vet om de vil være med deg eller ikke, vil nesten aldri det. Så forelsker de seg og da er det som andre, bom sikre. Anonymkode: 29a7b...2f4 Ja ikke sant;) derfor jeg jeg fra nå ikke skal ta noe mer kontakt. Takk for innspill:) Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke godt å si. Kanskje liker han deg mer enn han vil innrømme. Kanskje kjedet han seg den kvelden og tenkte at du var et lett "bytte". Som sagt, vanskelig å vite. Kanskje lurt at du ligger lavt en stund og overlater til han å ta initiativ. Hvis han fortsatt tar kontakt, er det nok lurt med en ny prat om hva dere vil med dette "forholdet". Om dere har ulike tanker om hva dere vil, er det kanskje ingen god idé å fortsette kontakten. Og ikke fortsett å rote det til med sex. Vent med mer sex til dere har funnet ut av veien videre. Hvis han virkelig vil ha deg, vil han godta å vente med sex, men hvis det er bare sexen han ønsker, og du gir ham det hver gang dere møtes, da kan jo dette halvveis-forholdet fortsette i det uendelige uten at han vil binde seg. Anonymkode: de563...700 Ja, jeg har som sagt ikke tanket å ta noe mere kontakt. Om han er interessert får han gjøre det. Jeg har har ikke vært noe offer altså, jeg ønsket jo sex og det var en fin natt og evt avslutning ofr meg. Men noe mere sånt blir det ikke mellom oss før man evt finner ut av hva dette er. Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober Han vil ha sex med deg. Anonymkode: 0aca4...c31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg har som sagt ikke tanket å ta noe mere kontakt. Om han er interessert får han gjøre det. Jeg har har ikke vært noe offer altså, jeg ønsket jo sex og det var en fin natt og evt avslutning ofr meg. Men noe mere sånt blir det ikke mellom oss før man evt finner ut av hva dette er. Anonymkode: 163e1...cc4 Han bør være klar og tydelig. Jeg holdt på med en fyr på lignende måte i ett år. Var en stor lettelse den dagen jeg innså at jeg ikke orket mer og takket for meg. Han prøvde selvfølgelig å hanke meg inn igjen, men jeg var ferdig. Stakkars forvirrede. Anonymkode: 29a7b...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #12 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han vil ha sex med deg. Anonymkode: 0aca4...c31 Ja, den delen av det har jeg jo forstått;) Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #13 Del Skrevet 20. oktober Skån deg selv og finn eventuelt noen som vil ha deg, uansett om han angret seg er han ikke sikker om han vil ha deg. Har selv brukt to år på et par damer, ene ville ikke jeg ha som kjæreste da for ustabil den andre ville ikke gå videre etter 6 måneder å jeg synes det ble for platt. Det kommer nok dessverre ikke til å ordne seg, ingen grunn å se på han noe annet en eventuell FF (Men da bør du være tydelig at han er det å og om du treffer andre er hasta La vista. (Funker bare om du er litt tøff dame og det er jo negativt om eventuelle beilere skulle vite at du har en FF, ville nok droppet det uansett om han angrer seg eller ikke da slike nedprioriteringer bør ikke komme så tidlig) Mann Anonymkode: 3e455...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #14 Del Skrevet 20. oktober Han er tydelig ute etter kun sex med deg. Anonymkode: 2ce5f...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #15 Del Skrevet 20. oktober Litt naiv eller? Han vil ikke ha noe forhold med deg men han liker tanken på å ha en (eller fler) som han kan ha sex med og booste egoet sitt med. Hadde han villet gjenoppta forholdet ville han tatt en prat om det. (hvis han er seriøs og mentalt med enn 15år) Anonymkode: a60b1...c3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. oktober #16 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg for min del skal nå ikke ta noe mere kontakt. det var en veldig fin kveld og evt avrunding av det som var for min del. Så om han ønsker noe tenker jeg at han får være tydelig på det. Det er vel ikke urimelig? Hislen forvirret pike;) Anonymkode: 163e1...cc4 Skjønner godt at du er en forvirret pike. Så skån deg selv med å ta to steg tilbake, og så se hva han gjør. Men typisk nok er det vel kroppen din han er ute etter, og ikke deg. Så om du vil være med på denne leken så kan du jo alltids det, men i praksis er det bortkastet om det er noe seriøst du ser etter. Svir du bort mye tid, energi og oppmerksomhet på en som det aldri vil bli noe med så glipper gjerne de som ville vært interessert i deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #17 Del Skrevet 20. oktober Bombasi skrev (10 minutter siden): Skjønner godt at du er en forvirret pike. Så skån deg selv med å ta to steg tilbake, og så se hva han gjør. Men typisk nok er det vel kroppen din han er ute etter, og ikke deg. Så om du vil være med på denne leken så kan du jo alltids det, men i praksis er det bortkastet om det er noe seriøst du ser etter. Svir du bort mye tid, energi og oppmerksomhet på en som det aldri vil bli noe med så glipper gjerne de som ville vært interessert i deg. Takk for seriøs tilbakemelding:) Jeg er nok ganske enig med deg, så skal nok bare legge dette dødt for min del nå så får det være opp til han om han ønsker noe mer. Så får vi se om jeg egentlig fortsatt ønsker det i fremtiden.. Tror jeg bare har vanskelig for å forstå mennesker når de sier å gjør så vidt forskjellige ting fordi det er så langt fra noe jeg ville gjort. Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #18 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skån deg selv og finn eventuelt noen som vil ha deg, uansett om han angret seg er han ikke sikker om han vil ha deg. Har selv brukt to år på et par damer, ene ville ikke jeg ha som kjæreste da for ustabil den andre ville ikke gå videre etter 6 måneder å jeg synes det ble for platt. Det kommer nok dessverre ikke til å ordne seg, ingen grunn å se på han noe annet en eventuell FF (Men da bør du være tydelig at han er det å og om du treffer andre er hasta La vista. (Funker bare om du er litt tøff dame og det er jo negativt om eventuelle beilere skulle vite at du har en FF, ville nok droppet det uansett om han angrer seg eller ikke da slike nedprioriteringer bør ikke komme så tidlig) Mann Anonymkode: 3e455...a05 Tusen takk for ordentlig tilbakemelding:) Jeg må bare lære meg at det ikke alltid er korrelasjon mellom hva noen sier og gjør. Jeg er nok litt for godtroende og snill, så må bli litt tøffere og lære å sette mine egne grenser. Anonymkode: 163e1...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. oktober #19 Del Skrevet 20. oktober (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for seriøs tilbakemelding:) Jeg er nok ganske enig med deg, så skal nok bare legge dette dødt for min del nå så får det være opp til han om han ønsker noe mer. Så får vi se om jeg egentlig fortsatt ønsker det i fremtiden.. Tror jeg bare har vanskelig for å forstå mennesker når de sier å gjør så vidt forskjellige ting fordi det er så langt fra noe jeg ville gjort. Anonymkode: 163e1...cc4 Ja greit nok at det må være opp til han om han ønsker mer, men samtidig bør du minne deg på om vinglingen hans. Ikke legg alt på han hva som skjer videre. At han er påskrudd, skrur seg av og avviser deg, for så skru seg på for sex og senere skal finne ut om han kanskje er villig til å prøve å ta ting videre igjen, altså, det er jo ikke en god start på noe som skal være seriøs kjærlighet. Synes du fortjener bedre enn vingling og usikkerhet hvor han ender opp med å gå videre med deg mer på "nåde" enn noe annet. Hvis det skjer da. Hvem vet. Jeg tenker det er din tur å avvise han, for så bruke tid på å sondere terrenget etter en mann som VET at han ønsker deg hele veien. Endret 20. oktober av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. oktober #20 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for ordentlig tilbakemelding:) Jeg må bare lære meg at det ikke alltid er korrelasjon mellom hva noen sier og gjør. Jeg er nok litt for godtroende og snill, så må bli litt tøffere og lære å sette mine egne grenser. Anonymkode: 163e1...cc4 Jeg startet også datingen som godtroende og snill, men har egentlig nå dratt på meg irritert-buksene og blitt flinkere med å sette grenser Og IKKE ha dårlig samvittighet for det! (Også vil jeg bare påpeke at det som du nevner er veldig viktig. Det er ikke alltid sammenheng mellom hva som blir sagt og hva som gjøres. Fokuser på hva som gjøres for det er her det skinner gjennom hva de egentlig føler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå