AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har alltid hatt mye utflod. Og alltid fått høre det kan bedre seg hvis man unngår truseinnlegg og man lar ting luftes der nede ved å gå truseløs på sommeren under kjole og på natta osv. Eneste av dette jeg klarer er å sove truseløs på natta. Å gå uten truseinnlegg er tortur for meg, det går kanskje en halvtime så føles det som jeg har tisset på meg. Gå uten truse gir meg også samme følelse (med mindre jeg ligger) . Tar ikke lang tid før det begynner å renne. Så for å fungere i en hektisk hverdag må jeg faktisk bruke innlegg. Jeg er så lei av å bruke penger hos gyn, og bruke midler som viser seg å ha null effekt. Så til mine medsøstre, noen som har tips til noe som faktisk funker? Anonymkode: 9f773...921
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg tror ikke du får endret det som er der normale for deg. Å lufte hjelper jo bare om det faktisk er en ubalanse f.eks, men selv om alle kvinner har og skal ha utflod så varierer også mengden fra hva som er normalt fra person til person. Anonymkode: f94a1...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå