Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1 Del Skrevet 25. februar 2006 Mine vinduer blir %&(# ikke reine, uansett hva jeg gjør med dem. Hva er ditt beste tips for å få skinnende blanke og rene vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 25. februar 2006 #2 Del Skrevet 25. februar 2006 har hørt at nylonvask gjør susen, men har ikke prøvd selv. Pleier å bruke zalo og litt salmiakk jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #3 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg prøvde nylonvask, men syntes ikke det gjorde susen. Beste tipset mitt er å vaske av all skitt med vann og svamp, og deretter gå over vinduet med vinduspuss (sånn blått på flaske). Tar litt tid, men da blir det også rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #4 Del Skrevet 25. februar 2006 Beste tipset jeg har er å bruke rent vann og microklut.Kun det,og ingenting såpe.Det er nemlig såpen som gjør at det blir "skjoldete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #5 Del Skrevet 25. februar 2006 Nylonvask og nal. Har vasket vinduer i dag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #6 Del Skrevet 25. februar 2006 Gjør det noe om det er litt skjoldete da? Livet er for kort til å bry seg om sånt - pust dypt og slæpp åff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2006 #7 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg bruker zalo med litt salmiakk i, Jordan mikrofiber vindusklut og nal. Vinduene blir helt rene og flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2006 #8 Del Skrevet 25. februar 2006 Vaskefirma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2006 #9 Del Skrevet 25. februar 2006 Vann med en anelse såpe, nal og microfiberklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #10 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg bruker nylonvask (faktisk vasket jeg vinduene i dag!) og nal, og synes det fungerer godt. Ellers har jeg hørt at eddik i vaskevannet og å pusse vinduene med gamle aviser er gode triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2006 #11 Del Skrevet 25. februar 2006 Mamma bruker gamle aviser etter at hun har vaska vinduer. Som den siste finish, og det blir veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #12 Del Skrevet 25. februar 2006 Vaskefirma ← DER snakker vi Anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 25. februar 2006 #13 Del Skrevet 25. februar 2006 Vi bruker vinduspuss, for det spanderer jeg gjerne på vinduene. Kanskje vaskefirma hadde vært noe, for det er faktisk ingenting som er så kjedelig som å vaske vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #14 Del Skrevet 25. februar 2006 Foreldrene mine bruker vaskefirma, og er veldig fornøyde. Veldig greit når man ikke har vinduer som lar seg flippe, og som er relativt store. Vurderer nesten å få vaskefirma til leiligheten min også, siden vi bor i øverste etasje og jeg ikke er så veldig begeistret for å lene meg mot vinduet og se hvor langt ned det er... Blir svimmel bare ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. februar 2006 #15 Del Skrevet 25. februar 2006 Innvendig: Mikrofiberklut (for glass) og rent vann. Utvendig: Først en runde med vanlig klut og Zalovann for å få vekk det verste. Deretter mikrofiber og rent vann i runde 2. Hvis vinduene er sånn plassert at de er vanskelige å nå utvendig, så er løsningen vann med nylonvask og deretter nal for å få vekk vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #16 Del Skrevet 25. februar 2006 Innsidene er aldri noe problem, men utsidene får jeg aldri reine. Kanskje jeg rett og slett skal bestille et vaskefirma ja. Noen som har anbefalinger og kan si noe om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #17 Del Skrevet 25. februar 2006 Hjemme har vi brukt Elite Vinduspuss eller noe sånt, men det er i Stavanger... Tror ikke det er så sinnsvakt dyrt, noen hundrelapper kanskje. Men vi har ganske stort hus med mange vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #18 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har også et relavtivt stort hus, på tre etasjer...... Men jeg betaler gladelig noen hundrelapper for å få skikkelig RENE vinduer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #19 Del Skrevet 25. februar 2006 Salmiakk er det beste og det billigste synes jeg. Er vinduene veldig skitne så kan du jo finne frem en hageslange og spyle dem. Bruk nal tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. februar 2006 #20 Del Skrevet 25. februar 2006 Mine vinduer har aldri vært 100% rene, og det kommer de heller ikke til å bli. Den ene gangen i året jeg vasker dem (ok, kanskje to, hvis jeg gidder) vasker jeg dem med samiakkvann med litt salo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå