AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Det er sikkert vært flere tråder om temaet, men ønsker råd fra noen som nylig har vært på intervjuer. På intervjuet spurte jeg om når man kunne forvente å høre noe. Da fikk jeg til svar at de håper å ha ting klart om en uke. Dette er 1,5 uke siden og jeg har ikke hørt noe. Det kan være flere grunner til det, men er det innenfor å sende mail for å høre hvordan de ligger an? Mange, mange år siden sist jeg var på intervju så vet ikke hva som er vanlig i dag? Anonymkode: 66dc9...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Det kan hende de har gitt tilbud til noen andre og venter på svar. Det kan hende de er forsinket i prosessen. Jeg vet ikke hvorfor du skal kontakte dem så raskt. Det påvirker mest sannsynlig ikke avgjørelsen. Det er kun for at du skal slippe å leve i uvisshet. Anonymkode: 6e4d8...88a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Alle jeg har spurt har sagt det er positivt å vise interesse. Da jeg sendte melding selv å spurte (etter å ha ventet i tre uker) fikk jeg jobben 👍 Anonymkode: 283c9...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Tror dessverre også at de da har gitt noen andre tilbudet som tenker på saken, evt at det formelle med å.takke ja og registrers i systemet skal på plass før avslagene sendes ut. Jeg ville ikke spurt enda, men heller tatt det som en gledelig overraskelse om du likevell fikk tilbudet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg har også hørt at det er positivt å vise interesse. Men igjen, så er det jo ikke noe poeng hvis jeg uansett ikke er aktuell? Vanskelig dette.ts Anonymkode: 66dc9...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har også hørt at det er positivt å vise interesse. Men igjen, så er det jo ikke noe poeng hvis jeg uansett ikke er aktuell? Vanskelig dette.ts Anonymkode: 66dc9...4e7 Interesse frem til et visst punkt ja, men nå har det lite å si vil jeg tro. Anonymkode: 6e4d8...88a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juleeees Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 Fra en som ansetter mye - jeg setter IKKE pris på mas overhodet. Du får svar når du får svar. Kan være en del ting som må på plass først. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ja, det blir som nevnt mest for min egen del. Vil bare få det ut av verden og gå videre 😆 Anonymkode: 66dc9...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det blir som nevnt mest for min egen del. Vil bare få det ut av verden og gå videre 😆 Anonymkode: 66dc9...4e7 Tar du kontakt på det grunnlaget viser du at du setter egne interesser foran å ta hensyn til arbeidsgivers behov. Vil du være en sånn person? Anonymkode: 6e4d8...88a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Del Skrevet 19. oktober 2024 Grunnlaget er at jeg har veldig lyst på den jobben. Blir skuffet at hvis jeg ikke får den. Så tenkte skrive hvor interessert jeg er. Anonymkode: 66dc9...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 Det er for tidlig å mase etter halvannen uke. De skal gjerne sjekke referanse, ha innstillingsråd, det kan vøre formalia som må på plass ect. Så kan det være en annen som spørres først, denne skal få noen dagers betenkningstid, og så spørres evt neste mann på listen eller det sendes ut svar til alle. Hvis du ikke har hørt noe på tre uker tenker jeg du kan sende en mail. Mye mas er IKKE positivt. Anonymkode: 04d73...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 Juleeees skrev (1 time siden): Fra en som ansetter mye - jeg setter IKKE pris på mas overhodet. Du får svar når du får svar. Kan være en del ting som må på plass først. Noen ganger får man ikke tilbakemelding-i det hele tatt. Da er det ikke rart man tar kontakt selv for å høre hvordan prosessen ligger an. Anonymkode: 9651f...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen ganger får man ikke tilbakemelding-i det hele tatt. Da er det ikke rart man tar kontakt selv for å høre hvordan prosessen ligger an. Anonymkode: 9651f...f89 Men 1.5 uke er ALTFOR kort tid. Anonymkode: 6e4d8...88a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #14 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men 1.5 uke er ALTFOR kort tid. Anonymkode: 6e4d8...88a Ts fikk beskjed på intervjuet at de håper ting er klart etter ei uke. Når det da går noen dager til og hun ikke hører noe, er det innafor å sende en kort mail til de. Anonymkode: 9651f...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #15 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts fikk beskjed på intervjuet at de håper ting er klart etter ei uke. Når det da går noen dager til og hun ikke hører noe, er det innafor å sende en kort mail til de. Anonymkode: 9651f...f89 Det er ikke unormalt at det går litt lenger tid enn de ser for seg. Hadde jeg vært deg ts så hadde jeg venta til det hadde gått 2 uker. Anonymkode: ec4fb...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #16 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har også hørt at det er positivt å vise interesse. Men igjen, så er det jo ikke noe poeng hvis jeg uansett ikke er aktuell? Vanskelig dette.ts Anonymkode: 66dc9...4e7 Det er nøytralt, av og til negativt vil jeg si. Et intervju og referanser gir mer enn nok info. Det påvirker ingenting å ringe for å undersøke. Egentlig kan det være litt irriterende fordi da må den som ansetter bruke tid på telefon. Anonymkode: 28ba9...b5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #17 Del Skrevet 19. oktober 2024 Takk for alle svar. Jeg skal ikke ringe, tenkte bare sende en kort mail. Men jeg venter til det har gått to uker. Uting at de sier at ting er klart om en uke, da kan de heller si «de aktuelle får beskjed» eller noe sånt? Vi er jo spente mennesker som har brukt mye tid på søknader, forberedelser og så videre. Ts Anonymkode: 66dc9...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #18 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for alle svar. Jeg skal ikke ringe, tenkte bare sende en kort mail. Men jeg venter til det har gått to uker. Uting at de sier at ting er klart om en uke, da kan de heller si «de aktuelle får beskjed» eller noe sånt? Vi er jo spente mennesker som har brukt mye tid på søknader, forberedelser og så videre. Ts Anonymkode: 66dc9...4e7 Enig med deg. Hvis man vet at det vil ta tid får man heller si det. Når man har gitt en forventning må man forholde seg til det. Anonymkode: dd2cd...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #19 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ja, de hadde ikke så mange inne til intervju heller. Under 10. Det burde være overkommelig da Anonymkode: 66dc9...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #20 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, de hadde ikke så mange inne til intervju heller. Under 10. Det burde være overkommelig da Anonymkode: 66dc9...4e7 Har du sittet på andre siden noen gang? Vet du hvor mange prosesser det er etter intervjuet før kandidatene får tilbakemelding? Det er lov å se litt lenger enn din egen navle. Anonymkode: 6e4d8...88a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå