Shanka Skrevet 27. februar 2006 #21 Skrevet 27. februar 2006 De jeg har sex med er jeg veldig betatt av/forelsket i..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #22 Skrevet 27. februar 2006 Å ha en pulevenn/elsker er en, som flere sier, en veldig god ide i teorien.. ihvertfall om jeg skal feie for egen dør. Problemet består i at for at jeg skal være interessert i å ha sex gjentatte ganger, må han ha det lille ekstra..pirre meg. Og ergo, allerede da har jeg involvert meg i den personen. Om jeg KUN skulle sett på denne personen som kjekk å ha der og da, da hadde jeg ikke vært interessert nok til å bruke tiden min på det. Så jeg er nok ikke den som klarer den balansegangen der så godt, det skal så veldig mye til for at jeg skal bli forelsket og når jeg da først treffer en som facinerer meg så mye, nok til å ha sex ofte - da klarer jeg ikke å distansere meg så mye som en nok burde i forhold til en pulevenn. Eller jeg klarer å distansere meg ovenfor den andre, men ikke i mine egne tanker. Noe som bare fører til hjertetrøbbel for min del. Skal ikke være lett nei! Jeg er nok bare et typisk eksempel på en jente som ikke klarer å skille mellom følelser og sex, sånn er det bare. Men i min nå singeltilværelse er jeg er villig til å forsøke igjen, om jeg bare finner en mann som klarer å interesse meg nok..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #23 Skrevet 27. februar 2006 Jeg kan bare snakke for meg selv...jeg reiser en del i jobb jeg også, er rett over 30 og single. Vet hvordan det er å savne noen, men nei, jeg kunne ikke ha bare vært en elskerinne for noen. For slike som meg er det alt eller ingenting. Men det finnes da en god del jenter som ikek bryr seg og sier ja til det meste- og de finner du nok overalt, så du vil ikke lide noen nød tror jeg. Bare dere begge er klare over at dere ikek er noe "mer" så har ingen lurt noen hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #24 Skrevet 28. februar 2006 Pulevenn? Hva er egentlig forskjellen på det og en elsker/elskerinne? Kanskje dette er et nytt ord, men det er i alle fall ikke blitt en del av språket foreløpig. Og som en del andre har vært inne på så høres det litt vulgært og "fjortis" ut...
Gjest Pi Skrevet 28. februar 2006 #25 Skrevet 28. februar 2006 Jeg kunne ikke tenkt meg en elsker fordi jeg reiser mye i jobb og har det travelt ellers. Jeg kan ikke separere sex og følelser, for meg er de gjensidig avhengig av hverandre for at jeg skal fungere. Nå får jeg tillegge at jeg er en selvstendig kvinne som tåler å tilbringe tid i eget selskap, jeg trenger ikke en mann for å holde meg i hånda hver ettermiddag og gi meg bekreftelse i små og mange porsjoner. Så jeg kunne godt inngå et seriøst og forpliktende kjæresteforhold til en som også hadde jobb og gjøremål på siden av meg.
Johann Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #27 Skrevet 28. februar 2006 Hvis jeg skal generalisere, så ser det ut som at det er flere menn enn kvinner som kunne tenke seg en pulevenn. At flere av kvinnene mener at det må være følelser i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #28 Skrevet 28. februar 2006 Hvis jeg skal generalisere, så ser det ut som at det er flere menn enn kvinner som kunne tenke seg en pulevenn. At flere av kvinnene mener at det må være følelser i tillegg. ← Jeg tror kanskje du har rett. Hva sier det om oss som mennesker? Det er et spørsmål jeg stadig tumler med.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #29 Skrevet 28. februar 2006 Jeg tror kanskje du har rett. Hva sier det om oss som mennesker? Det er et spørsmål jeg stadig tumler med. ← "oss" som i oss menn? Ja, det lurer jammen jeg på og. Hvordan menn så til de grader bare trenger et hull og det er bra nok. Jeg for min del, føler det er mer logisk at faktisk sex henger sammens med følelser og tanker.. Og jeg tror at sexen blir bedre av det og. Synd at såpass mange kvinner blir såret når de oppdager hvor forsvinnende lite de betyr, fordi om en mann vil ha sex med henne.
Johann Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #30 Skrevet 2. mars 2006 "oss" som i oss menn? Ja, det lurer jammen jeg på og. Hvordan menn så til de grader bare trenger et hull og det er bra nok. Jeg for min del, føler det er mer logisk at faktisk sex henger sammens med følelser og tanker.. Og jeg tror at sexen blir bedre av det og. Synd at såpass mange kvinner blir såret når de oppdager hvor forsvinnende lite de betyr, fordi om en mann vil ha sex med henne. ← Det er litt farlig å generalisere. Mennesket er et flokkdyr, og de fleste ønsker før eller siden å finne seg en person å dele livet med. I et forhold er som sagt sex en av de tingene som betyr mye. Da er det fint hvis sex'en er god. Hvordan blir man en god elsker? Svaret mitt må være ved å være omtenksom, lære seg kvinner å kjenne, og trene. Enkelte er bare gode elskere, mens de fleste blir bedre med trening. Hva er så galt i at to personer blir enige i å ha litt sex trening. Så lenge det er sikkert, så er det morsomt, god trening, fin erfaring, ja jeg ser lite problemer. Så lenge en ikke tråkker på følelsene til noen. Jeg er helt enig i at sex er bedre når en har følelser med, og det er en som en er glad i. Men kanskje er det fordi at vi da har oftere sex med hverandre, og lærer hverandre å kjenne, og vet hva den andre liker? Men følelsesaspektet skal en ikke undervurdere. Og kvinner. Dere betyr mye for oss. Hodet, og det som er inni som resten av deg.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #31 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har en elsker jeg, og det fungerer utmerket. Det er klart at jeg liker han mer enn en "vanlig" kompis men vet med meg selv at vi ville aldri fått ett forhold til å fungere. Vi er altfor inngrodd i singeltilværelsen begge to. Litt følelser er der jo, vi trives sammen også uten å ha sex. Vi liker å prate sammen om alt mellom himmel og jord og har en veldig bra kjemi. Hvor lenge dette vil vare vet nok ingen av oss, men akkurat nå nyter vi hverandre fullt ut ett par ganger i uka....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå