Gå til innhold

Jenter liker dere å suge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg. Min siste elskerinne synes det er ekkelt, hun vil ikke suge. Hun sier at hvis jeg vil bli sugd så må jeg finne noen andre. Jeg har ikke hatt problemer med det tidligere? Er det mange jenter som ikke liker å suge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Kan nå bare snakke for meg selv jeg da, men jeg liker det.

Skrevet

Renslighet er et MUST! Men er "snoppen" og kroppen ren, syns jeg det er fint å yte ekstraservice.

Skrevet

Men gjør dere det fordi dere må, eller er det fordi dere vil?

Skrevet

jeg har sjelden "lyst" til å suge... syns ikke jeg er særlig flink til det heller. og jeg får så lett brekninger....

Skrevet

Ja, jeg liker å suge. Men som de andre over her sier den må være nyvasket.

Skrevet

jeg liker det,har lyst om resten av fyren er presentabel og da.

Skrevet

Jeg opplever at det er svært variabelt hva jenter vet om suging? Føler dere at dere får det til på alle gutter, eller er det forskjellig fra gutt til gutt? Klarer dere alltid å få han til å komme?

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg bare gjort det på to gutter, men følte jeg fikk det til på begge.

Og jeg suger veldig sjelden for at det skal ende opp i en orgasme, da jeg nekter å få gugga i munnen. :ler: Men jeg får det til ja, om jeg vil. Gjorde det sentes i går. :sjarmor:

Skrevet
Noen som kan hjelpe meg. Min siste elskerinne synes det er ekkelt, hun vil ikke suge. Hun sier at hvis jeg vil bli sugd så må jeg finne noen andre. Jeg har ikke hatt problemer med det tidligere? Er det mange jenter som ikke liker å suge?

jeg liker å suge kjæresten min. Å suge kuk er noe man liker bedre og bedre etterhvert som jenta blir trygg på seg selv. Å se hvor godt han liker det når eg suger han gjør meg mere kåt og ennå mer lyst...

Skrevet

Har følgende synspunkter når det gjelder suging:

Renslighet er selvsagt et must.

Hvis gutten ønsker å bli sugd synes jeg jenta bør prøve å venne seg til det. Dersom hun ikke føler for å la ham komme i munnen, er det en annen sak. Det er tross alt forståelig at man kvier seg for å ta satsen på den måten. Dersom brekning er et problem, kan man la være å ta den så langt inn. Det er ikke nødvendigvis hvor langt inn i munnen man tar den som er avgjørende for hvor godt det er. Heftig bruk av tunge på hodet, samt å ta hodet inn i munnen kan være vel så godt.

Sex går jo mye på å tilfredsstille hverandre, og skal man forvente å få må man også gi.

Gjest GreenSky
Skrevet
Hvis gutten ønsker å bli sugd synes jeg jenta bør prøve å venne seg til det.

Gjelder det analsex og, eller?

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

Nei, det gjør jeg av prinsipp aldri. Det er noe storforlangende og slavete over det hele. Jeg synes det er ekkelt og man vet aldri hvor renslig mannen egentlig er...

Vil heller leve alene og bli kalt prippen, framfor å være en "Samantha i Sex and the city".

Skrevet

Hmmmm..jeg synes en ren penis er usedvanlig hyggelig å leke med, og har ingenting imot å bruke munnen for å få ham til himmels. Blir råtent selv, så her er blir det en win-win-sak uansett...

Skrevet
Vil heller leve alene og bli kalt prippen, framfor å være en "Samantha i Sex and the city".

:ler: Vi har alle våre grenser som vi har krav på respekt for. Jeg anser ikke prippen for å være et negativt ladet ord. Selv er jeg ikke prippen på soverummet bare på veien dit. Men har fått en del pepper for det. Sier som du, heller alene enn å fire på kravene. :)

Skrevet

Jeg suger og blir tent av det. Får aldri sugd så lenge at det går, for etter en stund er jeg så kåt at jeg bare må ta meg en ridetur.

Skrevet

Jeg liker det ikke og føler at jeg "må" noe som gjør at jeg mister mer og mer lyst på sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...