mammaemma Skrevet 17. oktober #1 Del Skrevet 17. oktober Erfaringer med 3D mølle når man bor i 2. etasje?? Teppe under? Vi skal flytte inn over noen nå, og har lenge ønsket meg 3D-mølle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. oktober #2 Del Skrevet 17. oktober Om jeg kunne hatt den i gangen, så kanskje 🤔 Da over deres gang også. Skal du løpe eller gå på den? Hadde ihvertfall vurdert nøye hvor jeg satte den opp og når på døgnet jeg brukte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Del Skrevet 17. oktober Det bråker, hjelper ikke om det er betong i etasjeskille. Jobber under et treningssenter og tredemøllene er det som bråker og irriterer mest. Anonymkode: 320cc...a98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober *tredemølle Anonymkode: e6f12...43e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober Hva er en 3D-mølle? Dog vet jeg hva tredemølle er. Det er en mølle man "treder", eller "trår" på som det heter på moderne norsk. Anonymkode: 16c66...b44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er en 3D-mølle? Dog vet jeg hva tredemølle er. Det er en mølle man "treder", eller "trår" på som det heter på moderne norsk. Anonymkode: 16c66...b44 Du skjønte hva hun mente, men måtte likevel både late som at du ikke forstod og i tillegg korrigere og belære? Endret 17. oktober av Hensatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #7 Del Skrevet 17. oktober Det bråker veldig mye, tviler på at naboene vil like det.. Anonymkode: c19e5...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #8 Del Skrevet 17. oktober Hensatt skrev (6 minutter siden): Du skjønte hva hun mente, men måtte likevel både late som at du ikke forstod og i tillegg korrigere og belære? Og det skjønner jeg godt at vedkommende gjorde. Noen feil bør man opplyses om, og 3D-mølle er definitivt en slik feil. Lurer veldig på hva en 2D-mølle er. Anonymkode: 7e081...c71 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #9 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det skjønner jeg godt at vedkommende gjorde. Noen feil bør man opplyses om, og 3D-mølle er definitivt en slik feil. Lurer veldig på hva en 2D-mølle er. Anonymkode: 7e081...c71 Du får opprette 1 egen tråd. Her. 🧵 Vær så god. men ts, hva med SATS da? Anonymkode: 6a0bc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og det skjønner jeg godt at vedkommende gjorde. Noen feil bør man opplyses om, og 3D-mølle er definitivt en slik feil. Lurer veldig på hva en 2D-mølle er. Anonymkode: 7e081...c71 Ellipsemaskin? Anonymkode: 3446c...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Jeg hadde nok begynt hate naboen min om han kjøpte seg tredemølle... Anonymkode: ab1a1...797 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #12 Del Skrevet 28. oktober Kun til å gå på....2-4km/t... Anonymkode: 29676...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #13 Del Skrevet 28. oktober Det bråker veldig! Uavhengig om du legger teppe eller underlag under. Jeg hadde tredemølle selv i 1 Etg blokk uten noen under meg, naboen over meg hørte den. Jeg brukte den stort sett på den tiden av døgnet hvor hun ikke var hjemme. Anonymkode: 067ec...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Del Skrevet 4. november Hensatt skrev (På 17.10.2024 den 20.18): Du skjønte hva hun mente, men måtte likevel både late som at du ikke forstod og i tillegg korrigere og belære? Jeg ser på det å korrigere den type feil som å gjøre noen en tjeneste, det er jo tydeligvis et ord TS har hørt mer enn lest, og da kan sånne feil fort skje - og da er det greit å bli rettet på, så lærer man Så det er to ting TS kan ta med seg videre i livet etter denne tråden - 1) det heter tredemølle og har null og niks med 3D å gjøre, og 2) tredemøller er et veldig bråkete apparat, den konstante trampingen lager vibrasjoner som går gjennom det meste. Så du må virkelig hate naboen under for å anskaffe deg et appart i 2. etasje. Skal du ha et kondisjonsapparat uten å plage naboer, så er nok sykkel, ellipsemaskin eller romaskin bedre. Apparatene lager jo litt lyd, men du driver ikke og dunker i gulvet. Anonymkode: 808c8...472 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november #15 Del Skrevet 4. november Ville heller kjøpt en 4D-mølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Del Skrevet 4. november Hensatt skrev (På 17.10.2024 den 20.18): Du skjønte hva hun mente, men måtte likevel både late som at du ikke forstod og i tillegg korrigere og belære? Jeg skjønte absolutt ikke hva ts mente for å være helt ærlig. Skjønte at det var en tredemølle, men trodde det var et merkenavn eller noe spesielt. Enkelte ting er det veldig ok å gjøre folk oppmerksom på at er feil… Anonymkode: 254d2...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 4. november #17 Del Skrevet 4. november Jeg skjønte ikke hva det var, lurte på om det var en ny avansert utgave av tredemølle hvor man ser veien man løper på og at den forandrer vinkel når man kommer til opp- og nedoverbakker, på samme måte som VR-rulle til sykkel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. november #18 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ser på det å korrigere den type feil som å gjøre noen en tjeneste, det er jo tydeligvis et ord TS har hørt mer enn lest, og da kan sånne feil fort skje - og da er det greit å bli rettet på, så lærer man [...] Anonymkode: 808c8...472 Uironisk nyttig kommentar. Jeg har alltid lurt på hvorfor det heter "3D mølle" og har ikke koblet med "trede" (trår), har tenkt 3D som at det gir en "3D opplevelse" av å løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Del Skrevet 4. november Hvis det er gammel blokk så vil man sannsynligvis høre det. Bor i gammel blokk selv og flere har prøvd seg med tredemølle. Høres helt forferdelig ut for oss som bor under så det ente med at vi så at alle har fjernet de. Det kom en del klager. Det er snakk om 3 stk. Anonymkode: 50c68...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. november #20 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg skjønte absolutt ikke hva ts mente for å være helt ærlig. Skjønte at det var en tredemølle, men trodde det var et merkenavn eller noe spesielt. Enkelte ting er det veldig ok å gjøre folk oppmerksom på at er feil… Anonymkode: 254d2...d01 Du skjønte absolutt ikke hva hun mente, men skjønte at det var en tredemølle. Det ga jo absolutt(!) mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå