Gå til innhold

Outlander sesong 7B kommer snart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg gleder meg som et lite barn! Jeg begynte ikke å se Outlander før tidligere i år, men ble kjapt hekta. Jeg har ikke lest bøkene (holder på med første bok bare), så jeg vet ikke hva som skjer. 
Flere som gleder seg? Vet dere om de slipper en og en episode, eller alle på en gang?

Anonymkode: e89ab...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig! Har vært en lang ventetid... De slipper dessverre bare én og én episode om gangen. Det har iallfall vært slik hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (1 minutt siden):

Endelig! Har vært en lang ventetid... De slipper dessverre bare én og én episode om gangen. Det har iallfall vært slik hittil.

Det ante meg… de vil vel tjene mest mulig penger på abonnentene. 🙄 Den kommer ikke til Max/Netflix i starten, gjør den vel? Kommer den til Viaplay? Da må jeg vel abonnere da…

Anonymkode: e89ab...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 🥰 Jeg oppdaget Outlander da sesong 3 kom ut, og har sett alt om og om igjen 😅 Elsker den ❤️ 

Anonymkode: aa4ae...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok på Viaplay. Kommer nok dessverre ikke til Max/Netflix før 6 - 12 mnd etterpå. 

Klarer du å vente til det har gått noen episoder, holder det kanskje med bare én måneds abonnement på Viaplay. Tror det er åtte episoder igjen av sesongen 7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (3 timer siden):

Ja, det blir nok på Viaplay. Kommer nok dessverre ikke til Max/Netflix før 6 - 12 mnd etterpå. 

Klarer du å vente til det har gått noen episoder, holder det kanskje med bare én måneds abonnement på Viaplay. Tror det er åtte episoder igjen av sesongen 7. 

Jeg klarer nok neppe å vente! 🙈🙈 Jeg får vel bare punge ut!

Anonymkode: e89ab...9c9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg klarer nok neppe å vente! 🙈🙈 Jeg får vel bare punge ut!

Anonymkode: e89ab...9c9

Vi er nok flere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...