Gå til innhold

Veileder i Skatteetaten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Noen som har eller har hatt denne stillingen og som har lyst og fortelle litt om denne jobben? Trivdes du? 

Er det en jobb man kan trives i noen år? Føler du at du hat utviklingsmuligheter i jobben? 

Blir glad for tilbakemeldinger🙂

 

Anonymkode: 22af7...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke jobbet som veileder, men jeg jobber i skatteetaten.

De som sitter på telefon har lite fleksibilitet i forhold til andre ansatte i skatteetaten. Veldig styrt arbeidsdag, vanskelig å få fri når man vil, mindre mulighet til fleksitid og avspasering.

Anonymkode: bfb05...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke jobbet som veileder, men jeg jobber i skatteetaten.

De som sitter på telefon har lite fleksibilitet i forhold til andre ansatte i skatteetaten. Veldig styrt arbeidsdag, vanskelig å få fri når man vil, mindre mulighet til fleksitid og avspasering.

Anonymkode: bfb05...8e1

Ja, ikke sant. Det er en av mine bekymringer mtp stillingen. Når skal man arbeide seg opp fleksitid når man stort sett bare har oppgaver innenfor kjernetid uansett🤦 Men ser nå at de skal "ruste opp" med totalt 199 stillinger på landsbasis. Lurer på om det er for å ta unna flere henvendelser eller for å gi de som sitte med veiledning bedre tid for og høyne kvaliteten på samtalene.. 

Vet du om de måles veldig opp mot besvarte henvendelser pr dag også? At de skal nå ett visst antall eller noe i den dur? 

Anonymkode: 22af7...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, ikke sant. Det er en av mine bekymringer mtp stillingen. Når skal man arbeide seg opp fleksitid når man stort sett bare har oppgaver innenfor kjernetid uansett🤦 Men ser nå at de skal "ruste opp" med totalt 199 stillinger på landsbasis. Lurer på om det er for å ta unna flere henvendelser eller for å gi de som sitte med veiledning bedre tid for og høyne kvaliteten på samtalene.. 

Vet du om de måles veldig opp mot besvarte henvendelser pr dag også? At de skal nå ett visst antall eller noe i den dur? 

Anonymkode: 22af7...deb

Det er nok for å ta unna flere henvendelser siden de ikke får låne inn folk fra andre divisjoner i pressperioder neste år.

Tror de blir målt på antall besvarte henvendelser.

Anonymkode: bfb05...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, ikke sant. Det er en av mine bekymringer mtp stillingen. Når skal man arbeide seg opp fleksitid når man stort sett bare har oppgaver innenfor kjernetid uansett🤦 Men ser nå at de skal "ruste opp" med totalt 199 stillinger på landsbasis. Lurer på om det er for å ta unna flere henvendelser eller for å gi de som sitte med veiledning bedre tid for og høyne kvaliteten på samtalene.. 

Vet du om de måles veldig opp mot besvarte henvendelser pr dag også? At de skal nå ett visst antall eller noe i den dur? 

Anonymkode: 22af7...deb

Blir nok målt på både kvalitet på samtalen og lengde på samtalen. I tillegg til antall besvarte henvendelser. 

Anonymkode: 44990...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir nok målt på både kvalitet på samtalen og lengde på samtalen. I tillegg til antall besvarte henvendelser. 

Anonymkode: 44990...7f0

De er nok dessverre mer opptatt av antall besvarte henvendelser enn kvaliteten.

Anonymkode: bfb05...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke så bra ut dette. 

Satser på det er noen her som har eller har hatt jobben som kan dele litt erfaringer. Det blir vanskelig å gå fra min nåværende jobb til dette, kjenner jeg på nå. 

Anonymkode: 22af7...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...