Gå til innhold

Når på døgnet blir det vasket i barnehagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har spurt alle foreldre, sendt ut melding og hengt opp lapp. Vi hentet barnet unntaksvis rett før stengetid og leverte unntaksvis når de åpnet. 

Så det kan ikke ha vært mange foreldre som er aktuelle for å ha tatt de. Derfor tenkte jeg på renholdet. 

Noen må jo jo ha tatt dem. Det var sko til 1.500 kr. Helt nye. Det virker ikke tilfeldig spør du meg. 

Anonymkode: 156fd...0c5

Hvorfor så dyre sko i en bhg? Idiotisk 

Anonymkode: 70df0...729

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor så dyre sko i en bhg? Idiotisk 

Anonymkode: 70df0...729

Fordi det kun er de som er varme nok z for barnet her vi bor. Barnet er veldig kald på føttene.

Og nei det er ikke idiotisk å handle godt utstyr til barna, de er mye ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er opp til hver enkelt barnehage. I vår bhg vasker de på dagtid, men jeg har ei venninne som pleide å vaske i en (privat) bhg på kveldstid da hun var student :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten 100 % ikke renholderne. Hva skal de med barnesko? Ikke sikkert de har barn selv og slik jeg kjenner alle renholderne som har jobbet der jeg har jobbet så er de veldig klar over at det er lett å skylde på dem og akkurat veldig påpasselig på å etterlate ting akkurat slik de fant det.  Like ille som å skylde på personalet spør du meg. Tidspunktene beviset heller ingenting da barnehagepersonalet låser og går for dagen etter at alle foreldre er gått og det samme i motsatt ende på morgenen. Så mange andre enn renholder i nærheten. Som også faktisk mer og mer vasker dagtid, kan si det er fagforeningene som jobber for det, men her er det økonomi som er grunnen. Kveldsarbeid koster mer per time.

Anonymkode: c1e22...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 12.56):

Vi har spurt alle foreldre, sendt ut melding og hengt opp lapp. Vi hentet barnet unntaksvis rett før stengetid og leverte unntaksvis når de åpnet. 

Så det kan ikke ha vært mange foreldre som er aktuelle for å ha tatt de. Derfor tenkte jeg på renholdet. 

Noen må jo jo ha tatt dem. Det var sko til 1.500 kr. Helt nye. Det virker ikke tilfeldig spør du meg. 

Stakkars barnet ditt som bor i barnehagen!

Anonymkode: e34c7...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Stakkars barnet ditt som bor i barnehagen!

Anonymkode: e34c7...8d9

Stakkars dine foreldre også, som har oppdratt deg så dårlig 

Anonymkode: cca99...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...