Gå til innhold

To venninner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har to venninner.
Den ene er en svak sekser, den andre nesten en tier. På en kynisk fysisk skala. Beklager at jeg bruker en slik skala, men det er kun for å gjøre problemstillingen tydelig.

Greia er at det er sekseren som har x faktoren, det er så rart.
Nå er det ikke aktuelt med sex med noen av de, men måtte jeg velge så hadde jeg valgt den alminnelige sekseren hver dag. Klarer ikke forklare dette, har alltid stusset på dette med en slik ubeskrivelig x faktor noen damer innehar. Nesten uansett hvor de er på en kynisk utseende skala.

Begge to er hyggelige damer.

Noen som kan forklare hvorfor det er slik? 

Hun tieren er en dame som alle snur seg etter, både menn og kvinner, men mangler totalt x faktoren.
Men en visuell fest, det er hun.

Anonymkode: e8e94...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karisma, sjarm? Forresten, den skalaen er jo din subjektive mening. "Tieren" er nok helt sikkert en objektivt vakker kvinne for både menn og kvinner, men den "svake sekseren" kan være en annens "åtter" eller "firer". Hvorfor er det så viktig å skalere dem? Spiller det noen rolle så lenge du trives i deres selskap? 

Endret av Cornix
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har to venninner.
Den ene er en svak sekser, den andre nesten en tier. På en kynisk fysisk skala. Beklager at jeg bruker en slik skala, men det er kun for å gjøre problemstillingen tydelig.

Greia er at det er sekseren som har x faktoren, det er så rart.
Nå er det ikke aktuelt med sex med noen av de, men måtte jeg velge så hadde jeg valgt den alminnelige sekseren hver dag. Klarer ikke forklare dette, har alltid stusset på dette med en slik ubeskrivelig x faktor noen damer innehar. Nesten uansett hvor de er på en kynisk utseende skala.

Begge to er hyggelige damer.

Noen som kan forklare hvorfor det er slik? 

Hun tieren er en dame som alle snur seg etter, både menn og kvinner, men mangler totalt x faktoren.
Men en visuell fest, det er hun.

Anonymkode: e8e94...a64

Kjemi

Anonymkode: 8972f...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f... Dette er noe jeg skjønte allerede da jeg var 15..    

Herregud så mye teit man leser på KG 

Anonymkode: bd7d5...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy og pen/vakker er ikke nødvendigvis det samme.  Gjelder begge kjønn.

Anonymkode: 0ba7a...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...