kitekatt Skrevet 26. februar 2006 #21 Skrevet 26. februar 2006 Vi satser på at dagen er varm og solen står høyt på himmelen slik at mottakelsen kan være ute Da er det godt med noe leskende, som ulike typer meloner, ananas, kiwi. Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser... ← Er det ikke best med frukt som ikke søler så fælt? type, epler, bananer, druer, ferskener, nectariner, plommer, clementiner. Ja vet det er kjedelige frukter, men ser for meg DET sølet med melon, ananas, kiwi osv. sånne myke frukter som må skjæres opp.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #22 Skrevet 26. februar 2006 Er det ikke best med frukt som ikke søler så fælt? type, epler, bananer, druer, ferskener, nectariner, plommer, clementiner. Ja vet det er kjedelige frukter, men ser for meg DET sølet med melon, ananas, kiwi osv. sånne myke frukter som må skjæres opp. ← Skjærer frukten opp i passe små serveringsbiter, da blir det ikke noe søl! Epler anbefales ikke, de blir misfargede. Men synes du at clementiner, nektariner og ferskener søler mindre enn honningmelon da?
kitekatt Skrevet 26. februar 2006 #24 Skrevet 26. februar 2006 Skjærer frukten opp i passe små serveringsbiter, da blir det ikke noe søl! Epler anbefales ikke, de blir misfargede. Men synes du at clementiner, nektariner og ferskener søler mindre enn honningmelon da? ← hehe, kanskje ikke
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 26. februar 2006 #25 Skrevet 26. februar 2006 Frukt som melom må skjæres opp ja. Små biter festet på tannpirkere- da blir det ikke søl
kitekatt Skrevet 26. februar 2006 #26 Skrevet 26. februar 2006 Frukt som melom må skjæres opp ja. Små biter festet på tannpirkere- da blir det ikke søl ← Hvem skal stå og skjære opp dette da? Må jo skjøres opp rett før helst
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 26. februar 2006 #27 Skrevet 26. februar 2006 Hvem skal stå og skjære opp dette da? Må jo skjøres opp rett før helst ← Hos oss står serveringspersonalet på hotellet for serveringen under mottakelsen.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #28 Skrevet 26. februar 2006 Hvem skal stå og skjære opp dette da? Må jo skjøres opp rett før helst ← Serveringsjentene gjør dette under vielsen.
IdaC Skrevet 27. februar 2006 #29 Skrevet 27. februar 2006 Vi hadde kanapeer, konfekt og frukt, velkomstdrink og kaffe. Dette falt veldig godt i smak hos gjestene, som satt på verandaen og koste seg i solskinn. De ventet ca 2.5 timer på oss.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #30 Skrevet 27. februar 2006 Trur vi går for jordbær, mozell og musserande. Enkelt og greit, og nok til døyve verste svolten.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #31 Skrevet 25. september 2008 Trur vi går for jordbær, mozell og musserande. Enkelt og greit, og nok til døyve verste svolten. Skal også ha dette, pluss kaffe, te, konfekt og kjeks.
Coriander Skrevet 25. september 2008 #32 Skrevet 25. september 2008 Tror det blir max 2 timer mellom vielse og middag, men jeg (burde vel egentlig snart begynne aa si vi om dette snart, hoeres jo ut som om det bare er meg som skal giftes ) tenkte at foruten sprudlevannet som vi skal ha rett etter vielsen, og ogsaa servere noe fingermat og frukt. Har lyst til aa ha lefser fra der jeg kommer fra med spekemat eller laks i og kanskje ogsaa en versjon med smoer, sukker og kanel for veggisene som er rullet sammen, kuttet opp med en tannpirker i. Lefsekanapee kan det vel kalles. Saa har de noe aa gomle paa. Og kaffe og te og brus?
Coriander Skrevet 25. september 2008 #33 Skrevet 25. september 2008 Leste akkurat gjennom innlegget mitt og innser at det hoeres ut som om det er vegetarianerene jeg har tenkt aa rulle sammen og kutte opp og putte tannpirker i
Sunny80 Skrevet 25. september 2008 #34 Skrevet 25. september 2008 Leste akkurat gjennom innlegget mitt og innser at det hoeres ut som om det er vegetarianerene jeg har tenkt aa rulle sammen og kutte opp og putte tannpirker i Haha, ser for meg den skandalen;)
AnetteR Skrevet 25. september 2008 #35 Skrevet 25. september 2008 Jeg har fått frukt og champagne/annen aperitif i de aller fleste bryllupene jeg har vært i. Har egentlig aldri opplevd noe veldig originalt og annerledes. Men det værste som kan skje er å ikke få noe. Ofte rekker man bare frokost, og kanskje et raskt mellommåltid før vielsen. Da er det veldig godt å få litt å bite i. Og frukt er perfekt, da er man fortsatt sulten foran en god middag.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #36 Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke tenkt på at vi kansje må servere noe mens vi er hos fotografen utenom velkommsdrink. Men er jo lurt og ha noe i magen så ikke folk blir så grinete:) Frukt og snacks får vel holde, er jo ikke meningen de skal spise seg super mette før middagen.
Gjest Elize Skrevet 25. september 2008 #37 Skrevet 25. september 2008 Vi har vielsen kl. 13.00 og middag kl. 16.00. Tror ikke vi skal servere noe annet enn velkomsdrinker før middagen. Har aldri fått noe servert mens vi venter på middagen i de bryllupene jeg har vært i.
msDelenn Skrevet 26. september 2008 #38 Skrevet 26. september 2008 Hos oss kommer det til å være canapeer som jeg og min mor prepererer i forkant, samt Norske jordbær:) HAr skrytt av de i så mange år til venner og bekjente i utlandet..så det må jeg bare ha. Så sef champis (cava) og mozell for de som er kjedelige:) hehe
oktoberbrud Skrevet 26. september 2008 #39 Skrevet 26. september 2008 vi skal ha servering av pølse med brød på ferga mellom kirke og lokale (kjenner fergepersonalet) da tenker vi på både små og store barn å så blir d en klassisk frukt og sprudlevann når de kommer frem til lokalet
Gjest Skrevet 26. september 2008 #40 Skrevet 26. september 2008 Om det blir slik jeg tenker så blir det fukt og muligens alkoholfri champagne. Fundere sterkt på å bruke sjoloadefontene min, den er liten og disney aktig, men med litt pynt kan det funke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå