Gå til innhold

Lois jeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Lois jeans er skikkelig fine på alle andre, så jeg kjøpte meg en bukse, raval, men var ganske skuffet, så den blir hengende i skapet. Synes den har alt for mye stretch. Trodde de fleste foretrakk mindre stretch nå om dagen? Er det bare meg, eller?  Disse buksene er jo på "annenhver person". Hva er deres erfaring med Lois? 

Anonymkode: c5275...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mange lois bukser på 90 tallet / starten av 2000 tallet. Var kjempe fornøyd den gangen. Jeg hadde en typisk tynn tenåringskropp, på den tiden, og det var kun Lois og miss sixty som kom i små nok størrelser og ikke viet seg for mye ut ved bruk.

Hvordan Lois er i 2024 kan jeg ikke svare på, kun retro varianten.

Anonymkode: aa408...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde mange lois bukser på 90 tallet / starten av 2000 tallet. Var kjempe fornøyd den gangen. Jeg hadde en typisk tynn tenåringskropp, på den tiden, og det var kun Lois og miss sixty som kom i små nok størrelser og ikke viet seg for mye ut ved bruk.

Hvordan Lois er i 2024 kan jeg ikke svare på, kun retro varianten.

Anonymkode: aa408...bfd

Samme her, trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så en lois bukse på gata for en stund siden. Det er et merke jeg ALDRI trodde jeg skulle se igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lois nettopp fordi de har mye strech, og det tror jeg de som liker Lois er enig med meg i: De er veldig behagelige å gå med pga strechen, men buksene ser likevel ikke «slaskete» ut eller utvider seg mye. Strechen/stoffet er i god kvalitet.

Anonymkode: 3cc25...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat samme erfaring som deg, med samme modell. Syns denne er for lav på livet for min del også, så syns den ikke er flatterende på meg (er slank og 165 cm) endte med å selge den på Tise da den ble liggende i skapet som deg

Anonymkode: 5ccb2...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpe ei Lois barbara. Den var god å ha på, men etter seks mnd var det fleire hol i den. Utruleg dårlig kvalitet. Skikkelige jeans skal vare i mange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...