luxifine Skrevet 17. oktober 2024 #41 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har et hverdags og 6 finserviser.... ( arvet) 3 av de har bare stått i et skap i mange år. Gitt vekk til barna mine, de har nok. Anonymkode: 1f311...798 Jeg har Madeline servise fra firkløveren som bestemor kjøpte til meg da jeg var ung voksen, bruker det skammelig sjelden da jeg har knapt i en kaffekopp som erger meg hver gang jeg ser på det.den har for lengst gått ut av produksjon. Jeg leter etter erstatning, men har ikke hatt hellet med meg (enda jeg har aktivt letet i noen år). Denne har gutten min sagt at han liker så den blir hans når jeg en gang faller bort. Jeg har bryllupservise Jacqueline som står på utstilling. Den har også gått ut av produksjon. Også denne har jeg fått av bestemor (som har gått bort) så jeg tør sjelden bruke det (pga det som skjedde med Madeline koppen). Denne blir datter sin når jeg engang faller bort. Jeg har hverdagsservise fra IKEA som brukes daglig frem til desember for da kommer juleseviset frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå