Gjest Ungmann Skrevet 3. april 2006 #42 Skrevet 3. april 2006 Det kommer stadig innspill til denne tråden og det setter jeg pris på... Og så må moderator rydde litt og rydde litt... Towelie (var det det som var riktig navn...?) kom med et innlegg som ble ryddet bort.. Det hadde vært interessant om hun kunne fått utbrodere her om hvorfor dette er så utrolig grusomt? Og hvorfor hun gremmes?, forsåvidt Gitte også som synes dette er grusomt.. Ellers... så kan dere som kommenterer kanskje utdype litt mer hvorfor det er så utrolig vemmelig? Som sagt så sprader jenter hele tiden rundt i det - og mange sier selv at de føler at kroppen deres ikke blir bra i det og føler seg ikke vel, men bruker det allikevel... why?
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #43 Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg foretrekker å se penis og baller når jeg skal ha sex, ikke sammenkrøllet i spandex
Gjest Ungmann Skrevet 4. april 2006 #44 Skrevet 4. april 2006 Det er godt å se hvor trangsynte mennesker kan være! At det å bruke string kan sammenliknes med det at en gutt ikler seg kjole er jo helt utrolig. Makan til godt formulert svar er det lenge siden jeg har sett, stå på Finnes det mer åpne og gjennomtenkte meninger blant mennesker der ute så la dem gjerne komme..
Gjest Ungmann Skrevet 4. april 2006 #45 Skrevet 4. april 2006 Beklager, det innlegget over kom litt feil... Men uansett; merkelig at så mange mennesker er så trangsynte... Det er vel kanskje hovedsaklig i lille Norge vi er slik!?
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #46 Skrevet 4. april 2006 jeg er ikke trangsynt. Du spurte om du kan bruke tights, og jeg svarer utifra egen mening at nei det kan du ikke. Jeg har og min egen stil og bryr meg ikke om mote, men har ikke behov for å framheve kjønnsleppene mine fordi. Så SÅ trangsynt må jeg ha lov å være, om det er det du vil kalle det.
Gjest Ungmann Skrevet 4. april 2006 #47 Skrevet 4. april 2006 Fremheve kjønnsleppene? Gud, dine svar blir bare bedre og bedre.... Ved å bruke tights (hvis en er jente) trenger en ikke vise kjønnsleppene.... Du tror tydeligvis det er om å gjøre å gå naken under tights'e og trekke den lengst mulig opp - slik at dine edlere deler da synes... Beklager; det er feil! Stå på, Towelie! makan :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #48 Skrevet 4. april 2006 Hvem er det nå som er trangsynt, kjære deg? Som sagt: eneste jeg misliker med tights er at jeg ikke syns det er noe greit å få baller prakket på meg på trening o.l. Og det jeg skrev om mine egne kjønnslepper var kun en motsetning til deg. Jeg har ikke behov for å gå naken under tights og trekke den opp i skrævet (hva slags tanker er det du fyker rundt med uansett?) Og litt utenom: gymlæreren vår (kvinnelig) går med tights, og der ser man tydelig konturen av kjønnslepper. Når det er sagt, vil jeg bare si at hvis du vil at folk skal respektere at du liker å gå med tights, må du også diskutere det fåtallet som ikke er så glad i tights. OK?
Gjest Don't understand Skrevet 4. april 2006 #49 Skrevet 4. april 2006 Hvis en ikke ønsker å se disse "ballene" er det da mulig å bare vende blikket en annen vei?
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #50 Skrevet 4. april 2006 Du er bare stein. Du/Trådstarter har jo lagt ut bilder, skal vi bare klikke på dem og lukke øynene?
Larry Skrevet 11. april 2006 #51 Skrevet 11. april 2006 Det er ikke noe galt med å bruke tights når du vil det. Jeg synes du skal ikle deg plagget og gå og trene med det jeg, ... og drite i hva alle andre sier. Når du gjør det, vet du, så blir de som sutrer litt på forhånd tvunget til å godta det, enten de vil eller ikke. Jeg er en ung mann og har hørt at det ikke er spesielt positivt om menn bruker tights. Vel; jeg har tatt noen bilder for å la dere avgjøre om jeg kan ikle meg dette plagget og gå og trene...? Jeg vet at en bør gjøre det en føler seg mest komfortabel i og ikke bry seg om andre...., men deres tilbakemelding settes pris på
T.S Skrevet 11. april 2006 #52 Skrevet 11. april 2006 Om noen er så jævla uhøflige at de stirrer folk rett i skrittet får de skylle på seg selv! Bruk hva du vil du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå