Gå til innhold

Kan jeg bruke tights?

Anbefalte innlegg

Gjest Ungmann
Skrevet

Jeg er en ung mann og har hørt at det ikke er spesielt positivt om menn bruker tights. Vel; jeg har tatt noen bilder for å la dere avgjøre om jeg kan ikle meg dette plagget og gå og trene...?

Jeg vet at en bør gjøre det en føler seg mest komfortabel i og ikke bry seg om andre...., men deres tilbakemelding settes pris på :forvirret:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Bilde 7

Bilde 8

Videoannonse
Annonse
Gjest Ungmann
Skrevet

Ville bare forhøre meg her.... tenkte at det kan være endel flere sports-idioter her inne :forvirret: Som trener og trener... og enda ikke har sett tråden...

God helg! Håper ikke dette gjør noe... ;)

Skrevet

estetisk sett så liker jeg ikke tights på verken gutter eller jenter men bruk det du føler deg komfortabel med selv :)

Skrevet
estetisk sett så liker jeg ikke tights på verken gutter eller jenter men bruk det du føler deg komfortabel med selv :)

:Nikke:

Skrevet

I mange problemstillinger er det viktig å vurdere ulike synspunkt, innfallsvinkler og meninger. Det kreves en dyptgående analyse av problemets kjerne før man kan ende opp med et konkluderende svar.

Dette er ikke et slikt tilfelle, svaret på spørsmålet ditt er nei.

Skrevet

Synes da du skal trene i hva du vil og hva du føler er mest praktisk og komfortabelt. Jeg bruker en liknende tights når jeg trener. jeg er kvinne, men synes ikke jeg ser særlig bra ut i den. Men jeg bruker den altså siden det er så praktisk.

Men: du må regne med å få noen blikk. Jeg har opplevs at bilister har tutet på meg når jeg har vært på løpetur ute :forvirret: Når jeg går på treningssenteret bruker jeg imidlertid litt viere klær, siden jeg synes treningssenteret har så preg av å være kjøøtmarked at jeg ikke vil bidra til det ytterligere. :)

• 2 uker senere...
Gjest Emeldina
Skrevet

Nei, synes ikke menn bør bruke tights... :riste:

Gjest Gjest
Skrevet

Pff! Er da ikke noe verre enn at kvinner trener i tights!

Gjest camillo
Skrevet
I mange problemstillinger er det viktig å vurdere ulike synspunkt, innfallsvinkler og meninger. Det kreves en dyptgående analyse av problemets kjerne før man kan ende opp med et konkluderende svar.

Dette er ikke et slikt tilfelle, svaret på spørsmålet ditt er nei.

Hehe, jeg så ikke dette før nå, men det var igrunnen som om jeg skulle sagt det sjøl. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvorfor så opptatt av hva vi synes? Det viktigste er vel at du liker det.

Skrevet

For min egen del syns jeg det er lite pent med menn i tights, men det er jo mange som bruker det, så du sjokkerer vel ikke omverdenen om du tar på deg tights når du skal trene. Og så er det jo veldig praktisk da

Gjest gjest1
Skrevet

Det som teller er kanskje hva du føler er best å trene i , ikke hvordan andre synes du ser ut?

Gjest camillo
Skrevet
Det som teller er kanskje hva du føler er best å trene i , ikke  hvordan andre synes du ser ut?

Helt tydeligvis ikke. :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er noe pent med menn i tights. Forøvrig er det jo godt å trene i tights, da.

Gjest Gjest
Skrevet

NEEEI ikke bruk det, ingen kler det hverken damer eller menn.

Noe jeg alltid har lurt på er hvorfor går feite folk ofte i det plagget på trening?

ÆÆÆÆ!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Spørs vel litt hva du skal trene også? Skal du frese avgårde på ski er vel tights ok (eller kondomdrakt eller hva det heter), eller skøyter. Eller jogging. Eller sykling, men da ville jeg ha valgt en sykkelshorts med litt foring i.

Til treningsstudio kan du IKKE bruke tights, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...