AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #41 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi ler i hvertfall ikke av prompe og rapehumor Anonymkode: 3e7ea...6e4 Finnes både rapehumor og rapehumor. Skrive det annerledes kanskje? Anonymkode: 6512d...4c9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #42 Skrevet 16. oktober 2024 Verken meg eller mannen liker stand-up, men humor har vi masse av 🤷♀️ Anonymkode: 7cf92...e6a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #43 Skrevet 16. oktober 2024 Min mann liker Bill Burr. Jeg får ikke med meg hva han sier, blir forstyrret over alle faktene og gåingen hans. Da jeg traff mannen likte han Seinfeld og black adder. Den gangen var det litt for voksen og utdatert humor for meg. Vi har vært sammen siden 26 år nå. Så det går fint å ikke like det samme. Han liker øl, jeg liker vin. Han liker sport, jeg musikk. Han liker snø, jeg liker sjø. Han liker blonde og blubne, jeg liker mørke og slanke osv. Det som er viktigst er noenlunde samme verdier og at vi utfyller hverandre. Anonymkode: 8d812...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #44 Skrevet 16. oktober 2024 Kevin Vågenes og Dagfinn Lyngbø er de jeg ler aller mest av. Til sammenligning synes jeg Maria Stavang er kun irriterende. Jeg ler når ungene ler så mye at de fjerter ukontrollert, gjerne en fjert per leende utpust (skjedde i går, og trodde jeg skulle pisse på meg av latter). Jeg aner ikke hvem du snakker om. Anonymkode: b4c65...7a4
Tått Skrevet 16. oktober 2024 #45 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Bill Burr?? 🙈...verre enn å se oljemaling tørke jo. La meg heller se en gammel snutt av Benny Hill..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #46 Skrevet 16. oktober 2024 Tått skrev (1 time siden): Bill Burr?? 🙈...verre enn å se oljemaling tørke jo. La meg heller se en gammel snutt av Benny Hill.. Charlie Chaplin passer vel best for en olding som deg? Anonymkode: 8a051...c5c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #47 Skrevet 17. oktober 2024 Det er ikke så viktig at hun liker de samme komikerne som meg selv. Det er dog viktig at hun er åpent for andre synspunkter. Dersom hun blir støtt av noe som blir sagt, eller ikke finner det morsomt på grunn av at det er kontroversielt, så er det et gigantisk rødt flagg. Den innstillingen kommer til å vise hode sitt i andre arenaer, ikke bare på humor. Anonymkode: f258b...a91
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #48 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke så viktig at hun liker de samme komikerne som meg selv. Det er dog viktig at hun er åpent for andre synspunkter. Dersom hun blir støtt av noe som blir sagt, eller ikke finner det morsomt på grunn av at det er kontroversielt, så er det et gigantisk rødt flagg. Den innstillingen kommer til å vise hode sitt i andre arenaer, ikke bare på humor. Anonymkode: f258b...a91 Folk du ler av lever det livet. Om alle skal le av dem, hvordan tror du det livet blir? At du tar den tankegangen og ser den som problematisk fordi du ikke tåler kritikk for din kritikkverdige oppførsel, er for meg igjen, rødt flagg. Skal ikke ha noen mann som må såre noen for å le, da er han ikke bare kjedelig med slem. Anonymkode: 07197...eee 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #49 Skrevet 17. oktober 2024 En mann som føler han må kommandere hvilken humor jeg skal like vil aldri bli en drømmemann for meg... Anonymkode: 5d643...a1d 1 1
Engel Skrevet 18. oktober 2024 #50 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En mann som føler han må kommandere hvilken humor jeg skal like vil aldri bli en drømmemann for meg... Anonymkode: 5d643...a1d Enig i dette! Nå har jeg null problem med å finne folk som har lik humor som meg selv heldigvis, ler ofte.😊 Og det hjelper null om folk liker de samme komikerene hvis de feks mangler selvironi. Har prøvd det. Må innrømme at jeg fikk meg en god latter av det da, ble komisk når en person tar alt du sier gravalvorlig... Men hvem orker noen som blir krenket for alt du sier?🤪
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå