PusheenPusheen Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 Bill Burr og Dave Chapelle er gørrkjedelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. oktober 2024 #22 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Jeez! for et arrogant innlegg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #23 Del Skrevet 15. oktober 2024 Seff skrev (19 minutter siden): Har du noen gang vært i et forhold? Han er sikkert en fyr som sitter i kjellerleiligheten han leier fra onkelen sin og ser på TV og er grinete fordi han ikke får seg damer. Anonymkode: 0b76e...2bc 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så hvis en mann liker dette er de like flinke på husarbeid som kvinner? Er trofaste? Gir like mye i et forhold og til familien? Forstår kvinnens behov og hvordan tilfredstille en kvinne? Osv? Hvordan kom du frem til den konklusjonen? Eller korrelasjonen? Venter i spenning 😁 Anonymkode: 3cda4...5dc Like flinke som hvem i husarbeid som kvinner? Dokumentasjon takk. Trofaste? Er det forskjell? Dokumentasjon takk. Gir mer eller mindre i forhold? Dokumentasjon takk. At menn ikke forstår kvinner? Dokumentasjon takk. Menn ikke vet å tilfredsstille en kvinne? Dokumentasjon takk. Og hvordan du klarte å komme frem til alt dette og hvor du har funnet dokumentasjon på alt dette, venter jeg også i spenning på 😃🤗🙄🤷♀️🤦♀️……. Anonymkode: 58b86...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #25 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Like flinke som hvem i husarbeid som kvinner? Dokumentasjon takk. Trofaste? Er det forskjell? Dokumentasjon takk. Gir mer eller mindre i forhold? Dokumentasjon takk. At menn ikke forstår kvinner? Dokumentasjon takk. Menn ikke vet å tilfredsstille en kvinne? Dokumentasjon takk. Og hvordan du klarte å komme frem til alt dette og hvor du har funnet dokumentasjon på alt dette, venter jeg også i spenning på 😃🤗🙄🤷♀️🤦♀️……. Anonymkode: 58b86...15e Du trenger dokumentasjon på at en god mann er en som er trofast, bidrar like mye på hjemmefronten og tilfredsstiller kvinnen? Dokumenter meg her og dokumenter meg der 😂 Det må du nesten dokumentere at du ikke forstår 🤯 Anonymkode: 3cda4...5dc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #26 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg har masse humor, men de gutta der er jo drit kjedelige! Gi meg George Carling, Bo Burnham, Daniel Sloss, Billy Conolly, Robin Williams, Eddie Izzard, Kevin Bridges, Rowan Atkinson, Monty Python… Liker godt stand up/humor, men et snev av intelligens er å foretrekke. Nå nevnte jeg ingen kvinnelige komikere, men det er mange morsomme damer også, f.eks. Fern Brady, Hannah Gadsby, Sarah Silverman, Wanda Sykes, Iliza Shlesinger, Taylor Tomlinson, Michelle Wolf, Sarah Millican, Irene Tu, Chelsea Handler osv. Humor er i topp tre viktigste egenskaper, jo mørkere jo bedre, men det viktigste er faktisk at de kan le av seg selv. Selvhøytidelige menn(esker) er helt krise. Finnes ikke noe mindre sjarmerende enn menn som elsker å drite ut andre, for så å bli dypt indignert om noen kødder tilbake. Anonymkode: a0417...4a6 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #27 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Joda. De er morsomme de. Ganske mainstream da. Sånn man får i anbefaling på Netflix selv med ny konto. Drømmeprinsen er en fyr som selv er morsom, ved å se det absurde i hverdagen. Men er mindre aggressiv enn Bill Burr, for eksempel. En del ting han forteller om er jo bare morsomt hvis det ikke skjer deg selv... Anonymkode: 73a66...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. oktober 2024 #28 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ja humor er er såpass viktig for meg at fellesnevneren for dem jeg falt for er at de fikk meg til å le. Om jeg har akkurat din type humor er usikkert, men jeg har samme humor som min kjære. Mye derfor det ble oss. Også sammen med mine venninner står fleip, moro og latter i høysete, og mitt generelle inntrykk er at kvinner liker humor og latter såpass godt at dette er ganske vesentlig for mange angående å treffe en mann de liker og trives godt nok med til å falle for ham. Mulig du har en sær humor om du ikke finner kvinner som liker samme humor. Folk har jo noe ulik humor, og å ikke ha din humor betyr ikke å ikke ha humor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 Bill Burr og Dave Chappelle er også noen av mine favoritter. Har sett Chappelle live. Det utelukker ikke at kvinner har humor. Det er mange morsomme TV-serier laget av kvinner jeg er stor fan av. Anonymkode: f258b...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 Min beste egenskap er at jeg får folk til å bli glade i mitt selskap. Har mine venninner en dårlig dag, ringer de til meg for å le og bli i bedre humør. Mannen min elsker meg aller mest fordi jeg har den humoren jeg har. Og det beste av alt, jeg forstår ikke selv at jeg er morsom. Jeg bare er sånn. Selv på dårlige dager, er jeg visst morsom. Hater å være et selskaps midtpunkt, men blir det hver gang. Fatter ikke hvorfor. Anonymkode: 1d704...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Like flinke som hvem i husarbeid som kvinner? Dokumentasjon takk. Trofaste? Er det forskjell? Dokumentasjon takk. Gir mer eller mindre i forhold? Dokumentasjon takk. At menn ikke forstår kvinner? Dokumentasjon takk. Menn ikke vet å tilfredsstille en kvinne? Dokumentasjon takk. Og hvordan du klarte å komme frem til alt dette og hvor du har funnet dokumentasjon på alt dette, venter jeg også i spenning på 😃🤗🙄🤷♀️🤦♀️……. Anonymkode: 58b86...15e Usaklig. Man trenger ikke å dokumentere når man stiller spørsmål. Ts sitt poeng var at hvis kvinner har samme humor så er drømmeprinsen ikke langt unna. Det var en påstand uten dokumentasjon. Så: Spørsmål er noe annet enn en påstand. Forstår du det nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 De er i hvert fall bedre enn en del kvinnelige stand up komikere som kun snakker om fitta si, og hvor slutty de er. Eller en del svarte stand up komikere som kun snakker om rase og ingen ting annet. Anonymkode: 8a051...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg har ingen drømmemann, men heller en drøm om å forbli singel. Så takk for å advarselen🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg elsker god humor og elsker å få andre til å le. Setter pris på både satire og mørk humor. Bill Burr og Chapelle er gørrkjedelig. Bitre gubber som står foran tusenvis av betalende publikum og syter for at de møter litt motstand ettersom verden går videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 Føler det er flere kvinner med god humor. Vi ler i hvertfall ikke av prompe og rapehumor Er selv tilhenger av sarkasme og til dels tørr britisk humor. Jimmy carr er min favoritt! Anonymkode: 3e7ea...6e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 Når man snakker om humor, er Cosmo Kramer og pingvinen Pingu et bedre alternativ ... Anonymkode: 072c3...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Kanskje på tide å komme å komme seg opp og ut av kjelleren til ho mamma og observere kvinner i sitt naturlige habitat? Bare tips. Håper det hjelper. Anonymkode: fe2ce...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #38 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Føler det er flere kvinner med god humor. Vi ler i hvertfall ikke av prompe og rapehumor Er selv tilhenger av sarkasme og til dels tørr britisk humor. Jimmy carr er min favoritt! Anonymkode: 3e7ea...6e4 Anonymkode: fe2ce...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #39 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dette er de to beste i bransjen etter min mening. Men det må da være lov synes de ikke er morsomme, men en liten antydning til de blir krenket av humoren deres er et gigantisk rødt flagg Anonymkode: 6462f...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #40 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Takk for tips! Begynte å bli bekymret for å ikke finne drømmeprinsen, så takk for veiledningen om hvordan jeg kan finne han! *Drømmer allerede om å feire jul sammen med drømmeprinsen* 🥰 Jeg skulle virkelig ønske jeg viste dette før jeg ble skilt for 5 år siden🤷♀️ Da kunne jeg og ex mannen sluppet unna mye vondt😭 Men, men… 🤣 Anonymkode: b98ea...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå