AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #41 Del Skrevet 17. oktober 2024 K47, og jeg har aldri hatt bedre sex enn jeg har nå. Er trygg på meg selv, hvem jeg er seksuelt og min egen seksualitet. Er gammel nok til å gi litt faen, og avslappa nok til å leke og utforske og slå meg løs. Vet hva jeg vil ha, og tør å gå for det. Mer erfaring og større evne til å bare slappe av, nyte og ha det gøy- det er amazing! Anonymkode: e619d...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. oktober 2024 #42 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Rett over 50 begge to. Har vært sammen siden i begynnelsen av 20-åra, og har bedre og bedre sex. Endret 17. oktober 2024 av Brunello 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober 2024 #43 Del Skrevet 18. oktober 2024 Her har vi en som tror sexlivet er over fordi man er 40, fått bilring og høye viker i håret eller strekkmerker på magen og slike kropper kan da umulig tenne på hverandre😆 Joda, da jeg var 17 kunne jeg komme hver 15-30 min flere timer i strekk huden nais som fløyel og silke så alle damer vill ha seg med meg så da var det på topp! Nei det var ikke det, vi ville heller løpe en joggetur enn å løpe fjorten 60 metere etterhverandre. Skjønte ikke regnestykket den gangen så damene var jo helt ute, i dag kjenner jeg at 60 meter faktisk er langt og at damene var på trynet og jeg faktisk hadde en god sak men hva pokker visste jeg den gangen? 60 meter er ikke 60 meter lenger, alt øker ogda gjør nok den det også, for det er neppe min kropp som er SÅ ute å kjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2024 #44 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mye av det samme som @Bamseklemmer sier🫠 Sexlivet er uten tvil best når begge vil og BEGGE er opptatt av hverandres nytelse, og begge føler seg fri og trygge! @Bamseklemmer Hvis du er Bergenser i tillegg, så står du høyt på listen om jeg skulle bli skilt🤣🤤 Anonymkode: b758d...f8e Det er så vakkert å se at "Orgasme-forståelsen" bekreftes av andre mennesker. Orgasmen jubler av beskrivelsen din🥰 Dere er blitt "godvenn" med orgasmen.. for orgasmene til hverandre, er teamwork på høyt nivå👏 Etter beskrivelsen din skulle jeg ha ønsket å ha vært Bergenser🫰Men jeg tror det er klink umulig å konvertere fra Trøndersk til Bergens😅men men.. du har iallefall den beste fiskesuppa😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober 2024 #45 Del Skrevet 18. oktober 2024 Lillyvally skrev (9 timer siden): Virker som en bra fyr du:) Takk.. det løsnet i ung alder faktisk, da jeg knekte koden: Hvordan forstå kvinnen?❣️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #46 Del Skrevet 18. oktober 2024 Lillyvally skrev (15 timer siden): Virker som en bra fyr du:) Ikke la deg lure av smiger og vakre ord😄 Anonymkode: 60114...b61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #47 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke la deg lure av smiger og vakre ord😄 Anonymkode: 60114...b61 Det er 2 leiere når det kommer til «Bamseklemmer». Det er de som elsker han og måten han skriver på/hva han skriver. Så har du de som vrir seg, gulper litt i munnen og syntes hele fyren er klein. 😊 Anonymkode: c196a...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 18. oktober 2024 #48 Del Skrevet 18. oktober 2024 Vi er nå 57 år begge to. Har vært sammen siden tenårene. Sexen fra 38-40 år og de neste årene deretter har helt opplagt vært den beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #49 Del Skrevet 18. oktober 2024 24-28, nyforelsket og før barn kom. Nå er jeg 38 og kunne ha levd resten av livet uten sex. Anonymkode: 69418...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #50 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er 2 leiere når det kommer til «Bamseklemmer». Det er de som elsker han og måten han skriver på/hva han skriver. Så har du de som vrir seg, gulper litt i munnen og syntes hele fyren er klein. 😊 Anonymkode: c196a...3de Hm.. jeg er en av dem som synes @Bamseklemmer klare å sett ord på dette med sex på en helt spesiell måte. Han har skjønt noe. Anonymkode: b6695...cc3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #51 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er 2 leiere når det kommer til «Bamseklemmer». Det er de som elsker han og måten han skriver på/hva han skriver. Så har du de som vrir seg, gulper litt i munnen og syntes hele fyren er klein. 😊 Anonymkode: c196a...3de Han har påstått ting som er ytterst skadelig, så jeg gikk fra leir 1, tenkte han var litt ikonisk og snill, til å bli leir 2 over natta en dag. Anonymkode: dd0af...292 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #52 Del Skrevet 18. oktober 2024 I 50 årene begge to, har møtt hverandre etter hvert sitt helt ok ekteskap med barn, men kjedelig sexliv. Og det er fantastisk. Vi ser hverandre, leker, han elsker å se meg nyte, noe jeg aldri har opplevd før. Og han kan yonimassasje;) er du mann og vil få damen din tent, så les deg opp på dette! Anonymkode: 6e2ac...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #53 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han har påstått ting som er ytterst skadelig, så jeg gikk fra leir 1, tenkte han var litt ikonisk og snill, til å bli leir 2 over natta en dag. Anonymkode: dd0af...292 Hva da? Anonymkode: 46f4a...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #54 Del Skrevet 19. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (På 17.10.2024 den 8.30): Så gledelig å lese💙 Signeres ! Er ikke for ingenting vi foretekker modne damer "mester Bams" G 2 Anonymkode: c70a4...f5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. oktober 2024 #55 Del Skrevet 19. oktober 2024 Mellom 25 og 30 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #56 Del Skrevet 19. oktober 2024 Mitt sexliv var på sitt beste da jeg hadde en elsker over en toårsperiode. Da var jeg rundt 35 år og hadde nylig blitt alenemor. Anonymkode: d45e1...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #57 Del Skrevet 19. oktober 2024 FruVillvin skrev (På 16.10.2024 den 16.42): Heldige er de kvinner som får oppleve sex med deg, @Bamseklemmer💕 Hjelpe og bevares. Du har ikke sett hva vedkommende skriver på forumet her?? 🤣 Ny bruker, jeg aner ugler i mosen... Anonymkode: bb603...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #58 Del Skrevet 19. oktober 2024 Sexlivet blir bare bedre og bedre, så det vil jeg ikke kunne svare på før jeg gir meg for godt. Til damer i tråden. Har dere null nettvett?Gå inn og se hva brukerne dere finner tiltrekkende sier til vanlig... Anonymkode: bb603...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 19. oktober 2024 #59 Del Skrevet 19. oktober 2024 I forelskelsens fase i tidlig 20 årene. Er i 40 årene nå, og har ikke lyst på sex. Et helvetes ork, heldigvis singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2024 #60 Del Skrevet 20. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hjelpe og bevares. Du har ikke sett hva vedkommende skriver på forumet her?? 🤣 Ny bruker, jeg aner ugler i mosen... Anonymkode: bb603...417 Neida, neida.. du virker litt pessredd og misunnlig for at @FruVillvin skal ta kontakt med meg.. Hun vi selv se en dag at: 100% av advarsler og avsporinger kommer av misunnelse. 100% av anbefalinger kommer alltid fra sexpositive. Altså.. det er de som ikke er misunnelig på hennes suksess i sexlivet❣️ Hvis du trenger mere info om misunnelse.. kan du lese "Sex for Dummies" eller "De 7 dødsynder". Denne infoen er med i "Hvordan forstå kvinnen"😉 Endret 20. oktober 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå