AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 Han får velge sine gjester, og så får du velge dine. Han kan selvsagt ikke nekte deg å invitere din familie til ditt barns bursdag! Anonymkode: 2aec7...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje Far kan ha sitt eget party med kompiser og ekskoner, barnet trenger kanskje ikke delta engang? Anonymkode: 50a15...c52 🤣👍 Dette er faktisk det mest logiske svaret når far er såpass urimelig. Du feirer med barnet og din familie, han tar en feiring med ekskone og sine venner, men det bør barnet slippe å delta i, for det er en helt unaturlig sammensetning å feire med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 Alt dette høres ganske absurd ut. Jeg tror du må sette deg ned og snakke med ham ordentlig, på en ikke-anklagende måte så du kommer til bunns i hva dette egentlig handler om. Det eneste jeg kan komme på, er at han opplever det som sårt at du har mange på «din side» som stiller i selskapet, og han ikke har det. Slik at det blir en fest som blir dominert av din familie. Mannen min kan noen ganger bli litt vanskelig slik. Jeg har en stor familie (mange tanter og onkler), mens min mann er barn av to enebarn. Da vi hadde dåp ble veldig stor andel av selskapet dominert av «min side», og han ville kompensere ved å ha noen vennepar også. Men han foreslo aldri sin ekskone, som ville vært fullstendig unaturlig. Ofte hviler mye av planleggingen rundt slike ting på mor. Hvis hans familie bor utenlands så må han selv hjelpe til å fasilitetere så de kan besøke Norge, og kanskje legge besøket til f eks bursdager. Utover det må han akseptere at han har etablert seg i et annet land. Anonymkode: 6ec2a...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Jeg sliter litt med å se om jeg er urimelig eller om mannen er det. vårt felles barn har bursdag nå snart. Jeg ønsker å invitere familie (min, mannen sin er i utlandet) men dette vil ikke mannen. Han vi heller invitere noen venner av han og moren til sitt særkullsbarn. Anonymkode: 7443f...fdd Prøver han å isolere deg og barna fra din familie i andre sammenhenger også, eller er dette et enkeltstående tilfelle? På helt generelt grunnlag er det å isolere en partner (og selvsagt barn) fra å sosialisere med egen familie en veldig kontrollerende adferd. Anonymkode: b4441...3b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar. Mannen og eks har et turbulent forhold men han ønsker å ordne opp i dette. Men jeg tenker kanskje dette ikke er rett anledning til å ordne opp. Samtidig har jeg egentlig sagt at det er greit dersom vi kan invitere familie også. Anonymkode: 7443f...fdd Kan? Det bestemmer vel du like mye som ham? Det er jo bare til å invitere din familie det? Ser ikke problemet. Om hans ex er ok, så ja, hvis ikke nei. Hun har jo ingenting med barnet å gjøre. Virker som om du er litt kontrollert av mannen din, håper ikke det er tilfelle. Anonymkode: f9ae2...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Jeg sliter litt med å se om jeg er urimelig eller om mannen er det. vårt felles barn har bursdag nå snart. Jeg ønsker å invitere familie (min, mannen sin er i utlandet) men dette vil ikke mannen. Han vi heller invitere noen venner av han og moren til sitt særkullsbarn. Hans argument for å invitere ekskone er st det er jo familien til særkullsbarnet. Men det jeg da sliter med er at han som faktisk har bursdag ikke får feire med sin familie. Hvorfor skal det gå utover ham at far har et særkullsbarn som har fått feire sin bursdag med sin familie? Jeg har prøvd å foreslå at vi kan invitere alle enten i to omganger eller sammen men dette vil ikke mannen. Anonymkode: 7443f...fdd Jeg hadde flira hvis min eksmann hadde invitert meg på bursdag til hans nye barn. Jeg hadde svart. Takk for invitasjonen men nei takk. Anonymkode: f7b0c...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #27 Del Skrevet 19. oktober 2024 Får du ikke lov til å invitere familien din til bursdagsselskapet til barnet deres? Hvorfor ikke? Bestemmer han over deg? Får du lov til å gå ut av huset uten GPS-sporing? Anonymkode: 2aec7...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå