AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Som overskrift sier, hva tar foreldrene med seg til sykehuset når barn er innlagt ? Pysjamas ? Ekstra klær ? Hva tar en med til barna ? Anonymkode: e68b9...38b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som overskrift sier, hva tar foreldrene med seg til sykehuset når barn er innlagt ? Pysjamas ? Ekstra klær ? Hva tar en med til barna ? Anonymkode: e68b9...38b Du tar med deg det du trenger for oppholdet, bortsett fra sengen. Det barnet trenger tar du med, bortsett fra sykehuskskjorte. Anonymkode: 1ad4d...06c 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Underholdning lader klær toalettsaker Anonymkode: c32c6...e8b 3
Agatha Skrevet 15. oktober 2024 #4 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg syntes det var kjekt og både ha noe ekstra å spise på og nok underholdning(bok, lader til telefon/pad osv..). Barnet vårt sovnet tidlig på sykehuset så da er det jo lenge å sitte på et lite rom resten av kvelden om man ikke har litt å finne på. Syntes også det var kjekt med nattøy, da pleierne var innom mange ganger i døgnet. Pluss det du trenger av klær og toalettsaker. Pluss alt barnet trenger, da også av underholdning. 3
LeonoraDorothea Skrevet 15. oktober 2024 #5 Skrevet 15. oktober 2024 Til barnet: ipad og lader bøker tegnesaker myke sokker undertøy tannbørste/tannkrem noe snacks sjampo/balsam/såpe Innesko/slippers Lipsyl/hudkrem (tørr luft på sykehus) Til den voksne: telefon og lader sjampo/balsam/såpe tannkost/tannkrem en bok evt håndarbeid nattøy (ofte toalett i gangen, samt folk inn og ut av rommet om natten) innesko/slippers sminke hvis man bruker det noe snacks/lette mellommåltid lipsyl/hudkrem God bedring♥️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Skrevet 15. oktober 2024 Vil bare føye til badesko til bruk i dusjen. Gjerne også morgenkåpe for den voksne for å gå på do i gangen om natten uten å kle på seg. Ørepropper ville jeg også hatt. Ringingen fra de andre rommene høres gjennom døren og holder deg lett våken det meste av natten, om du som meg, sover lett. Sovemaske for å slippe å bli så våken når sykepleierne skrur på taklyset når det kommer nye pasienter om natten eller legen skal undersøke en av de andre på rommet nattestid. God bedring! Anonymkode: 0e2d6...ede
Gjest jegerrinne Skrevet 15. oktober 2024 #7 Skrevet 15. oktober 2024 Nå har vi vært innlagt mye med ungene opp mellom årene. Alt fra bare et par døgn til 4 uker Følgene pleide unga ha: joggebukse, t-skjorte, undertøy ,sokker og slippers, nettbrett, tegneserier, kortstokk. Toalett saker evnt faste medisiner, jakke Voksene Nattbukse, joggebukse,t-skjorte, undertøy,sokker, tlf,ladere,nettbrett,noe å strikke på, bok, slippers, jakke Snacks,brus og litt frukt.
Kålrota Skrevet 15. oktober 2024 #8 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg bodde på sykehuset som pårørende på barneavdelingen i noen måneder. Da var det lesestoff, toalettsaker og komfortable klær som var prioritert.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Skrevet 15. oktober 2024 Vanlig bagasje for helgetur. Innesko, kindle og håndholdt spillkonsoll om dere har. Sovetøy. Anonymkode: 56c1c...b95
Vera Vinge Skrevet 15. oktober 2024 #10 Skrevet 15. oktober 2024 Litt klær, toalettsaker til begge, underholdning. Vedr sistnevnte tenker jeg ikke bare elektronikk, men kortstokk, bok til barn og voksne, håndarbeid om man er glad i det. Jeg syns hvertfall det var veldig fint å ha noe å sysselsette meg med, annet enn å surfe på mobilen. Og tenke annen underholdning til barnet enn kun nettbrett (det kan bli lange dager). Vi brukte mye lydbok, og kan anbefale det. Hadde med headset til barnet (og det eller noe lignende til den voksne om man vil høre el se på noe på kveldstid). Er også veldig enig med de som sa ørepropper til voksne til søvn. Selv ved enerom, er det ofte mye lyd på et sykehus, spesielt dersom det er tilsyn om natta hos barnet, det er koblet til maskiner som piper, det kan slamres i dører osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå