AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ingen av delene. Det er begreper som ikke gir mening for oss. Anonymkode: fec7d...8c9 Totalt fremmed for oss også. Her er sex bare kos og nytelse, rolig og sensuelt. Det er sånn vi begge liker det. Anonymkode: e3df2...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #22 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg er sub med masochistiske tendenser og trives godt med min samboer som egentlig ikke er inne i det men som har lest seg opp og vi har et avslappet 24/7 der han har fri tilgang til meg, og «rammer» meg inn- jeg er ikke nødvendigvis så submissiv på soverommet. jeg liker smerte og kan bli frustrert om det ikke er nok «brutalitet» i sexen- ikke alltid men må ha utløp for behov. Her har ci ikke funnet noe som fungerer da han ikke finnes sadistisk på en eneste måte. Anonymkode: 24cec...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #23 Del Skrevet 15. oktober 2024 Switcher i nåværende relasjon, men er dominant i alle relasjoner utenom den. Det er vi begge. Anonymkode: c8f38...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg er nok den mest dominerende, men er i ett vaniljeforhold, så det er ikke voldsomt med dominering. Tidligere i D/s forhold har jeg vært den dominante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er i et D/S-forhold, jeg som kvinne er den dominante. Det er mye mer komplekst enn som så, men det er i korte trekk vår relasjon. Han er så sinnsykt fin når han er ydmyk overfor meg at jeg synes synd på samtlige på planeten som ikke får ham på denne måten. Det rare er at det nesten ikke føles som om jeg "dominerer" ham en gang, jeg bare er meg selv og slutter å holde tilbake. Gjør alt, alt mulig med ham og vi tar det såkalte rollespillet vårt veldig langt. Men det er ikke roller. Det er dette vi er. Det er livet utenfor som er rollespillet; der vi later som. Han later som han er macho og selvstendig. Jeg later som at jeg er mild og snill. Egentlig drømmer vi hele dagen om å få være de vi er. Folk er opptatt av ting som smerte, men det er den enkle biten å forklare og ikke ulikt det folk utsetter seg for i idrett. Det kompliserte er avhengigheten til en annen person i et D/S-forhold; man er tosom på mange plan samtidig. Det er nesten religiøst. Anonymkode: 2688f...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 11.00): Etter å ha levd en stund heller jeg mer og mer mot at all form for S/M-dynamikk i et forhold er skadelig og mer et uttrykk for at en eller begge parter i forholdet har psykiske problemer. Anonymkode: ec678...26b Heldigvis så finnes det andre, som også har levd en stund, og som har forsket på dette. De viser deg feil. Selv er jeg dominant, men spørsmålet "hva jeg gjør" er helt umulig å svare på, Kink, og D/s spesielt er så variabelt at hver eneste relasjon må bygges på felles ønsker, preferanser, grenser og muligheter. Stort sett består "erfaring" innen kink av mulighetene til å sette sammen elementer fra tidligere relasjoner til en helt spesifikk kjede, spesielt for den ene relasjonen man bygger. Men generelt sett så kan en si at jeg liker å få, frivillig og samtykkende--med godt innebygde stoppmekanismer, overgitt akkurat så mye kontroll som motpart vil overgi, og spille ut i fra det. For meg skal D/s være noe som er inngripende på akkurat rett måte i hverdagen, samt at det kan så klart leves ut i større grad ved de anledninger det passer. Siden D/s stort sett er det som foregår i hodene på de involverte er det ikke mengden aktivitet som teller, men rett type aktivitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå