Gå til innhold

Hjelp! Gal nabodame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ingenting mot hva vi gjorde når vi var 12. Ved et tilfelle heiv vi en svær fisk oppi naboens postkasse. Hente melk i skoene til foreldrene våre , og brøyt oss inn i båter og stjal proviant. Vi var ca 12 år. Ble folk av oss i voksen alder med høy utdannelse, rent rulleblad og hele pakken. 

Anonymkode: 9ad79...e70

🤣🤣🤣 nå lo jeg høyt.

Anonymkode: f7ac3...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 9.53):

Vi har en gal nabodame det muligens har klikket for! Vi kjenner henne ikke men har alltid hilst og småsnakket. Hyggelig, men ei ordentlig sladre kjerring. Vi sladrer ikke om andre og vil bare ha nabo fred.  Plutselig, helt ut av det blå har hun politi anmeldt oss på bakgrunn av at vår 12 år gamle jente og en venninne har kikket i postkassen hennes ! Jeg har selvfølgelig snakket med jentene og de har skjønt at det ikke er lov. De sa til og med unnskyld.  Så har hun sladret til alle andre naboer og det føles ikke bra.  Aner ikke hva hun har sagt. Hun burde heller sagt det til oss direkte ! Så har jeg hørt fuglepip om at hun har ringt barnevernet pga den postkassa 😳( en annen nabo sa dette til meg)  herregud vi har bare vært hyggelige mot henne.  Nå er jeg livredd for barnevernet da jeg har hørt at folk ikke blir kvitt de.  Hvordan vil barnevernet reagere på en slik melding ? Jeg er redd for at denne naboen vil komme til å lyve og si en rekke ting som ikke er sant.  Hun er Nok veldig ustabil. Jeg har hørt og sett hvordan hun skriker til en av de andre naboene og er helt gal.  What to do? Ble oppriktig bekymret. 

Anonymkode: 27cff...5b3

Hun høres virkelig gal ut ja, dette er jo bare barn, barn kan finne på å titte i postkasser, jeg hadde virkelig tatt meg en snakk med henne.

Anonymkode: a63c3...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hi = hovedinnlegg 

Det står altså øverst på side 1. 😂

Anonymkode: b6b09...609

Hovedinnlegger= den som startet tråden 

Anonymkode: 17912...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 9.53):

Vi har en gal nabodame det muligens har klikket for! Vi kjenner henne ikke men har alltid hilst og småsnakket. Hyggelig, men ei ordentlig sladre kjerring. Vi sladrer ikke om andre og vil bare ha nabo fred.  Plutselig, helt ut av det blå har hun politi anmeldt oss på bakgrunn av at vår 12 år gamle jente og en venninne har kikket i postkassen hennes ! Jeg har selvfølgelig snakket med jentene og de har skjønt at det ikke er lov. De sa til og med unnskyld.  Så har hun sladret til alle andre naboer og det føles ikke bra.  Aner ikke hva hun har sagt. Hun burde heller sagt det til oss direkte ! Så har jeg hørt fuglepip om at hun har ringt barnevernet pga den postkassa 😳( en annen nabo sa dette til meg)  herregud vi har bare vært hyggelige mot henne.  Nå er jeg livredd for barnevernet da jeg har hørt at folk ikke blir kvitt de.  Hvordan vil barnevernet reagere på en slik melding ? Jeg er redd for at denne naboen vil komme til å lyve og si en rekke ting som ikke er sant.  Hun er Nok veldig ustabil. Jeg har hørt og sett hvordan hun skriker til en av de andre naboene og er helt gal.  What to do? Ble oppriktig bekymret. 

Anonymkode: 27cff...5b3

Jeg ville ringt psykiatrisk......og fortalt om min bekymring for denne ustabile naboen.

Anonymkode: a63c3...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hovedinnlegger= den som startet tråden 

Anonymkode: 17912...45b

Nei, det er TS,

Anonymkode: cc1b0...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...