evybergen Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og resten av historien? Det er en del mer disse ungene og du har holdt på med ikke sant? hilsen en av de andre naboene som også har forsøkt snakke med deg om det å plage og trakasere naboer men som trakk seg unna da vi oppfattet deg som nokså uregulert… Anonymkode: 45c4e...20f 👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #22 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi har en gal nabodame det muligens har klikket for! Vi kjenner henne ikke men har alltid hilst og småsnakket. Hyggelig, men ei ordentlig sladre kjerring. Vi sladrer ikke om andre og vil bare ha nabo fred. Plutselig, helt ut av det blå har hun politi anmeldt oss på bakgrunn av at vår 12 år gamle jente og en venninne har kikket i postkassen hennes ! Jeg har selvfølgelig snakket med jentene og de har skjønt at det ikke er lov. De sa til og med unnskyld. Så har hun sladret til alle andre naboer og det føles ikke bra. Aner ikke hva hun har sagt. Hun burde heller sagt det til oss direkte ! Så har jeg hørt fuglepip om at hun har ringt barnevernet pga den postkassa 😳( en annen nabo sa dette til meg) herregud vi har bare vært hyggelige mot henne. Nå er jeg livredd for barnevernet da jeg har hørt at folk ikke blir kvitt de. Hvordan vil barnevernet reagere på en slik melding ? Jeg er redd for at denne naboen vil komme til å lyve og si en rekke ting som ikke er sant. Hun er Nok veldig ustabil. Jeg har hørt og sett hvordan hun skriker til en av de andre naboene og er helt gal. What to do? Ble oppriktig bekymret. Anonymkode: 27cff...5b3 Kaller du ikke dette innlegget å sladre om andre?? Anonymkode: 13d77...9e7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du har jo feilet ganske bra med barneoppdragelsen om datteren din på 12 ikke har lært at man ikke kikker i andres postkasser. Dette burde hun lært mens hun var småbarn. Dette må jo være en trolletråd. Anonymkode: 3787c...646 😂😂😂😂 morsom du! Du veit sikkert også nåe 12 åringer barker sammen så kan de finne på ting, som de synes e morsomt da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvor ble det av hi? Anonymkode: 45c4e...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.53): Ja, det er faktisk så drøyt at et 12 år gammelt barn kikker i andres postkasser. Men det kan jo være diagnoser inne i bildet her. Anonymkode: 3787c...646 Herregud!! Anonymkode: 17912...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hva er det du er redd for? De som «aldri» blir kvitt barnevernet, er jo de som faktisk bedriver alvorlig omsorgssvikt. Anonymkode: 9a548...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #27 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ble det av hi? Anonymkode: 45c4e...20f Hi = hovedinnlegg Det står altså øverst på side 1. 😂 Anonymkode: b6b09...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #28 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 17.16): Folk som sier de ikke "blir kvitt" barnevernet, blir ikke kvitt dem fordi barnevernet tenker det er noe bekymringsverdig. Det er ikke slik at barnevernet undersøker alle til "evig tid" når de ikke har grunn til å mistenke at det er noe. Jeg har sendt alvorlige bekymringsmeldinger på barn som senere ble fjernet fra foreldrene etter mange år fra første bekymringsmelding, og selv om disse meldingene omfattet vold mot barn og barn som ble innelåst i kjeller etc, ble de henlagt etter kort tid. Det var først når det kom inn en offentlig melder, at barnevernet faktisk undersøkte saken. Anonymkode: aeb58...946 Ikke nødvendigvis. Har selv opplevd møter med barnevernet på grunnlag av løgner kommunen kom med for å sette meg på institusjon på grunn av funksjonshemming. Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er, men det er en del funksjonshemmede med samme erfaring. Anonymkode: 4235c...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 9.53): Vi har en gal nabodame det muligens har klikket for! Vi kjenner henne ikke men har alltid hilst og småsnakket. Hyggelig, men ei ordentlig sladre kjerring. Vi sladrer ikke om andre og vil bare ha nabo fred. Plutselig, helt ut av det blå har hun politi anmeldt oss på bakgrunn av at vår 12 år gamle jente og en venninne har kikket i postkassen hennes ! Jeg har selvfølgelig snakket med jentene og de har skjønt at det ikke er lov. De sa til og med unnskyld. Så har hun sladret til alle andre naboer og det føles ikke bra. Aner ikke hva hun har sagt. Hun burde heller sagt det til oss direkte ! Så har jeg hørt fuglepip om at hun har ringt barnevernet pga den postkassa 😳( en annen nabo sa dette til meg) herregud vi har bare vært hyggelige mot henne. Nå er jeg livredd for barnevernet da jeg har hørt at folk ikke blir kvitt de. Hvordan vil barnevernet reagere på en slik melding ? Jeg er redd for at denne naboen vil komme til å lyve og si en rekke ting som ikke er sant. Hun er Nok veldig ustabil. Jeg har hørt og sett hvordan hun skriker til en av de andre naboene og er helt gal. What to do? Ble oppriktig bekymret. Anonymkode: 27cff...5b3 Du sladrer ikke om andre, men du hører på sladder uten å dobbeltsjekke om det er fakta? Og spør du meg så høres det mer ut som at du er flau over at din tolvåring ikke forstår at man ikke skal snoke i andres postkasse. Anonymkode: 10488...82d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.09): Jeg har til og med kikket i andres postkasser som voksen jeg, og jeg har ingen diagnose. Anonymkode: 50312...705 Oppegående mennesker går ikke å titter i postkassa til andre. Anonymkode: 10488...82d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.18): Du har jo feilet ganske bra med barneoppdragelsen om datteren din på 12 ikke har lært at man ikke kikker i andres postkasser. Dette burde hun lært mens hun var småbarn. Dette må jo være en trolletråd. Anonymkode: 3787c...646 Det er ingenting mot hva vi gjorde når vi var 12. Ved et tilfelle heiv vi en svær fisk oppi naboens postkasse. Hente melk i skoene til foreldrene våre , og brøyt oss inn i båter og stjal proviant. Vi var ca 12 år. Ble folk av oss i voksen alder med høy utdannelse, rent rulleblad og hele pakken. Anonymkode: 9ad79...e70 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ingenting mot hva vi gjorde når vi var 12. Ved et tilfelle heiv vi en svær fisk oppi naboens postkasse. Hente melk i skoene til foreldrene våre , og brøyt oss inn i båter og stjal proviant. Vi var ca 12 år. Ble folk av oss i voksen alder med høy utdannelse, rent rulleblad og hele pakken. Anonymkode: 9ad79...e70 Ganske vanlig å sprenge postkasser og… tviler på at alle «gjerningsmennene» hadde diagnoser. 😉 Anonymkode: e09b6...7a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ganske vanlig å sprenge postkasser og… tviler på at alle «gjerningsmennene» hadde diagnoser. 😉 Anonymkode: e09b6...7a7 Vi la en diger vannballong i postkassa til naboen så frøys den til is - var vel ca 12 år ja 😬 Anonymkode: dadb7...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 9.53): Vi har en gal nabodame det muligens har klikket for! Vi kjenner henne ikke men har alltid hilst og småsnakket. Hyggelig, men ei ordentlig sladre kjerring. Vi sladrer ikke om andre og vil bare ha nabo fred. Plutselig, helt ut av det blå har hun politi anmeldt oss på bakgrunn av at vår 12 år gamle jente og en venninne har kikket i postkassen hennes ! Jeg har selvfølgelig snakket med jentene og de har skjønt at det ikke er lov. De sa til og med unnskyld. Så har hun sladret til alle andre naboer og det føles ikke bra. Aner ikke hva hun har sagt. Hun burde heller sagt det til oss direkte ! Så har jeg hørt fuglepip om at hun har ringt barnevernet pga den postkassa 😳( en annen nabo sa dette til meg) herregud vi har bare vært hyggelige mot henne. Nå er jeg livredd for barnevernet da jeg har hørt at folk ikke blir kvitt de. Hvordan vil barnevernet reagere på en slik melding ? Jeg er redd for at denne naboen vil komme til å lyve og si en rekke ting som ikke er sant. Hun er Nok veldig ustabil. Jeg har hørt og sett hvordan hun skriker til en av de andre naboene og er helt gal. What to do? Ble oppriktig bekymret. Anonymkode: 27cff...5b3 På hvilket grunnlag påstår du at hun er «gal» egentlig? Hva gjør hun som får deg tilå tro det? Anonymkode: ddafd...feb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #35 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hvordan får du så mye info uten å være en del av sladringen? Anonymkode: 13d77...9e7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. oktober 2024 #36 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): På hvilket grunnlag påstår du at hun er «gal» egentlig? Hva gjør hun som får deg tilå tro det? Anonymkode: ddafd...feb Det er jo ganske forstyrret å anmelde en 12 åring for å kikke i postkassen … Går an å si til barnet at det ikke er ok, men å anmelde? Virkelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #37 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor ble det av hi? Anonymkode: 45c4e...20f Første innlegg i tråden. Anonymkode: 6ad19...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #38 Del Skrevet 17. oktober 2024 Paneera skrev (3 timer siden): Det er jo ganske forstyrret å anmelde en 12 åring for å kikke i postkassen … Går an å si til barnet at det ikke er ok, men å anmelde? Virkelig? Kan være gal nabodame. Jeg kjenner typen. Kan også være at ts underdriver her og at disse jentene har stjålet post/drevet hærverk på postkassa eller noe. Anonymkode: 6ad19...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #39 Del Skrevet 17. oktober 2024 Paneera skrev (3 timer siden): Det er jo ganske forstyrret å anmelde en 12 åring for å kikke i postkassen … Går an å si til barnet at det ikke er ok, men å anmelde? Virkelig? En 12-åring vet at en ikke skal kikke i andres postkasser. Snart kommer det vel noen å diagnostiserer ungen med autisme fordi mpten ikke har giddet å oppdra den. Anonymkode: cc1b0...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #40 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.18): Du har jo feilet ganske bra med barneoppdragelsen om datteren din på 12 ikke har lært at man ikke kikker i andres postkasser. Dette burde hun lært mens hun var småbarn. Dette må jo være en trolletråd. Anonymkode: 3787c...646 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.53): Ja, det er faktisk så drøyt at et 12 år gammelt barn kikker i andres postkasser. Men det kan jo være diagnoser inne i bildet her. Anonymkode: 3787c...646 Dette har jeg ikke engang tenkt på å noen gang lære mine barn. Jeg har aldri tatt dem i å gjøre det. Jeg vet ikke om jeg ville lært dem at det var ugreit å stirre inn i folks vinduer heller, om jeg ikke hadde sett dem gjøre det først. Det er mye vi ikke tenker på å lære barna våre før man er oppi situasjonen. Nå vet jeg hva jeg skal lære barna mine når de kommer hjem... Anonymkode: f7ac3...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå