Ingar-André Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jag tykker inte om dej....... Anonymkode: 17cdb...581 Akkurat det bryr meg fint lite du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 Donald Duck skrev (3 minutter siden): Akkurat det bryr meg fint lite du. Tror jeg ikke noe på, lille sinte mann 😋 Anonymkode: 17cdb...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror jeg ikke noe på, lille sinte mann 😋 Anonymkode: 17cdb...581 HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 Donald Duck skrev (På 14.10.2024 den 23.47): Er oppriktig nyfiken på dem som skriver som AB. Hvorfor? Er ingen som kan spore hvem dere faktisk er her i væla? Noen med svar? Skrive polisen kan legga seg for i kveld. Det gjentagende svarene i disse trådene som omtaler samme tema, er vel at de er redd for å bli gjenkjent. Jeg kan ikke skjønne at det er så innmari farlig. Det er jo ingen andre enn deg selv som bryr seg om at du hadde torsk til middag 😄 Så akkurat sånne innlegg trenger man virkelig ikke skrive som anonym bruker 🙄 Selv bruker jeg alltid brukernavn. Driter i grunn om jeg blir gjenkjent 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Det gjentagende svarene i disse trådene som omtaler samme tema, er vel at de er redd for å bli gjenkjent. Jeg kan ikke skjønne at det er så innmari farlig. Det er jo ingen andre enn deg selv som bryr seg om at du hadde torsk til middag 😄 Så akkurat sånne innlegg trenger man virkelig ikke skrive som anonym bruker 🙄 Selv bruker jeg alltid brukernavn. Driter i grunn om jeg blir gjenkjent 😄 Jeg la ut hva jeg heter og hvor jeg bor også lenger opp her, ser ikke problemet.. Kan legge til at jeg er veldig enkel å kjenne igjen da jeg er veldig høy😂 X'n er jo som sagt her inne. Det samme er 4 andre jeg kjenner også. Vi alle veit hvem hverandre er her inne. Jeg driter også rimelig langt i om noen kjenner meg igjen🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 For at kona ikke skal finne ut at jeg troller på kg 😛 Anonymkode: fbf16...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For at kona ikke skal finne ut at jeg troller på kg 😛 Anonymkode: fbf16...11d Den skjønner jeg faktisk🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #28 Del Skrevet 16. oktober 2024 Donald Duck skrev (På 14.10.2024 den 23.47): Er oppriktig nyfiken på dem som skriver som AB. Hvorfor? Er ingen som kan spore hvem dere faktisk er her i væla? Noen med svar? Skrive polisen kan legga seg for i kveld. Jo, det er mange som har blitt sporet her. Norge er et lite land. Anonymkode: 0678c...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg skriver som anonym av og til, som når noen kan forstå hvem jeg er ut i fra det jeg skriver. Jeg har to mennesker i mitt liv som ikke ønsker meg vel og de ville nok ha gått gjennom alle innleggene mine bare for å kunne ta meg for noe. Jeg har ikke ønske om at anonymiteten med brukeren min skal forsvinne, for med den føler jeg meg trygg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, det er mange som har blitt sporet her. Norge er et lite land. Anonymkode: 0678c...1b0 Har folk så jævla lite fritid at dem faktisk sporer opp hvem folk faktisk er her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) . Endret 17. oktober 2024 av Kassettspiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 Donald Duck skrev (38 minutter siden): Jeg la ut hva jeg heter og hvor jeg bor også lenger opp her, ser ikke problemet.. Kan legge til at jeg er veldig enkel å kjenne igjen da jeg er veldig høy😂 X'n er jo som sagt her inne. Det samme er 4 andre jeg kjenner også. Vi alle veit hvem hverandre er her inne. Jeg driter også rimelig langt i om noen kjenner meg igjen🤪 Jeg heter Marianne og bor i Buskerud 😁 Såvidt jeg vet har jeg ingen ekser her inne 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Det har jeg ikke gjort på 14 år. Anonymkode: f2202...995 Anonymkode: 160bd...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 Til TS: Jeg har svart i alle de 1001 andre trådene om nøyaktig samme tema, så dropper det her. Anonymkode: 160bd...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 Mardina skrev (5 minutter siden): Jeg heter Marianne og bor i Buskerud 😁 Såvidt jeg vet har jeg ingen ekser her inne 😄 Saken er jo den, at det som er greit for deg og "Donald" ikke trenger å være greit for en annen. Forumet har gitt tommel opp for bruk av AB, og for min del bruker jeg den muligheten som regel, mens jeg noen ganger skriver under nick. Mitt valg. Anonymkode: 160bd...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Saken er jo den, at det som er greit for deg og "Donald" ikke trenger å være greit for en annen. Forumet har gitt tommel opp for bruk av AB, og for min del bruker jeg den muligheten som regel, mens jeg noen ganger skriver under nick. Mitt valg. Anonymkode: 160bd...89b Selvfølgelig. Men i et par diskusjoner er det faktisk helt unødvendig å bruke Anonym bruker funksjonen 😊 Er det f.eks så krise om nabo'n får vite hva du spiste til middag i går? Det er bare et eksempel på innlegg hvor det ikke nødvendig å bruke Anonym bruker funksjonen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 Donald Duck skrev (På 14.10.2024 den 23.47): Er oppriktig nyfiken på dem som skriver som AB. Hvorfor? Er ingen som kan spore hvem dere faktisk er her i væla? Noen med svar? Skrive polisen kan legga seg for i kveld. Administrator og moderatorer kan ALLTID se hvem anonyme brukere er. Om de er registrerte på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. oktober 2024 #38 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Donald Duck skrev (2 timer siden): Fordi du skal ha noe du kan lure på. Skriver iallfall ikke som Ab. Du har med andre ord ikke noe svar? Gjemmer deg bak Ab i stede for å vise brukernavnet ditt? Vrir du, vrir jeg. Det er noen som liker å bruke tid på å gå igjennom tidligere innlegg som en har postet med sitt brukernavn, for å lete etter feil eller noe som avviker fra det som brukeren poster i dag. De leter altså etter feil å ta deg på, for å angripe deg. Mange har skrevet at de har blitt forfulgt og plaget pga dette, og det får dem til å forlate forumet eller poste anonymt senere, i frykt for å bli plaget. Man har ikke den samme muligheten til å forfølge de anonyme. Det er jo alle slags folk og meninger her, men trist når brukere angriper hverandre. Jeg har ikke vært her så lenge, men har oppfattet det slik. Noen er også bekymret for å bli gjenkjent ut fra hva de skriver her og i sosiale media, som facebook, instagram mv. Det tenkte jeg også på, så derfor bruker jeg kun fake navn der også, samt unngår noe personlig. Endret 17. oktober 2024 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #39 Del Skrevet 17. oktober 2024 Fordi jeg bare vil legge inn et innlegg nå og da og ønsker ikke å bli dratt inn i uendelige diskusjoner og få kommentarer seinere på noe jeg har sagt i en tidligere tråd. Anonymkode: a3a3a...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 17. oktober 2024 #40 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg skriver klart flest innlegg med brukernavn. Når jeg en sjelden gang trykker på anonym er det ikke for å være nett-troll. Mer pga det kan være enkelt å identifisere en bekjent ved å nøste sammen flere innlegg. Det gjør ikke meg noe, men er enkelte intime eller sårbare temaer jeg ikke ønsker at skal synes. Eller innlegg hvor jeg deler noe om bekjente, og synes de skal spares for å kunne gjenkjennes når de ikke har samtykket. Selv om det ikke er noe stygt. En sjelden gang er jeg anonym i betente tråder, orker ikke «shitstormen» som følger med å svare, vil glemme tråden igjen hvis den tar av med usaklighet og hets. Anser meg generelt for ei som står for egne handlinger, men internett er et dyr for seg sjøl. Utrolig mange som meier ned andre for å ha ulike meninger. Dessverre ødelegger det noe for åpenheten. Mange er anonyme for å kunne fyre av søppel uten særlig konsekvens. Det er en uting, men helt naturlig på enhver arena som tilbyr anonymitet. Mye folk liker å slippe løs aggresjonen sin på nettet. Det er på en måte bedre enn å spare den opp og denge noen IRL. Men det gjør nettet til et sted man kan miste troen på menneskeheten iblant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå