Gjest Kojak? Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Har hatt stort håravfall over tid (ingen spesifikk grunn - intet å gjøre med), og nå er det blitt såpass ille at det snart vil se bedre ut å bare barbere vekk fjonene som er. Men, hvordan er det nå om man skulle ønske å anskaffe seg parykk? (Tror ikke jeg er typen til å kle blank skalle så bra akkurat. ) Ifølge hudlegen jeg var innom for en tid siden kan jeg visstnok få støtte til parykk, men er usikker på hvilke føringer som da legges på pris. Og hvem er det man henvender seg til? Fastlegen? (Det vil ikke være naturlig å dra tilbake til hudlegen i dette tilfellet) Noen som vet mer om dette?
Gjest vimse Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Vil tro at det er fastlegen din som hjelper med søknad til støtte for parykk, det må også foreligge erklæring fra spesialisten du har vært hos. Her jeg bor, vet jeg vi har en frisørsalong som i tillegg til vanlig frisørtilbud har spesialisert seg på parykker.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Vil tro at det er fastlegen din som hjelper med søknad til støtte for parykk, det må også foreligge erklæring fra spesialisten du har vært hos. Her jeg bor, vet jeg vi har en frisørsalong som i tillegg til vanlig frisørtilbud har spesialisert seg på parykker. ← Spesialist? Vil det si hudlegen? Jeg var tross alt bare innom der én gang, alt han gjorde var å gløtte på skalpen, bruke ørten ord på å si "Det er skjebnen, ingenting å gjøre med, du er jo heldig, noen har jo dødelige lidelser", samt en oppramsing av "kamuflasjeteknikker".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå