Gå til innhold

Fhuzzy vil ha en til!

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Fhuzzy skrev (2 timer siden):

CD 1! 🥳

Rart å si det, men endelig kom mensen! Det ville jo vært alt for mye å be om at dette skulle klaffe på første runde med en så merkelig og avvikende syklus. Nå skal jeg bare pleie meg selv før jeg begynner el-testingen igjen. Tenker å starte testingen så fort tr er ordentlig over, jeg har jo vanligvis tidlig el og litt kortere syklus.

Godt med god innstilling! Jeg tror heller ikke at det har klaffet, og skjønner jo at jeg er for kravstor, det er tross alt PP2! Men man tviholder jo ved tidligere erfaringer… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 6

Hadde siste dag med mens i går, så i morgen begynner PP2 med el-testing! Veldig spent på denne syklusen og om den blir mer normal. Hvis ting er mer normalt kan jeg forvente at det fertile vinduet er rett rundt hjørnet. Forventet el er mellom CD 9 og 13 et sted, men det blir spennende å se 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8 

Jeg hadde rett om fertilt vindu gitt :) Tok en el-test i går som fikk 3,5 av 10, altså "LH level is low today", men i dag spratt den rett opp på 9,1 med beskjeden "You got a peak! [LH surge] Today, you have the maximum chance of conception". Jeg hadde en magefølelse på akkurat det og sørget for å legge inn aksjer i går kveld, så nå er det bare å fortsette å kose oss resten av uka 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (8 timer siden):

CD 8 

Jeg hadde rett om fertilt vindu gitt :) Tok en el-test i går som fikk 3,5 av 10, altså "LH level is low today", men i dag spratt den rett opp på 9,1 med beskjeden "You got a peak! [LH surge] Today, you have the maximum chance of conception". Jeg hadde en magefølelse på akkurat det og sørget for å legge inn aksjer i går kveld, så nå er det bare å fortsette å kose oss resten av uka 😁

Spennende! Når skal du teste? Lykke til! 🍼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (1 time siden):

Spennende! Når skal du teste? Lykke til! 🍼

Skal teste el igjen i kveld og i morgen tidlig, greit å få med seg når LH toppen er over så jeg kan beregne DPO 🌸🌱 Det viktigste er jo bare å få lagt inn godt med aksjer disse dagene, så blir det antagelig g-tester neste helg! Eller litt før om jeg kjenner utålmodige meg godt nok 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 9

Fikk knallpositiv el-test i går kveld. Appen ga den 9,5 av 10, men selv synes jeg nesten teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Fortsatt høy i dag med 9,1 så det blir spennende å teste igjen i kveld og i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fhuzzy skrev (15 timer siden):

Skal teste el igjen i kveld og i morgen tidlig, greit å få med seg når LH toppen er over så jeg kan beregne DPO 🌸🌱 Det viktigste er jo bare å få lagt inn godt med aksjer disse dagene, så blir det antagelig g-tester neste helg! Eller litt før om jeg kjenner utålmodige meg godt nok 🤭

Høres ut som en god plan! Lykke til! 🤞 kanskje desember er måneden det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (10 timer siden):

Høres ut som en god plan! Lykke til! 🤞 kanskje desember er måneden det klaffer.

Håper så inderlig, men prøver samtidig å være realistisk 🤯 Mind fuck egentlig dette her… Heldigvis skal vi på hyttetur i helgen så jeg får litt andre ting å tenke på, men jeg vet hvor vanskelig det er å vente med å teste! Krysser fingrene for at vi begge får gode nyheter i løpet av desember 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (11 timer siden):

Håper så inderlig, men prøver samtidig å være realistisk 🤯 Mind fuck egentlig dette her… Heldigvis skal vi på hyttetur i helgen så jeg får litt andre ting å tenke på, men jeg vet hvor vanskelig det er å vente med å teste! Krysser fingrene for at vi begge får gode nyheter i løpet av desember 🤞🏻🤞🏻

Jeg forstår deg godt! Det er bare godt å få tankene over på noe annet, og være i nuet. Prøveperioden pleier å frarøve dette «nuet». Kos deg på hytta!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10

Jeg har fortsatt veldig sterke el-tester, 9 i morges og 9,1 nå nettopp. Den var riktignok enda sterkere i går, så jeg tipper egentlig at toppen var i går og at el skjer i dag. Kommer ikke til å teste igjen før på søndag kveld, orker ikke å styre med slikt mens vi er på hyttetur. Håper inderlig at jeg da har en ordentlig negativ el-test 🤞🏻 aksjer og kos kan vi fint fortsette med på hytta da 😬

Kan ikke si at jeg merker noe særlig el-slim, men jeg har litt murringer i magen i dag og definitivt økt appetitt! Dessuten litt oppblåst og kanskje en anelse treg i magen. Kjennes liksom ut som om jeg må på do, men det kommer ikke noe…

IMG_4635.jpeg

Endret av Fhuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 DPO

Kjenner kanskje at jeg angrer pittelitt på at jeg ikke tok med tester på hytta, så jeg må bare gå ut i fra at EL skjedde på fredag siden "toppen" var på torsdag. Tok en test på skikkelig konsentrert kveldsurin i går og fikk 8, så den er jo negativ selv om den er litt forhøyet. Fikk en 6'er i dag morges, som definitivt da er negativ selv om den ligger på mid level. Hvis ikke det går denne PP'en skal jeg begynne å tempe igjen neste syklus. Tror kanskje det gir den beste indikatoren på EL sammen med tester. 

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til g-testingen skal begynne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO

Da har jeg vært hos gyn og alt så bra ut der. Han mente utfra ul av eggstokkene at el har skjedd denne syklusen. Da jeg fortalte om el-testene synes han det virket fornuftig og sannsynlig at el var på fredag eller lørdag. Har egentlig lyst til å løpe hjem og ta en g-test, men jeg vet jo at det ikke har noen hensikt. Jeg er bare så spent! Vil så inderlig gjerne at det skal klaffe ❤️ 

Heldigvis er det mye som skal gjøres i heimen før jul, så jeg har nok å henge fingrene i så jeg holder tankene på noe annet og positivt! Vi skal feire jul hjemme hos oss i år og gleder oss veldig til det. Er så deilig å være hjemme med alt tilgjengelig og muligheten til å holde på rutiner. Gleder meg til nissen skal komme og den lille kruttønna vår har bestemt at hun skal gi bort smokkene sine til nissen i år siden hun har blitt så stor jente ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge fingrene i noe annet sa jeg... Holde tankene på noe annet sa jeg... Og her sitter jeg midt i beste sendetid på kontoret og Googler "hvor tidlig kan man ta en graviditetstest?" - og dette selv om jeg egentlig vet svaret på det allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fhuzzy skrev (1 time siden):

Henge fingrene i noe annet sa jeg... Holde tankene på noe annet sa jeg... Og her sitter jeg midt i beste sendetid på kontoret og Googler "hvor tidlig kan man ta en graviditetstest?" - og dette selv om jeg egentlig vet svaret på det allerede

Ha ha ha! 😅 Jeg kjenner meg veldig igjen. Google på godt og vondt. Jeg har ikke begynt å google enda, men gjør det så fort jeg befinner meg i DPO land. Jeg tror at for min selv er det også litt spenning i det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...