Gå til innhold

Liker alle damer å bli dominert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg fryser litt til om han sitter der og sier jeg kan gjøre det jeg vil. Ja, hva er det da?

liker best et samspill

Anonymkode: 1a5ab...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri nblitt bundet og dominert. Tror det bare hadde skremt meg.

Anonymkode: d94e5...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja noen ganger så liker jeg at han tar kontroll i senga. Og noen ganger så tar jeg kontroll. Men jeg liker også at han noen ganger tar litt kontroll i hverdagen også. Nettopp fordi jeg er litt vel dominant i jobb sammenheng. Så jeg liker å kunne bli litt underdanig i hverdagen. 

Anonymkode: ec29d...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min greie. Syntes sånt veldig fort blir påtatt. Litt som en rolle man går inn i. Det tiltaler meg ikke. Syntes det er usexy.

Anonymkode: a885f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er kvinne og tenner på å bli dominert, og dette blir viktigere og viktegere for meg. Og i det siste har jeg reflektert mye over hvorfor.

Og det er rett og slett fordi jeg føler jeg må ha så mye kontroll i livet og hverdagen ellers. Særlig etter en lang dag på jobb hvor jeg har hatt hovedansvaret og all oversikt, og at jeg hele tiden må være på top av alt hjemme og med barn osv. Så er det eneste jeg ønsker å bli bundet fast av kjæresten min og bare være mottaker. 

Men hvis jeg har mer overskudd kan jeg være "giver" i sexen. Men det gir veldig mening om kvinner ønsker å bli dominert fordi de må ha så mye kontroll i hverdagen med familie barn og det tredje skiftet. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3243d...aef

Nei, det henger nok ikke med "kvinner" men ofte med folk som er nødt til å ha kontrollen i hverdagen. Være seg lederstillinger, pressa jobber, eller annet..

Anonymkode: 1ab0f...375

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også forskjell på å være dominant i senga og å være den aktive.

En kvinne er ikke dominant om hun suger en fyr og rir han etterpå; hun er aktiv ja, dominant nei.
Hun er ikke submissiv av å ha sex i misjonær og har fyren gjøre jobben. Hun er passiv og mottaker.

En mann er ikke dominant av å ta henne bakfra. Han er aktiv.
En mann som blir pegga er partner er ikke submissiv, han er passiv og mottaker.

Dominant vil være å ta disse tingene et godt, godt stykke lengre. De fleste liker å være aktiv  og passiv, kanskje bytte litt på. Det er helt vanlig og mange skifter på kanskje flere ganger under sexen. Å gi er ikke dominans.

Men steget blir langt opp til å være dominant og submissiv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det kun sexy hvis han er dominant fra naturens side; jeg misliker å måtte brette ut hele instruksjonsboka for hvordan/hva-tingene i forhold til å være dominant. 

Det burde komme helt naturlig mellom oss at han tar kontrollen og viser litt eierskap. Selvsagt- jeg forventer ingen tankeleser, noen ord må utveksles. Men jeg vil ikke være den som må mase om at han skal innta en rolle som ikke faller han naturlig. Da blir jeg mer opptatt av dét og stresset over at han ikke nyter det, at han kun tvinger seg selv til å gjøre det jeg har bedt ham om fordi jeg vil det. Det er jo liksom litt motsatt av det jeg vil.

Anonymkode: 0778b...a10

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 12.48):

Jeg er kvinne og tenner på å bli dominert, og dette blir viktigere og viktegere for meg. Og i det siste har jeg reflektert mye over hvorfor.

Og det er rett og slett fordi jeg føler jeg må ha så mye kontroll i livet og hverdagen ellers. Særlig etter en lang dag på jobb hvor jeg har hatt hovedansvaret og all oversikt, og at jeg hele tiden må være på top av alt hjemme og med barn osv. Så er det eneste jeg ønsker å bli bundet fast av kjæresten min og bare være mottaker. 

Men hvis jeg har mer overskudd kan jeg være "giver" i sexen. Men det gir veldig mening om kvinner ønsker å bli dominert fordi de må ha så mye kontroll i hverdagen med familie barn og det tredje skiftet. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3243d...aef

Nei, alle damer liker ikke å bli dominert. Jeg synes dominerende menn er kjempe turn-off 🤮 Tenner mye mer på å dominere selv og gi smerte. Har opplevd mannfolk som tar det som en utfordring, og som nærmest insisterer på å dominere meg siden det tydeligvis er "naturlig" for kvinner å være underdanige og like dominerende menn. 

Anonymkode: 9d58c...60b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 15.58):

Maskulin energi er utadrettet og penetrerende, feminin energi er lukket og underdanig. Kvinner er programmert til å underkaste seg når de treffer en dominant hann de føler er underkastelse verdig. 

Anonymkode: 77a77...a50

🤣 Som tatt rett ut av Incelens-ABC 🤣

Anonymkode: 8a0e4...af1

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør i hvert fall det. Men mannen må selvfølgelig kunne dominere. Han må kunne rise meg hardt og bruke meg på riktig måte. Tror ikke alle er som meg da, men de fleste liker nok litt ydmykelse og smerte for at sexen skal gi tilfredstillelse.

Anonymkode: 50c14...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder alle sparepengene mine på at Malania Trump er Donald sin Dominatrix. Donald er så underkasta henne som det er mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 15.58):

Maskulin energi er utadrettet og penetrerende, feminin energi er lukket og underdanig. Kvinner er programmert til å underkaste seg når de treffer en dominant hann de føler er underkastelse verdig. 

Anonymkode: 77a77...a50

Programmert, faktisk. Som om vi er datamaskiner sånn à la Stepford Wives ... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

de fleste liker nok litt ydmykelse og smerte for at sexen skal gi tilfredstillelse.

Anonymkode: 50c14...6c7

Okey..

Anonymkode: a885f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle. Jeg har funnet en asiatisk dame 10 år eldre som vil binde meg fast i senga og piske meg

Anonymkode: 4ed29...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra chatte-tjenester og selvbeskrivelse så vil jeg anslå at 99/100 kvinner foretrekker at mannen (i noen grad) er dominerende seksuelt.

Dette er selvsagt en anekdote, og kanskje er det slik at kvinner hevder å være sub for å tiltrekke seg menn (i så fall en rar strategi).

Anonymkode: c007d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

🤣 Som tatt rett ut av Incelens-ABC 🤣

Svaret ditt synes litt som den militante feministens siste utvei?

Anonymkode: c007d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...