Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Hva kan man jobbe med når man for en stund vil jobbe hjemmefra (uten noen spesiell utdannelse...)? Jeg er fortiden skadet, men uten jobb, og uten sykepenger, og vil heller jobbe hjemmefra isåfall, enn å gå på trygd eller dagpenger.
Belit Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Du kan sikkert få noe innen direktesalg på homeparty-basis. Flinke folk kan visst tjene bra på det, hører jeg. Men da vil du bli definert som selvstendig næringsdrivende, og jeg vet ikke riktig hvilke konsekvenser det får for trygdet-statusen din.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Hør med f eks høyskoler/universiteter om du kan rette oppgaver for dem via nettet. Support-tjenester, ulike former for telefonsalg? Du kan være selvstendig næringsdrivende og fortsatt ha rett på dagpenger/annet, men det blir vel målt opp mot inntekten din (men det gjør det jo uansett).
Susan Sto Helit Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Vet det finnes kjedelige jobber som "konvolutt-putter" o.l. Vet ikke helt hvordan man får tak i disse. Ellers er det nok mye selgerjobber av forskjellig slag som kan passe din situasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå