Gå til innhold

Sexleketøy for par?

PhilosopherSe7en

Anbefalte innlegg

På tide å kjøpe inn noe nytt, men er litt tom for ideer selv.

Hvilke leketøy har dere erfaring med som har vært en suksess å bruke i lag med typen, enten under samleie eller at han bruker på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blindfold69 skrev (3 timer siden):

IMG_0927.thumb.jpeg.340f8ca8b068310b4fdaec64e3d85f4c.jpeg

Må vel være for de spesielt interesserte/ analfikserte. Jeg går ut fra at det er TS, altså kvinnen i forholdet som trenger mer stimulering enn det mannen evner å gi. Noe som vel gjelder de fleste damer.

Det som funker for fruen er en Womanizer, eller rettere sagt We- Wibe sin versjon av den typen klitoris stimulator, kombinert med en lang og tykk silikon dildo. Reellt sett kan jeg da bare beholde buksene på.

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (9 timer siden):

Må vel være for de spesielt interesserte/ analfikserte. Jeg går ut fra at det er TS, altså kvinnen i forholdet som trenger mer stimulering enn det mannen evner å gi. Noe som vel gjelder de fleste damer.

Det som funker for fruen er en Womanizer, eller rettere sagt We- Wibe sin versjon av den typen klitoris stimulator, kombinert med en lang og tykk silikon dildo. Reellt sett kan jeg da bare beholde buksene på.

😂med seler. Ta på en Shane Diesel cocksleeve og la hun ta seg ut med vibratoren, så får du legge ladningen i dragsuget.

Ta det for det er. 

Anonymkode: 50d2f...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂med seler. Ta på en Shane Diesel cocksleeve og la hun ta seg ut med vibratoren, så får du legge ladningen i dragsuget.

Ta det for det er. 

Anonymkode: 50d2f...79c

Og det er altså? Utdyp, er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (22 timer siden):

På tide å kjøpe inn noe nytt, men er litt tom for ideer selv.

Hvilke leketøy har dere erfaring med som har vært en suksess å bruke i lag med typen, enten under samleie eller at han bruker på deg?

En helt enkel start er en klassisk vibrator som enten han bruker på henne, eller hun bruker på seg selv under f.eks samleie. En liten vibrator på klitten under samleie vil piffe opp litt. En vibrator + oralsex er en annen klassiker. Det er i hvert fall bra sted å starte utforskningen av leketøy.

Ett steg opp vil kunne være en par-vibrator som man bruker under samleie. Det er såpass små og tynne at man fremdeles kan ha penetrerende sex selv om vibratoren er inni henne. Også en lav-terskel ting å utforske.

Skal du han noe mer forslag må du beskrive litt mer om hva du og dere liker og hvor eventult grenser går. Er analt noe dere kan tenke dere for eksempel? Er rolleleke / rollebytte kult? Har dere prøvd noe samme før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...