Saeria Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Det viser seg at jeg skal "leke" at jeg starter en bedrift. (skolegreier, ja) Jeg er verdens mest fantasiløse menneske, og kommer ikke på noen lur forretningsidé. Derfor spør jeg de mange kloke hoder på KG. Hvilken type bedrift ville dere/har dere startet?
Barbamama Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Hva med en servicebedrift - altså tjenesteytende? Da slipper du noe av risikoen ved eksempelvis en bedrift som selger et produkt hvor du antakelig må kjøpe inn produktene eller eventuelt råvarer til produktet.
Saeria Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2006 Satt og tenkte på det. Tror jeg har kommet opp med en idé, og det er lite konkurranse i markedet også. Rart hva en kan komme på når en skal sove.
mito Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Lage et diskusjonsforum for kvinner med for mye fritid?
Saeria Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2006 Vi skal kunne gå med overskudd rimelig kjapt også. Tror nok Gry har jobbet vanvittig mye for å få KG til å bli så bra.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg har en forretningsidè, men har ikke lyst i det hele tatt til å starte noen bedrift. Ideen er å selge nybakt brød sammen med avisen. Jeg ser for meg at man abonnerer på nybakt brød, og sammen med det også dagens avis. Man får levert begge deler på døren hjemme hver morgen, eller de morgenene man velger selv, før kl 0700 hver dag. For mange år siden så var det mulig å abonnere på nybakt brød hver morgen i Bergensdistriktet i hvert fall. Genial idè. Tror ikke det tilbudet finnes lenger. Skulle gjerne hatt det jeg... Endret 25. februar 2006 av Violetta
Saeria Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2006 Det er jo genialt! Jeg også hadde satt pris på ferskt brød sammen med avisen hvertfall et par dager i uka.
sberg Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Hva med rådgiving for oppstartsbedrifter? Virker som om det finns en viss etterspørsel allerede...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå