Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #21 Skrevet 26. februar 2006 Hvem er Askil Holm? ← En norsk musiker...
Majka Skrevet 26. februar 2006 #22 Skrevet 26. februar 2006 Syns det var nydelig jeg også...men kostet 360 for en billett... Det blir faktisk litt drøyt for en student...
Gjest Fruktfat Skrevet 26. februar 2006 #23 Skrevet 26. februar 2006 Still ned hastigheten helt til det slutter å hakke. Men lyden blir jo dårligere da! Jeg måtte stille ned fra 1000 til 300. ← aha! får prøve det da; takk!
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2006 #24 Skrevet 26. februar 2006 har akkurat hørt på de! Kjempe flinke! Synd at konserten i oslo er utsolgt!
Ciara Skrevet 26. februar 2006 #25 Skrevet 26. februar 2006 Det er sikkert bare meg som er rar, men jeg synes altså at de ikke når til knærne av originalversjonen. Og dermed når de knapt til anklene av Jeff Buckleys versjon. Men de fortjener kreditt for å velge en sang som er gjort så bra tidligere. Motet er det ikke noe galt med, men de må jobbe litt med framføringen hvis de skal fortsette med den. I går var det platt og liksomfølsomt, og det ble litt flaut. ← Jeg er helt enig, jeg ble i hvert fall ikke imponert. Synes hele hypen rundt Alejandro er totalt uforståelig, han har grei klang på stemmen, men null sangteknikk og register.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #26 Skrevet 1. mars 2006 http://www.oslospektrum.no/cparticle308071-2516.html Ny sjanse!! Jeg har billetter!!
Frida Frosk Skrevet 1. mars 2006 #27 Skrevet 1. mars 2006 Det er sikkert bare meg som er rar, men jeg synes altså at de ikke når til knærne av originalversjonen. Og dermed når de knapt til anklene av Jeff Buckleys versjon. Men de fortjener kreditt for å velge en sang som er gjort så bra tidligere. Motet er det ikke noe galt med, men de må jobbe litt med framføringen hvis de skal fortsette med den. I går var det platt og liksomfølsomt, og det ble litt flaut. ← I såfall er jeg rar også. Men synes nå Leonard Cohens versjon er mye, mye bedre enn Jeff Buckley sin jeg da.
Impala Skrevet 1. mars 2006 #29 Skrevet 1. mars 2006 http://www.oslospektrum.no/cparticle308071-2516.html Ny sjanse!! Jeg har billetter!! ← Jeg og
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #30 Skrevet 1. mars 2006 I såfall er jeg rar også. Men synes nå Leonard Cohens versjon er mye, mye bedre enn Jeff Buckley sin jeg da. ← Det er JEG enig i, i hvert fall. (Må innrømme at jeg ikke skjønte det med knær og ankler først - og hva som var best.. hehe) Jeff Buckley er tross alt ikke mer enn en fløtete coversynger:-) Dessuten har jeg vært hjemme hos Leonard Cohen... måtte bare få sagt det.... Eller, i barndomshjemmet, da...
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mars 2006 #31 Skrevet 1. mars 2006 er det ikke leonard cohen som har originalen da? men jeff buckleys versjon er vel den som er mest kjent? eller er jeg helt borte nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå