AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Hvilken er best? Og har det effekt? Er jo dyrere enn senter🤔 Anonymkode: eaedb...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Jeg har god erfaring med online coach. Jeg har en coach for å lære meg spesifikke ferdigheter, ikke generell trening. Var i utgangspunktet skeptisk til om det var mulig å lære seg å for eksempel å stå på henda via en online coach, men det er det altså. Betaler ca 1000 kroner i måneden, dette kommer i tillegg til medlemskap på treningssenter. Anonymkode: 1e9da...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober Har online coach som bare bestod av kostplan og treningsplan via e-post og noen generiske e-poster. Bomkjøp! Anonymkode: 76efe...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 15. november #4 Del Skrevet 15. november Kommer aldri til å investere i online coach. Ville heller ha brukt pengene på en pt som viser meg riktig treningsøvelser og teknikk fysisk. Da kan pt komme med tilbakemelding på øvelsene jeg gjør. I tillegg kan de komme med forslag til variasjon. En online coach kan ikke gi deg slike tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Har en online coach som lager treningsplan til meg hver 4. uke, tilpasset mine mål. Betaler i overkant av 500 kr i måneden. Alt foregår via app. Har også kommunikasjon veiing måling og bilder i appen. Har hatt veldig god progresjon av treningen, for meg fungerer det veldig bra. I begynnelsen hadde jeg også lostholdsplan, men det fungerte ikke for meg. Hun holder til i et annet kontingent så forskjellene på mat og kosthold ble for stor for meg. Anonymkode: ce9d8...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå