AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #41 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 21.42): Jeg trener løping og HIIT inne på senter. Trener i kort sykkelshorts og singlet. Men noen ganger ryker den singleten, og jeg trener ferdig i sports bh’n. Og dette er ikke for å vise meg frem, men fordi det er 100 grader der inne😅🤯 Anonymkode: ede43...1ed Så da driter du i regler og driter i respekten for andre - vi vil ikke se deg i sports bh. Hyggelig du. Anonymkode: b0da8...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #42 Del Skrevet 17. oktober 2024 På vår senter må man ha på t-skjorte eller genser, det er ikke lov med singlet engang. Akkurat DEN irriterer meg litt, for de har ikke verdens beste ventilasjonsannlegg og om sommeren blir den t-skjorta rimelig klissvåt og ubehagelig - å kunne trene i en løsere singlet da hadde vært himmelsk. Men skjønner godt at de har satt de reglene som er satt, og de respekteres av alle unntatt én fyr som konekvelt går syltynn mannesinglet med nesten helt åpen rygg - men han er mer opptatt av å ta bilder av seg selv mens han flexer i speilet enn å trene, uansett 😂 Anonymkode: 569f3...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #43 Del Skrevet 14. januar Som mann kan jeg ikke skjønne hvorfor det er kroppspress om noen har tøy som viser en del. I dag får jo jenter masse tøy som gjør at en ser mer sexy ut enn en egentlig er. Det har ikke vi menn. Jeg begynte å trene når vekta passerte 120 kg, menn som hadde store muskler og magemuskler var jo en inspirasjon og er egentlig grunnen til at jeg i dag har fått store muskler og synlige magemuskler selv. Jo, nå går jeg i sports t-skjorten som viser musklene mine. Mest fordi det er mest behagelig, men jeg er jo stolt over hva jeg har oppnådd. Anonymkode: 534f4...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #44 Del Skrevet 14. januar Ikke bar overkropp hvis man kommer inntil treningsutstyr. Ellers er bar overkropp/toppløs greit. Forståelig at damer og menn med store pupper dekker seg til men ikke nødvendig for andre. (Litt tåpelig når damer med små pupper bruker bh men de om det.) Anonymkode: 56f98...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #45 Del Skrevet 19. januar Syns det er noe forbaska tull med kles kode på treningssenter. Vi ser akkurat som vi spiser og lever. For noen år siden, hadde jeg brus, energidrikk og skjokolade hver dag. Var feit og veide ca. 122 kg når jeg begynte å trene. Å se på gutta i gymmen som hadde sixspack og store muskler i singlet/sports t-skjorte og jenter på sommeren som trente i kort tights og sports bh var det sparket/motivasjonen jeg trengte for å komme i gang. Takket være de, har jeg kvittet meg med 30 kg fett og fått en del muskler og synlige magemuskler. Og fått en sunn livstil. Med alle de type tightsene og tøyet som damene kan få tak i dag, så har dere ingenting å klage på. Har selv opplevd å se flere damer som ser meget bra ut på treningssenter, men ikke fullt så bra på stranden. Anonymkode: 4c228...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar #46 Del Skrevet 19. januar Det er ikke alle som er like gode på å legge et håndkle imellom seg og apparatene eller vaske etter bruk. Syns det er uhygenisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå