AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #21 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg trener løping og HIIT inne på senter. Trener i kort sykkelshorts og singlet. Men noen ganger ryker den singleten, og jeg trener ferdig i sports bh’n. Og dette er ikke for å vise meg frem, men fordi det er 100 grader der inne😅🤯 Anonymkode: ede43...1ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #22 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trener løping og HIIT inne på senter. Trener i kort sykkelshorts og singlet. Men noen ganger ryker den singleten, og jeg trener ferdig i sports bh’n. Og dette er ikke for å vise meg frem, men fordi det er 100 grader der inne😅🤯 Anonymkode: ede43...1ed Uten tanke på at andre blir ukomfortable, eller synes det er udelikat med svett, bar hud rett på apparatene? Anonymkode: fa14e...a21 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #23 Del Skrevet 13. oktober 2024 Beloved skrev (4 timer siden): Da jeg trente på SATS for 20+ år siden, var kleskoden at man skulle ha T-skjorte som dekket bryst og skuldre/armhuler, uansett kjønn. Sto på plakater på veggene. Rart at dette plutselig har blitt et problem nå... For mange handler det å dra på treningssenter om å se og bli sett. Anonymkode: 68bfe...b04 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 13. oktober 2024 #24 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg så denne damen fikk gjennomgå i kommentarfeltet på facebook og. Jeg synes det er helt greit med regler for påkledning, så lenge de er så grunnleggende som "ha på deg mer enn undertøy". Merkelig at tiden har blitt sånn at det ikke er en selvfølge i utgangspunktet. Anonymkode: e9e22...47a Måtte søke opp, etter å ha lest kommentarfeltet: Faith in humanity restored! TS: Denne dama er på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #25 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg gidder ikke å trene på sånne søplesteder med moralpoliti. Er vi et presteregime i midtøsten eller? Anonymkode: d8171...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #26 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg legger virkelig ikke merke til hva folk rundt meg på trening har på seg og bryr meg virkelig ikke. Håper bare hygiene er ivaretatt. Nå de siste par årene er jeg såpass heldig at jeg kan trene stort sett alene. Kom hjem fra trening nå. Kun meg der igjen🥳 Anonymkode: b96dc...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #27 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg vil helst ikke ha at det skal være bar, svett hud på apparatene der jeg skal trene etterpå. De fleste hopper over, eller slurver med vask etter seg også. 🤢 Anonymkode: 63756...1ea LiseTV skrev (29 minutter siden): Kropshud bør ikke komme i kontakt med apperatene. Nei mye mer hygienisk hvis svetten først går gjennom et lag klam polyester før den klines utover apparatene 🤣🤣🤣 Da blir den nok filtrert og ren. Anonymkode: d8171...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #28 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg synes det er veldig fint med regler, for jeg vil helst ikke se veldig avkledende folk, verken kvinner eller menn, når jeg trener. Avkledd på stranda er greit, men på alle andre steder synes jeg det helt klart er finest med noe klær på. Det handler om respekt for andre. Så t-skjorte (ikke kun singlet eller bh) og shorts er minimum. Skulle ønske det hadde vært regler mot sånne sykkelshorts med strikk/søm i rumpa som noen damer går med også, men det får jeg vel tåle. Anonymkode: b0da8...4a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #29 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg trener løping og HIIT inne på senter. Trener i kort sykkelshorts og singlet. Men noen ganger ryker den singleten, og jeg trener ferdig i sports bh’n. Og dette er ikke for å vise meg frem, men fordi det er 100 grader der inne😅🤯 Anonymkode: ede43...1ed Hva med å bare kjøpe stort nok treningstøy som faktisk tåler at du trener i det? Anonymkode: 1a9d5...372 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #30 Del Skrevet 13. oktober 2024 Helt merkelig å lese den historien. Hun fremstiller seg som ikke den mest oppegående. En voksen dame som sutrer til media fordi hun ikke får lov til å bryte reglene hun selv har undertegnet å følge da hun selv ble medlem av treningssenteret... Ikke står hun frem med fullt navn, men må fremheve at grunnen til at hun vil trene i trenings-bh er fordi hun vil være kul. Og så passer hun på å nevne at hun driver klesbutikk og det er viktig for henne å være kul. Vel, den beige toppen var mildt sagt lite kledelig til henne, gjorde absolutt ingenting for hennes kropp eller farger, men fikk henne til å fremstå som desperat etter oppmerksomhet - og oppmerksomhet, som hun tydeligvis ønsker, det fikk hun jo i avisen. Så pinlig av henne! Anonymkode: 1a9d5...372 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #31 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei mye mer hygienisk hvis svetten først går gjennom et lag klam polyester før den klines utover apparatene 🤣🤣🤣 Da blir den nok filtrert og ren. Anonymkode: d8171...271 Er det greit om jeg som mann trener i speedo og baris? Eller erkjenner du at et krav om i hvert fall litt tildekning er greit? Anonymkode: 68bfe...b04 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #32 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva med å bare kjøpe stort nok treningstøy som faktisk tåler at du trener i det? Anonymkode: 1a9d5...372 "Ryker" i denne sammenhengen betyr antakelig ikke at singleten blir ødelagt, men at hun tar den av seg. Det er i alle fall en ganske vanlig talemåte. Anonymkode: 89d91...544 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 14. oktober 2024 #33 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ingen kleskode på mitt senter, og det er jeg glad for. Men det er jo fordi de aller, aller fleste trener i normal bekledning, har aldri sett noen i bar overkropp... 😅 Skjønner at kleskode kan bli nødvendig enkelte steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #34 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg reagerer litt på denne dama Nettavisen skriver om (lenke under) som sier hun ble bedt om å kle på seg. Jeg trener også på EVO, og hos oss står reglene for senteret tydelig på veggen flere steder. Det står at man ikke skal trene i bar overkropp eller i sports BH. Det står ingenting om hva menn eller kvinner skal ha på seg, reglene er de samme for alle. For å være helt ærlig, syns jeg det er helt ok. Jeg har kun sett noen gå med sports BH/liten topp én gang. Det virker ikke som noen har problemer med å følge reglene. Man kan fremdeles gå med behagelige klær. Jeg kan tenke meg situasjoner hvor jeg andres klesvalg kunne vært ubehagelig.🤷♀️ Jeg er overvektig, jeg tror ikke alle hadde syns det var digg hvis jeg måtte opp innført i kun sports bh og kalte det en treningstopp. Men reglene skal være rettferdige for alle, ikke sant? Jeg syns det er merkelig at folk klager over at de får tilsnakk for at selv har brutt reglene. https://www.nettavisen.no/nyheter/jonna-fle-bedt-om-a-kle-pa-seg-pa-treningssenteret-irriterte-meg-skikkelig/s/5-95-2063710 Anonymkode: e867d...3f4 Jeg syns det er fint med kleskode. Ser ikke grunnen til å kle seg med så lite som mulig når man skal på trening. Skjønner mange er fornøyd med kroppen sin og de resultatene de har oppnådd, men det kan vises på en annen måte😃 Anonymkode: fdfec...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #35 Del Skrevet 14. oktober 2024 Tenker at det å være tildekket slik at hud ikke treffer apparater osv bør være greit nok. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor kvinner kler seg så lettkledd, jeg hadde aldri gjort det med tanke på alle de grisete mannfolka.. Men noen liker vel den oppmerksomheten så skjønner det Anonymkode: cf570...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 14. oktober 2024 #36 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hildur og Stein, et frisinnet ektepar med mange kilo ekstra, møter opp uten en tråd på treningssenteret. Frodige store kropper i fri utfoldelse. Hvor mange vil se det når man har betalt for å kunne bruke et treningssenter? Dere som syns det er greit, det er dere som syns det er greit med treningssenter uten kleskode. Alle andre liker kleskode, men kan være noen naturlige forskjeller i preferanser for detaljer i klesskoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #37 Del Skrevet 14. oktober 2024 Synes det er topp at det er kleskode på treningssenter. Hun i avisa gjør seg til latter når hun klager på at hun ikke får bryte reglene Om de trener i singlet eller t skjorte er forsåvidt det samme for meg, men det enkleste er jo at reglene sier t skjorte, for ellers blir vel singletene mindre og mindre dekkende, så blir det sak samme som bh. Men som en digresjon, så kan jeg ikke klare å forstå at damene hverken vil gå med, eller synes det er fint med, tights og shorts med den gyselige sømmen i rumpa, som gjør at tightsen går langt inn i rumpesprekken. Det er virkelig ikke fint på noen. (Personlig mening, men skjønner ikke at noen tror/synes det er fint.) Slike tights synes jeg i grunn er enda verre enn å trene i bh.. Anonymkode: e3612...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #38 Del Skrevet 14. oktober 2024 Gøy at alle grunnene hennes for bekledning var å være kul som influenserne 🤣 Anonymkode: 77eeb...9a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #39 Del Skrevet 14. oktober 2024 man må tåle svette på et treningssenter, så den grunnen kan dere legge død Anonymkode: 2b726...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #40 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Syns det er superkleint å gå å trene steder der folk har så stort behov for å vise seg så mye fram og ikke minst all svetten som kommer på alle treningsapparater osv (ikke alle er flinke å vaske det vekk). Enormt kroppspress som er TOTALT unødvendig, vet om flere som har sluttet eller byttet treningsenter pga altfor lite bekledning! Hva oppnår disse selvdiggerne som liker å vise seg fram? samt tullinger som må filme og ta bilder på treningsentrene når du prøver å trene, få de UT! Anonymkode: 1278f...5ea Kroppspress ?? er det fordi noen er misunnelige kanskje og ikke klarer å se en veltrent slank kropp? jeg tror det er der det ligger. Anonymkode: b9525...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå