Gå til innhold

Når man har et casual forhold og man er enig om det, men han er så rar? menn hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ha ha TS kunne så ha vært meg. Hvorfor har det oppstått en myte om at menn er enkle på dette? Det er de ikke! Når man er den som oppfører seg som "en mann" så blir dem til noen "jævla kjerringer" alle sammen 😂

Jeg gir opp, det er ikke mulig som kvinne å få "gratis" sex hvis det ikke er ny mann hver gang som dessverre ikke gir meg noe...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er nødt, treffes i hverdagssettinger, har hatt en venne relasjon i mange år og for meg som ikke har følelser er det null problem å være akkurat som vanlig, men virker som han har problem med det og da lurer jeg på hvorfor fordi jeg er glad i denne mannen selv om jeg ikke vil ha ett forhold til ham så tenker at det er best vi slutter å ligge før han blir såret hvis han egentlig vil noe mer. Vennskapet betyr mer for meg enn sexen og dessverre prater han ikke om følelser i det hele tatt.

Anonymkode: 5a47b...33c

Du har opprettet MANGE tråder i lang tid, har du ikke? En fyr du har følelser for og vil være med, men som knapt vil ligge med deg, som du har omgang med til hverdags også osv. Er dere enda i gang? Jeg føler faktisk med deg.. 

Anonymkode: 82f89...f2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har opprettet MANGE tråder i lang tid, har du ikke? En fyr du har følelser for og vil være med, men som knapt vil ligge med deg, som du har omgang med til hverdags også osv. Er dere enda i gang? Jeg føler faktisk med deg.. 

? Høres ut som en annen historie, ønsker ikke noe annet enn sex. Eller jo, normal høflig hyggelighet i mellom ønsker jeg faktisk også for ikke å bli turned off😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å ha sex med none som er utidig. Livet er for kort og mulighetene for mange.

Anonymkode: ff087...5be

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han er jo min cumbucket også, så her stiller vi da likt? 

Jaha... Så han bryr seg nok til at han sitter og skriver innlegg på nettet i et forsøk på å analysere deg og humøret ditt, tenker du? Kanskje det du kjenner på er kognitiv dissonans. Jeg burde ikke si dette som mann, fordi det er veldig fint for oss at det finnes muligheter til slike forhold i dag, men jeg nekter å tro at det er bra for psyken til kvinnen.

Anonymkode: 5df84...5f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

? Høres ut som en annen historie, ønsker ikke noe annet enn sex. Eller jo, normal høflig hyggelighet i mellom ønsker jeg faktisk også for ikke å bli turned off😊

Ok my bad sorry, men dette hørtes ut som tråder som gikk masse før, egentlig ganske trist

Men du, jeg hadde gitt faen i dette, han trenger ikke å være lovey dovey etter sex, men helt normal anstendighet og høflighet er på sin plass. Surheten og dårlig stemning kan han stikke av med. Jeg hadde ikke orka, så interessert i sex er jeg ikke

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og jeg tenker at dette burde ikke være så vanskelig for deg heller, du trenger bare en mann til sex, og denne funker ikke helt. Hvis det er riktig at du ikke har følelser så burde dette være like enkelt som å bytte en halvdårlig bil i en bedre, enkelt og greit.

Du hadde ikke måtte sitte her og analysere om det ikke var noe mer. Ingen liker sure gretne mennesker, og det hadde vært fullstendig turn off for meg at han ble som en grinete 5åring etter å ha pult, det blir ikke en gang til for å si det sånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jaha... Så han bryr seg nok til at han sitter og skriver innlegg på nettet i et forsøk på å analysere deg og humøret ditt, tenker du? Kanskje det du kjenner på er kognitiv dissonans. Jeg burde ikke si dette som mann, fordi det er veldig fint for oss at det finnes muligheter til slike forhold i dag, men jeg nekter å tro at det er bra for psyken til kvinnen.

Det håper jeg virkelig ikke, det er jo hele poenget med å spørre, jeg ønsker ikke å såre ham for det synes jeg ikke man skal. Så det jeg er redd for er jo at han skal være slik du ser for deg kvinnen i dette scenarioet fordi du har så dype overbevisninger om tema at du ikke tror på at andre kan være annerledes enn dine erfaringer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hans forslag så da burde han jo tåle det selv? Og vi er omgangsvenner ikke nære venner, jeg er bare konfliktsky og vil at alle relasjoner skal være gode😊 Han er i alle fall ikke sur for at noen vet det, for jeg har ikke fortalt en sjel noe som helst😊

Men du sier jo at dine mannlige venner mener det er en drømmesituasjon, så da har du vel fortalt det?

Jeg synes du har et veldig enkelt syn på menn. At de tar all sexen de kan få og ikke er interessert i forhold med følelser liksom. Det er ikke min erfaring. De fleste menn ønsker seg en partner som de også er forelsket i og gjør andre ting med enn å ha sex med.

Hvis jeg skal tippe, så kan det hende denne mannen kjenner på litt selvforakt fordi han har sex med en dame han egentlig ikke liker så godt og har noe særlig respekt for. Det underbygges av at han foreslo et FF-forhold med deg. Det ville han aldri gjort med en dame han respekterte.

Uansett så fungerer ikke dette forholdet. Du stresser og analyserer. Bare avslutt.

Anonymkode: a155e...073

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut å tro at menn mener det som et kompliment når de sier du er "drømmesituasjonen" fordi du gidder å være noens cumbucket.

Anonymkode: 18d69...c94

Eller så kan man ha likeverdige, seksuelle forhold uten at det nødvendigvis betyr at kvinnen blir lurt og brukt. Selve premisset for din kommentar utgår alt i hi, da ts frivillig er i en slik relasjon. 

Slik som mange av oss er 

Og vet du, noen mennesker velger å bruke kondom. 

Feil tråd for slutshaming 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Psyken til kvinnen"?

1905 ringte og ville ha deg hjem. 

Sånn seriøst, det er ikke "kvinnen" som blir skadelidende, men den som klarer å oppføre seg og forholde seg til rammene som er satt.. I dette tilfellet en kvinne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pautina skrev (1 time siden):

Ha ha TS kunne så ha vært meg. Hvorfor har det oppstått en myte om at menn er enkle på dette? Det er de ikke! Når man er den som oppfører seg som "en mann" så blir dem til noen "jævla kjerringer" alle sammen 😂

Jeg gir opp, det er ikke mulig som kvinne å få "gratis" sex hvis det ikke er ny mann hver gang som dessverre ikke gir meg noe...🙄

Som ikkemonogam kan jeg skrive under på at det er en myte at seksuelle relasjoner nødvendigvis er vanskeligere for kvinner å takle. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Vanskelig å si, kanskje han rett og slett syns det er litt pinlig å møte deg rett etter sexen? Sex kan være skamfullt for menn og.

Anonymkode: 6545f...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...