Gå til innhold

SlankingProtein pannekaker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, 

jeg lurte på om disse protein pannekakene er ernæringsmessig bra?  Er de sunnere enn vanlig grov brød? Bruker syltetøy uten sukker som pålegg på de.

ps. Jeg vil ned i vekt, trener ikke.  

IMG_2036.jpeg

Endret av Fionas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke innholdsfortegnelsen, så det er umulig for meg å si om de er sunnere enn vanlig grov brød. Om du tenker kalorier, i og med at det er det du viser bilde av, så er det bare å sjekke pr. 100g i det grovbrødet du vanligvis spiser. 

Anonymkode: 5467f...406

• Liker 2
Skrevet

Rugbrød med frø og nøtter er bedre. Ser ut som de der inneholder mye hvetemel, lite fiber og mangler sunne fettkilder

Anonymkode: fce9b...822

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du spise ultraprosessert dritt? Dette er ikke sunnere enn vanlig mat (heller tvert imot), og du som ikke engang trener trenger IKKE ekstra proteiner! De færreste trenger det med et normalt kosthold. Spis skikkelig mat du, det vil kroppen takke deg for.

Anonymkode: 04295...8ec

Skrevet

Både disse og syltetøyet er jo ultraprosessert. Det vil ikke hjelpe deg ned i vekt.

Mye raske karbohydrater som ikke holder deg mett lenge.

Hvis du vil ned i vekt, anbefaler jeg deg å lage havregrøt hvor du erstatter halvparten av havregrynene med chiafrø i stedet. I tillegg kan du blande inn litt cottage cheese (da verken smaker du det eller merker konsistensen, hvis du kkke liker den).

Bruk heller frosne bær enn syltetøy uten sukker.

Anonymkode: 04265...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...