Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2006 #22 Skrevet 26. februar 2006 Hva med hvit eik ??? http://www.norema.no/kjoekken.asp?range=at...k&subcat=atrium det kjøkkenet var utrolig fint! jeg ville nok valgt hvit uten profiler.
Lucky? Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #23 Skrevet 26. februar 2006 Synes Carisma herregård er veldig fint. Skal bygge på en gård, så da passer det med noe som ikke er så minimalistisk synes jeg. shea: vi er ikke helt ferdig å tegne det slik vi vil ha det, men fått pris på ca 130, men det er mye kjøkken vi skal ha da, så synes ikke det var så ille.
Nitha Skrevet 26. februar 2006 #24 Skrevet 26. februar 2006 Vi valgte eik, både fordi det er varmt og flott til eikeparketten, og fordi det eventuelt kan lakkes hvitt senere. Hvitt kan ikke bli eik, men eik kan bli hvitt, tenkte vi med andre ord Fru Nitha
Lucky? Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #25 Skrevet 26. februar 2006 Det har jeg ikke tenkt over Nitha! Takk
Shea Skrevet 26. februar 2006 #26 Skrevet 26. februar 2006 Om det inbefatter hvitevarer, belysning, blandebatteri, vask og benkplate er 130.000 overkommelig for et så stort eikekjøkken av så god kvalitet For å presse prisen ville jeg for morro skyld fått pris fra en annen leverandør på et noenlunde tilsvarende kjøkken. Gi beskjed om at dere innhenter priser fra andre. Da kan dere sammenligne priser og som oftest får en bedre rabatter om selger vet at dem konkurerer med andre. Lykke til
Lucky? Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #27 Skrevet 27. februar 2006 Om det inbefatter hvitevarer, belysning, blandebatteri, vask og benkplate er 130.000 overkommelig for et så stort eikekjøkken av så god kvalitet For å presse prisen ville jeg for morro skyld fått pris fra en annen leverandør på et noenlunde tilsvarende kjøkken. Gi beskjed om at dere innhenter priser fra andre. Da kan dere sammenligne priser og som oftest får en bedre rabatter om selger vet at dem konkurerer med andre. Lykke til ← Det inbefatter ikke hvitvarer nei, men alt det andre. Synes ikke prisen var så ille vi. Fått priser på andre kjøkken også, noen lå over og noen under. Det viktigste er jo at vi liker det, og 130 er ikke så ille. Spørsmålet er jo om vi skal ha hvit eller eik...ikke lett det der...
punkyB Skrevet 27. februar 2006 #28 Skrevet 27. februar 2006 Det inbefatter ikke hvitvarer nei, men alt det andre. Synes ikke prisen var så ille vi. Fått priser på andre kjøkken også, noen lå over og noen under. Det viktigste er jo at vi liker det, og 130 er ikke så ille. Spørsmålet er jo om vi skal ha hvit eller eik...ikke lett det der... ← Jeg har nylig kjøpt kjøkken selv og det er mulig å presse de ganske mye på pris. Både på innredning og hvis dere kjøper hvitevarer via dem.
Litago Skrevet 27. februar 2006 #29 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har nylig kjøpt kjøkken selv og det er mulig å presse de ganske mye på pris. Både på innredning og hvis dere kjøper hvitevarer via dem. ← Hvor mye fikk du prutet punkyB? Til trådstarter: Tror jeg villa ha gått for hvitt, men sikker er jeg ikke. Vanskelig!
punkyB Skrevet 27. februar 2006 #31 Skrevet 27. februar 2006 Hvor mye fikk du prutet punkyB? ← Rundt 30% på kjøkken. Hvitevarer litt usikker på da prisene der varierer veldig mye - men jeg fikk god pris på det også. Det kjøkkenfirmaet sa er at de kan gi 20-30 % og jeg synes ikke det var vanskelig å få. En deal bør man hvertfall prøve seg på. Sånt sett lønner det seg å kjøpe mest mulig fra et sted for å få kvantumsrabatt.
Lucky? Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #32 Skrevet 27. februar 2006 Ja det har nok litt å rutte med av prosenter rundt om kring. Fikk 20% nå på de tilbudene vi har fått, så hvis vi velger det må det vel sikkert være mulig å få mer rabatt.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #33 Skrevet 27. februar 2006 Jeg liker hvitt, har det selv og er fornøyd. Ser lyst og luftig ut. Jeg liker ikke fargen på eik.............
Tjorven Skrevet 3. mars 2006 #34 Skrevet 3. mars 2006 Vi hadde tidligere Eik, og det blir man utrolig lei. Hvitt er mye mer tidløst og så synes jeg det er flottere når kjøkken er lyse også jeg da. Men selv ville jeg ikke valg hvitt da, heller kremfarget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå