AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Hvor lenge er vanlig? Klarer ikke å gjøre noe, og klarer ikke å sove med disse smertene. Noen tips til å lette dem og få sovet litt? Anonymkode: cf029...735
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Mannen min var dårlig i 2 døgn da han ble forgiftet på en jobbmoddag. Alle ble syke. Anonymkode: 46b4d...45a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg hadde jævlig vondt i magen til jeg hadde bæsja eller spydd ut alt, ut kvelden. Bedre dagen etter. Hvis du blir veldig dårlig mer enn ett døgn så hør med legevakt! Anonymkode: 0ab6a...a37
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvor lenge er vanlig? Klarer ikke å gjøre noe, og klarer ikke å sove med disse smertene. Noen tips til å lette dem og få sovet litt? Anonymkode: cf029...735 Vet du at du er matforgiftet eller tror du at du er matforgiftet? Vondt i magen kan ha mange årsaker. Du bør vurdere legevakten. Anonymkode: 3631f...b21
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde jævlig vondt i magen til jeg hadde bæsja eller spydd ut alt, ut kvelden. Bedre dagen etter. Hvis du blir veldig dårlig mer enn ett døgn så hør med legevakt! Anonymkode: 0ab6a...a37 Ble litt bedre i går etter spying og diaré, men i dag har det tatt seg opp igjen. Snakket med legevakten i går når jeg var på det dårligste(rett før prosjektilspyen kom) men trengte ikke å komme inn da jeg ble bedre. Usikker på hvor vondt som er unormalt vondt.. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du at du er matforgiftet eller tror du at du er matforgiftet? Vondt i magen kan ha mange årsaker. Du bør vurdere legevakten. Anonymkode: 3631f...b21 Jeg bare regner med det for det kjennes likt ut som når jeg har hatt det før, bare verre og mer langvarig. Hva annet kan det være..? Anonymkode: cf029...735
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble litt bedre i går etter spying og diaré, men i dag har det tatt seg opp igjen. Snakket med legevakten i går når jeg var på det dårligste(rett før prosjektilspyen kom) men trengte ikke å komme inn da jeg ble bedre. Usikker på hvor vondt som er unormalt vondt.. Jeg bare regner med det for det kjennes likt ut som når jeg har hatt det før, bare verre og mer langvarig. Hva annet kan det være..? Anonymkode: cf029...735 Man kan jo få magebakterier og omgangsjuke, det kan ta en stund, jeg ville ringt legevakta igjen, si du ble dårligere ettet å ha blitt bedre og hør hva de sier, de tar vurderingen Anonymkode: 0ab6a...a37
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ble litt bedre i går etter spying og diaré, men i dag har det tatt seg opp igjen. Snakket med legevakten i går når jeg var på det dårligste(rett før prosjektilspyen kom) men trengte ikke å komme inn da jeg ble bedre. Usikker på hvor vondt som er unormalt vondt.. Jeg bare regner med det for det kjennes likt ut som når jeg har hatt det før, bare verre og mer langvarig. Hva annet kan det være..? Anonymkode: cf029...735 Da tar du og ringer legevakten så de får gjort en medisinskfaglige vurdering av situasjonen din. Matforgiftning gir i all hovedsak oppkast og diare. Har du det? Hva annet kan akutt abdominalføtter være? Er du kvinne? Eggstokkbetennelse, betennelse i livmoren. Er du mann eller kvinne så kan du få, tarmslyng, andre problemer i tarmen, blindtarmbetennelse, problemer i nyrer, lever, bukspyttkjertel eller milt, magesår. Så å gå med magesmerter som ikke går over og er slik at du ikke får sove, det er uansvarlig. Ring lege! Anonymkode: 3631f...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå