AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Jeg har hatt en Garmin litt over en uke. Nå påstår den jeg har gått over 24 000 skritt i dag. Det vil si at den har lagt sammen gårsdagens og dagens skritt. Har noen opplevd det samme? Den tror også at jeg sover når jeg ligger og leser Torkil Færø sin bok Pulskuren i senga. Og hvorfor er det noen ganger tomrom som betyr «Kan ikke måles»? Jeg vet det tar noen uker før klokka tilpasser seg meg, så er alt slikt som vil forsvinne etter et par uker? Anonymkode: 82187...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Jeg aner ikke løsningen, men jeg hadde ikke sånne problemer hvertfall... Har du prøvd å google på engelsk? Jeg har måttet google MYE for å få klokka til å virke bra for meg. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober issoras skrev (4 timer siden): Jeg aner ikke løsningen, men jeg hadde ikke sånne problemer hvertfall... Har du prøvd å google på engelsk? Jeg har måttet google MYE for å få klokka til å virke bra for meg. 😅 Nei, men jeg skal prøve nå 🙂 Fint du fikk din klokke til å fungere. Anonymkode: 82187...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og hvorfor er det noen ganger tomrom som betyr «Kan ikke måles»? Anonymkode: 82187...aff Da er vanligvis stressnivået så høyt (hrv så lav) at det regnes som aktivitet. Anonymkode: 33afe...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå