lady90 Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Finnes det en side/app med anbefalinger av bøker? Type hvor man kan søke opp kategorier på bøker man liker, se hva folk har vurdert bøkene til og få forslag til lignende bøker dersom man har lika en bok? Litt som Zalando/Netflix men bøker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Goodreads Anonymkode: 3d441...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ulike bibliotek har anbefalinger av bøker. Enkelte aviser har bokanmeldelser. Der er og noen steder biblioteket har bok prat i ulike former. Kommer og opp anbefalte bøker i BookBites appen. (Gratis elektroniske bøker på nett). Ja, jeg er tilhenger av bibliotekenes gratis tilbud, og er ikke flau over å si det. Anonymkode: dc208...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ulike bibliotek har anbefalinger av bøker. Enkelte aviser har bokanmeldelser. Der er og noen steder biblioteket har bok prat i ulike former. Kommer og opp anbefalte bøker i BookBites appen. (Gratis elektroniske bøker på nett). Ja, jeg er tilhenger av bibliotekenes gratis tilbud, og er ikke flau over å si det. Anonymkode: dc208...a3c Takk men tenkte mer at jeg kan sitte i ro og fred på mobilen og finne frem. Antar at denne BookBites kun gir tilgang til enkelte bøker og ikke alt som finnes på markedet? Ønsker å kunne søke og få forslag til alle bøker innen det jeg liker, også om jeg må kjøpe dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå