AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Skrevet 11. oktober 2024 Hvis han ikke greide å ha sex lenger, fordi den ble slapp underveis? Mens han fint klarer å komme i mål på egen hånd. Jeg tenker selvfølgelig at det er jeg som er problemet, mens han mener det ikke er det. Har vært sammen i mange år, og ikke hatt dette problemet før nå de siste par årene. Anonymkode: b9b8c...5a2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 det er overhodet ikke din feil. Det skjer. Det er et problem som menn kan få allerede i ung alder. Anonymkode: 98a12...624 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Tåpelig å tro at erektile problemer er kvinnens skyld. Ærlig talt. Anonymkode: 07925...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 Vel. Vi har alltid hatt dette problemet, og jeg har aldri et mikrosekund trodd at det var min feil. Det er heller ikke hans feil, heller; han trener, spiser sunt, drikker aldri alkohol og tåler ikke medisiner for dette. Såvidt jeg skjønner er det 50/50 biologi og psykisk, så vi jobber med å skape god, avslappet stemning. Er vi heldig står den. Hvis ikke er det som været, vi styrer det ikke og gjør noe annet gøy i senga i stedet. Vi styrer ikke alt. Sånn er livet. Anonymkode: 5f43a...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Menn kommer også i en form for overgangsalder, der dette er en av tingene de sliter med. Sitat Noen av de vanligste symptomene på mannlig overgangsalder er: ereksjonssvikt/mindre sexlyst. redusert muskelstyrke. tretthet, mindre energi. benskjørhet. mindre kroppshår. hovne og ømme bryst. mer kroppsfett, spesielt rundt midjen. søvnforstyrrelser. Anonymkode: a9425...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis han ikke greide å ha sex lenger, fordi den ble slapp underveis? Mens han fint klarer å komme i mål på egen hånd. Jeg tenker selvfølgelig at det er jeg som er problemet, mens han mener det ikke er det. Har vært sammen i mange år, og ikke hatt dette problemet før nå de siste par årene. Anonymkode: b9b8c...5a2 Det går helt fint an. Jeg er mann på 69, og kommer fint i "mål" på egenhånd, flere ganger i uka. Men som skrevet over, så klarer jeg ikke dette med kona (siste 8-10 år). Hva er det du mistenker da, utroskap/sjalusi? Anonymkode: 0950d...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det går helt fint an. Jeg er mann på 69, og kommer fint i "mål" på egenhånd, flere ganger i uka. Men som skrevet over, så klarer jeg ikke dette med kona (siste 8-10 år). Hva er det du mistenker da, utroskap/sjalusi? Anonymkode: 0950d...ea9 Nei, ts bare viderefører tanken om at kvinner skal bære skam og ansvar for alt. Anonymkode: 07925...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg som kvinne hadde følt på dette om kuken stod som et spett når han skulle runke og han kom og koste seg flere ganger i uka. Samtidig fikk han den ikke opp sammen med meg. Det hadde jeg tatt personlig. Om det ikke var noe med meg å gjøre så skulle det gå an å ligge ved siden av meg med ståkuk, der jeg kunne tatt på han, sugd han litt eller bare sett på han runke. Forhold uten sex fungerer veldig dårlig for meg. Da er vi venner, ikke kjærester. Anonymkode: 80927...252
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg kan ikke forstå at ikke en voksen kvinne forstår at det ikke er hennes feil når sånt skjer. Anonymkode: 32387...c01
Irak Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis han ikke greide å ha sex lenger, fordi den ble slapp underveis? Mens han fint klarer å komme i mål på egen hånd. Jeg tenker selvfølgelig at det er jeg som er problemet, mens han mener det ikke er det. Har vært sammen i mange år, og ikke hatt dette problemet før nå de siste par årene. Anonymkode: b9b8c...5a2 Det kommer an på mannen, og hvor lenge det har vedvart tenker jeg. Det kan være mange årsaker sånn sett. Hadde ihvertfall bedt han om å gjøre noen tiltak om det var kronisk...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 Han sier du ikke er problemet. Det jeg ville gjort er å ta det på alvor og ikke lage en sak ut av det. Plutselig er det du som er problemet likevel om du insisterer. Anonymkode: 66457...108
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han sier du ikke er problemet. Det jeg ville gjort er å ta det på alvor og ikke lage en sak ut av det. Plutselig er det du som er problemet likevel om du insisterer. Anonymkode: 66457...108 Med kona mi var det helt slutt ved 55 år. Ikke onanerer hun lenger heller. Så det kan slå begge veier. Uansett skjer det noe med kroppen til flere av oss når vi blir eldre. Trenger ikke rakke ned på noen som ikke får det til lenger for det. Anonymkode: 0950d...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå