NordicViking Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #1301 Del Skrevet 14. desember 2024 jukkapalme skrev (21 minutter siden): Da hadde jeg rett likevel. Men det var en her (husker ikke hvem) som hadde googlet det og ikke fant ut noe. Har prøvd å finne en remix fra 1993, men finner ingen ting. Må være noe som ikke er særlig kjent. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. desember 2024 #1302 Del Skrevet 14. desember 2024 NordicViking skrev (Akkurat nå): Har prøvd å finne en remix fra 1993, men finner ingen ting. Må være noe som ikke er særlig kjent. 🙂 Ja, helt sikkert. Jeg fant heller ingen remix fra det året. Digga den da jeg var 11 år i 1990 da 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #1303 Del Skrevet 14. desember 2024 Det ble 5 rette i år, og da er jeg og alle andre med 5 rette i topp 6% i Norge. Det var åpenbart mange som tok feil, og da var det kanskje ikke å lett allikevel. Det er alltid litt vanskelig i starten, men så blir hintene såpass klare og overbevisende at man nesten ikke kan ta feil på de 4-5 siste maskene. I hvert fall ikke dersom man søker info i dette forumet. Når det er dannet et konsensus her, så viser all erfaring at man ikke bør gå imot dette. Målet neste år må være å klare alle. 🤓 .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 14. desember 2024 #1304 Del Skrevet 14. desember 2024 Djækklåsst skrev (1 time siden): Tja, det vil ikke fungere særlig godt om alle tre i panelet skal være enige om fasiten på alle gjenværende deltakere fra program 2 og utover. De andre tar litt ansvar og forsøker å komme med kreative tips, mens Robert er rett på riktig navn med en gang. De vet jo alle tre hvem det er fra ganske tidlig av. Men det store problemet er at det er for lett. Helt enig at det er for lett. For det første burde de begynne med å finne deltakere som ikke er sangere. Hvis vi har hørt dem synge hundre ganger, kjenner man jo fort igjen stemmen. De burde også unngå venner og venninner, som for eksempel Tone og Marion er. Marion sa jo at hun skjønte at det var Tone med en gang. Og selvfølgelig gjør hun jo det når de er venner. Merkelig casting. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 14. desember 2024 #1305 Del Skrevet 14. desember 2024 NordicViking skrev (6 minutter siden): Det ble 5 rette i år, og da er jeg og alle andre med 5 rette i topp 6% i Norge. Det var åpenbart mange som tok feil, og da var det kanskje ikke å lett allikevel. Det er alltid litt vanskelig i starten, men så blir hintene såpass klare og overbevisende at man nesten ikke kan ta feil på de 4-5 siste maskene. I hvert fall ikke dersom man søker info i dette forumet. Når det er dannet et konsensus her, så viser all erfaring at man ikke bør gå imot dette. Målet neste år må være å klare alle. 🤓 .. Jeg håper jeg klarer færre neste år 😅 Jeg vil bli overrasket og slite skikkelig med å gjette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 14. desember 2024 #1306 Del Skrevet 14. desember 2024 Svett.svele skrev (8 minutter siden): Helt enig at det er for lett. For det første burde de begynne med å finne deltakere som ikke er sangere. Hvis vi har hørt dem synge hundre ganger, kjenner man jo fort igjen stemmen. Veldig enig!! Det er kjedelig å vite hvem alle er etter episode 1... Ja til en sesong med INGEN profesjonelle sangere!! Når det er sagt, så gikk jeg visst imot de fleste her, og stemte på Stein. Jeg eeelsker ballader, og Kim har en fantastisk stemme!! Så.... Ja, jeg stemte visst på den beste sangeren, og ikke den beste entertaineren - noe jeg selv har klaget over i tidligere sesonger... *flau* 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. desember 2024 #1307 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Det så ut som Tone mimet da hun sang for siste gang etter at masken var av, men det gjorde ikke Kim og Danby. Er det andre som la merke til det? Endret 15. desember 2024 av Tough cookie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 14. desember 2024 #1308 Del Skrevet 14. desember 2024 Svett.svele skrev (20 minutter siden): Jeg håper jeg klarer færre neste år 😅 Jeg vil bli overrasket og slite skikkelig med å gjette! Er nok ganske vanlig å ha alle unntatt den første, for de som følger med på steder som dette. Så ikke første program live, derfor ikke noe gjett der, ikke at jeg hevder at jeg tok den uansett, er for tidlig å sende ut noen alt i første program. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. desember 2024 #1309 Del Skrevet 14. desember 2024 Djækklåsst skrev (2 minutter siden): Er nok ganske vanlig å ha alle unntatt den første, for de som følger med på steder som dette. Så ikke første program live, derfor ikke noe gjett der, ikke at jeg hevder at jeg tok den uansett, er for tidlig å sende ut noen alt i første program. Hjelper å lese på kvinneguiden, ihvertfall for meg. Her er det mange superdektektiver! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 15. desember 2024 #1310 Del Skrevet 15. desember 2024 Djækklåsst skrev (7 timer siden): Er nok ganske vanlig å ha alle unntatt den første, for de som følger med på steder som dette. Så ikke første program live, derfor ikke noe gjett der, ikke at jeg hevder at jeg tok den uansett, er for tidlig å sende ut noen alt i første program. Ja det er vanlig og det er problemet. Det vil jo si at det er for lett! Så håper det blir vanskeligere neste år, ellers tror jeg ikke jeg gidder å følge med. Syns det var mye vanskeligere i de første sesongene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 15. desember 2024 #1311 Del Skrevet 15. desember 2024 Djækklåsst skrev (13 timer siden): Det er ikke fordi hun ikke vet, men fordi hun forsøker å bidra til å skape litt usikkerhet blant de seerne som ikke henger her og på Jodel. Jepp, hun sa jo til Tone at hun visste fra første program at det var hun. Har nok fått beskjed om å ikke skrike det ut med engang hvis det er åpenbart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 15. desember 2024 #1312 Del Skrevet 15. desember 2024 Tough cookie skrev (21 timer siden): Det så ut som Tone mimet da hun sang for sitte gang etter at masken var av, men det gjorde ikke Kim og Danby. Er det andre som la merke til det? Satt i publikum og kan si at hun absolutt ikke mimet. Var utrolig mye bedre lyd i studio enn det er gjennom skjermen, og fikk med meg hver minste lille "feil" Tone sang da hun hadde av masken. Synes hun sang bedre med masken på enn av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. desember 2024 #1313 Del Skrevet 16. desember 2024 hahaha skrev (På 15.12.2024 den 11.01): Feilsitering! Svett.svele skrev (På 15.12.2024 den 6.39): Ja det er vanlig og det er problemet. Det vil jo si at det er for lett! Så håper det blir vanskeligere neste år, ellers tror jeg ikke jeg gidder å følge med. Syns det var mye vanskeligere i de første sesongene Første sesong var mye vanskeligere! jeg tok faktisk professoren i første program, bare på kroppsspråket da han ble intervjuet på scenen og spilte oppgitt over en av innspillene fra panelet, hvor han snudde seg mot høyre, fakter med armen og hodet ned. Har sett det ørten ganger før når han blir oppgitt over Dag Otto 🤣 Sjekka hintene først etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #1314 Del Skrevet 16. desember 2024 NRK bekrefter at det blir en ny sesong i 2025. https://www.nettavisen.no/kjendis/nrk-lover-ny-maskorama-sesong/s/5-95-2192282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå