Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Kärcher skrev (6 minutter siden):

Ahaaa! Enig med deg i det. Han er jo en stabil sanger, men blir kjedelig og generisk? Ikke en fantastisk sangstemme. 

Enig. Litt kjedelig. Han var jo med i Voice en gang men røk i innledende runder fordi han var for «flink» mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moni123 skrev (3 minutter siden):

Sto på nrk at den sangen er fra hans fødselsår, så i dunno

Jeg så ikke det som sto på tv-skjermen siden jeg så på iPad-skjermen i stedet. Men låta er fra 1990, derfor jeg tenkte det var en nyere remix. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 skrev at det var Kim tidligere i kveld. Noen med inside info som publiserte litt raskt, eller noen som var 100% sikker i gjettingen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Sant! Thomas Numme.. herregud.

Synes også Marion har kommet med mye rart denne sesongen.

Endret av K_mb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg så ikke det som sto på skjermen siden jeg så ned i iPad-skjermen i stedet. Men låta er fra 1990, derfor jeg tenkte det var en nyere remix. 

Stod remix i parantes da tittel kom opp da han sang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Sikkert en remix. Er gjort mange remixer av den låta 

Ja, sto på skjermen at det var en remix fra 1993. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svett.svele skrev (5 minutter siden):

Må man gjøre seg dummere enn man er, bare fordi det er et familie program? For meg er det bedre når panelet sier det de mener og ikke gjør seg til hele tiden. 

Tja, det vil ikke fungere særlig godt om alle tre i panelet skal være enige om fasiten på alle gjenværende deltakere fra program 2 og utover. De andre tar litt ansvar og forsøker å komme med kreative tips, mens Robert er rett på riktig navn med  en gang. De vet jo alle tre hvem det er fra ganske tidlig av. Men det store problemet er at det er for lett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Stod remix i parantes da tittel kom opp da han sang.

Da hadde jeg rett likevel. Men det var en her (husker ikke hvem) som hadde googlet det og ikke fant ut noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

Synes også Marion har kommet med mye rart denne sesongen.

Det er ikke fordi hun ikke vet, men fordi hun forsøker å bidra til å skape litt usikkerhet blant de seerne som ikke henger her og på Jodel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Ja, sto på skjermen at det var en remix fra 1993. 

Ja, var som sagt det jeg tenkte. Men så ikke det som sto på skjermen da siden jeg så ned i skjermen her på kåge i stedet. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg rett likevel. Men det var en her (husker ikke hvem) som hadde googlet det og ikke fant ut noe. 

🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, når han ble så glad for å vinne fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet for å ha kalt han kjedelig 🙊

• Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Okei, når han ble så glad for å vinne fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet for å ha kalt han kjedelig 🙊

Men han er jo litt kjedelig, sammenlignet med alle de andre. Dessverre. Han har en veldig bra stemme og er en dyktig sanger, men det blir litt kjedelig for publikum med den samme sjangeren hele tiden, og at han står stille. Skjønner jo at det er den personen han er, men allikevel.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (4 minutter siden):

Han er jo kjedelig.

Moskusen gir mye mer underholdningsverdi enn Stein. Dette er ikke stjernekamp med profesjonelle artister hvorpå den med best sangstemme vinner. Moskusen hadde fortjent å vinne basert på underholdning og at han jobbet knallhardt når han i tillegg til å synge og bære kostymet også bevegde seg betydelig mer enn Stein som åpenbart kan å synge, men det er det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at stein vant. Fantastisk stemme og Kim virker som en kjempefin fyr. Men altså, hvorfor prøver de ikke engang å endre på noe som helst når "alle" gjetter riktig på hvem det er i maskene med en gang? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er et lite land så det er jo begrenset hvor mangedet kan være på en måte.

Håpte jo i det lengste på at det var Heidi Ruud-Ellingsen, som er dødsgo på å fikse på stemmen sin, var gladfisken men det ødela Tete for meg i dag hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle her inne som har gitt meg det lille ekstra med maskorama denne sesongen. 🥰

Tror ikke jeg var i tråden i fjor, men gjettet alle Kevin Vågenes?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Kim som vant!👏👏

Jeg hadde lyst til at Danby skulle vinne hele sesongen. Moskusen skapte så mye liv, party og god stemning i årets sesong, men 2. plass er skikkelig imponerende det og! 👏👏

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...