Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Silje stråler 🤩 hva er vitsen med å bruke samme hintet hver gang på Gladfisken? «hjelp meg med første Toooone». Blir krampaktig.

Kan godt tro at det er Tone, for hører spesielt i dag at vokalen ikke er den sterkeste. 

Føler det blir så dumt med så mange store hint mot Tone, det blir vel for overtydelig, ikke bare et hint? Derfor jeg føler det kan være noen andre også. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående skuespiller - Tone hadde en av hovedrollestemmene i animasjonsfilmen 'Over hekken'.

Endret av NordicViking
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 11.12.2024 den 23.36):

Referansen til krigsgudinne kommer fra 'Kompani Lauritzen' der Tone Damli var med i sesong 3 i 2022. Deltakernes viljestyrke skulle settes på prøve i et intenst overlevelsesdøgn, der de måtte klare seg i skogen med svært begrensede midler. Men før deltakerne dro ut i skogen fikk de alle en oppløftende samtale med både kapteinen og fenriken, hvor flere av deltakerne fikk skryt og godord fra befalet for det de hadde oppnådd så langt i konkurransen. En av dem som fikk en klapp på skulderen var Tone Damli, som ble beskrevet som en krigsgudinne av de to befalene.  (Nettavisen)

Ser ut til at Robert har vært innom dette forumet.  😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tone Damli Aaberge (21), Mira Craig (27), Lise Karlsnes (29) og Marion Ravn (25) har ifølge VG øvd inn flere coverlåter som de i kveld skal fremføre sammen i Oslo.Anledningen er åpningen av Petter Stordalens  nye hotell i den gamle operapassasjen."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker stemmen til Stein, men han er så kjedelig. Moskusen er mye kulere. Så han har fortsatt min favorittmarkering. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i starten av programmene, at Stein lød som Jostein Hasselgård fra Mgp i 19-pil-og-bue 🥰 

Favoritten i år var Professoren. Jeg fikk sjokk og dèn følelsen har jeg virkelig savnet :hoppe:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha da er det Choi da! Koreansk sang. Ps. Kan alle gå og like moskusen? Hadde blitt så glad hvis den som gav best show vant for en gangs skyld 🤩

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moni123 skrev (Akkurat nå):

Har Danby skrevet kokebok?!

klarte ikke google meg fram til noe

Choi er jo en grønnsak ofte brukt i wok🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Moni123 skrev (Akkurat nå):

Har Danby skrevet kokebok?!

klarte ikke google meg fram til noe

'Kanseller meg hvis du kan' - her tar han et oppgjør med 'woke'. Ref. til hans "herlige wok".  😁

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...