Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

På Pochahontassangen var det åpenbart at det er Emilie Nereng! Avslørte seg når hun sang på norsk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de fleste er enige i at Gladfisken sannsynligvis er Tone Damli, og hintene vi fikk på lørdag peker i samme retning. Gladfisken sa følgende: Det er sjelden jeg gjør noe offentlig uten å møte kritikk. De fortalte meg stadig at jeg viste for mye skjell. Kan du tro det? Jeg håper jeg har valgt riktig antrekk denne gangen. 

I 2012 slapp Tone Damli en video for sangen 'Look Back', og da ble det bråk. Sjelden har en musikkvideo vært gjenstand for mer debatt i Norge enn denne videoen. Hvilken "stor synd" hadde hun begått? Hun viste visstnok for mye hud.  (Dagbladet)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Kaizer skrev (Akkurat nå):

Wicked game kom ut i 1989, Kim Wigaard er født i 1988…

Det trenger ikke å ha noe med fødselsåret å gjøre😊 Kan fint være en favorittsang osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. David Eriksen 🙄 Han er tross alt manager for alle «influenserne» uten talent som byr på seg selv for lettjente penger😂 Ingen tvil om Wigaard.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Kaizer skrev (2 minutter siden):

Wicked game kom ut i 1989, Kim Wigaard er født i 1988…

Taylor Swift er født i 1989 og har et album med navnet 1989. Kim Wigaard er Swiftie, og var på the eras tour i år

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sys64738 skrev (Akkurat nå):

Lurer på hvorfor folk har en så kjedelig grå-Stein som favoritt?!

Moskusen lager hvertfall best show!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det blir for enkelt at det skal være Tone i gladfisken. Heller mer mot Sandra Lyng. Blir for mange Butterfly hints, føler de skal forvirre oss. 

Synes ikke det var så likt Tone i dag heller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kärcher skrev (2 minutter siden):

Føler det blir for enkelt at det skal være Tone i gladfisken. Heller mer mot Sandra Lyng. Blir for mange Butterfly hints, føler de skal forvirre oss. 

Synes ikke det var så likt Tone i dag heller. 

Det er Tone

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...