Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:21 #961 Del Skrevet lørdag kl 19:21 Mollert skrev (Akkurat nå): Jo, hun var med i European Open i Paris i 2012. Og i VM i Florida i 2014 Ååå! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet lørdag kl 19:23 #962 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Oktnxbye skrev (6 minutter siden): Tone synger egen sang. Haha I det Vampyren satte i gang så begynte jeg også å lure på om det faktisk var Dina selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet lørdag kl 19:24 #963 Del Skrevet lørdag kl 19:24 Moskusen er sjukt god på å danse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 19:25 Forfatter #964 Del Skrevet lørdag kl 19:25 Blyanten kan være et hint til Danby Choi. Han er journalist/redaktør i Subjekt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet lørdag kl 19:25 #965 Del Skrevet lørdag kl 19:25 Moskusen sa «Oppgave enorm» og «passer ikke med de andre», og da Danby Choi var med i spillet måtte han alene uten de andre på laget sitt prøve å huske flest ting i ett rom. Og det var han mot 5 andre som var på lag, og det var jo en enorm oppgave, og han vant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:26 #966 Del Skrevet lørdag kl 19:26 (endret) Sykepleier89 skrev (1 minutt siden): Moskusen er sjukt god på å danse Ja, uten tvil den beste danseren og beste kostymet! Endret lørdag kl 19:26 av K_mb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet lørdag kl 19:26 #967 Del Skrevet lørdag kl 19:26 «Kanseller meg hvis du kan» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet lørdag kl 19:27 #968 Del Skrevet lørdag kl 19:27 Skulle ønske folk stemte på show og kostyme, og ikke sangstemme. For Danby/Moskusen fortjener å vinne 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet lørdag kl 19:27 #969 Del Skrevet lørdag kl 19:27 Jeg tenker glansbilde når jeg ser bildet til moskusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:29 #970 Del Skrevet lørdag kl 19:29 Sigrid<3 skrev (6 minutter siden): Omg Hun hadde alltid ønska seg kallenavn, så dro hun på leirskole med genser fra Voice of Europe, med VOE-trykk på. Og ble deretter kalt VOE. (jeg kan ikke stå for å kunne denne historien🙈) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet lørdag kl 19:29 #971 Del Skrevet lørdag kl 19:29 Marion Ravn nevnte Kevin Haugan. Han har jeg hatt fra første program. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:30 #972 Del Skrevet lørdag kl 19:30 Samboer: Skal vi trykke pause og rydde bort middag? Meg; nei!! Må se i sanntid med de på Kvinneguiden😂 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet lørdag kl 19:31 #973 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Wenda skrev (3 minutter siden): Skulle ønske folk stemte på show og kostyme, og ikke sangstemme. For Danby/Moskusen fortjener å vinne Jeg skulle ønske den som vant var den som færrest gjettet riktig på. Meningen er jo at de skal forsøke å lure folk. Den beste til dette burde vinne. Uansett sangstemme, kostyme eller show 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet lørdag kl 19:31 #974 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Definitivt Voe og Tone, gøy at hun sang egen sang! Jeg vil at Moskusen er Fredrik Solberg, det hadde vœrt så gøy! Det stormer ofte rundt han i Debatten og på Instagram. Fjell og storm kan hinte til oppveksten. Blyanter kan vœre debatt tegn. Men kan han danse sånn!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet lørdag kl 19:31 #975 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Moni123 skrev (2 minutter siden): Marion Ravn nevnte Kevin Haugan. Han har jeg hatt fra første program. Marion er som alltid på bærtur 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet lørdag kl 19:32 #976 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Må le litt av disse detektivene/ekspertpanelet/hvadenåkalles. Jeg skjønner at jobben deres er å late som de ikke skjønner hvem som er inni disse figurene og at de derfor må kaste ut navn, men altså .. Jens Stoltenberg?!? 😂🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet lørdag kl 19:34 #977 Del Skrevet lørdag kl 19:34 «På jakt etter samhold i en forvirrende verden «- Demenskoret 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet lørdag kl 19:34 #978 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Stein er Bjarte Tjøstheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet lørdag kl 19:35 #979 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Gagaen skrev (Akkurat nå): Stein er Bjarte Tjøstheim. Han hadde show med Sagenbrødrene forrige lørdag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet lørdag kl 19:35 #980 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Synes det er så kjedelig at matmonsteret og professoren gikk ut! De var gøy! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå