Kaisamaia Skrevet mandag kl 21:20 #881 Del Skrevet mandag kl 21:20 Bringebær skrev (39 minutter siden): Jeg synes mange av hintene på gladfisken passer på Ane 😊 Ja, altså jeg skjønner ingenting av noen hint der, men stemmen er VELDIG lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet mandag kl 21:20 #882 Del Skrevet mandag kl 21:20 Jeg tror Tiril Eckhoff kan utelukkes helt som Vampyren, da hun skal være skikommentator med blant annet Northug og Bjørndalen når det er Biathlon World Cup i Kontiolahti (Finland) mellom Lørdag 30 november - Fredag 06. desember. Siste sending av Maskorama er 14. Desember. Men det kan jo hende at kommentatorene sitter og kommenterer fra Norge 🤷🏼♀️ Tror fortsatt Vampyren er Emilie Nereng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet tirsdag kl 12:41 #883 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 Kaisamaia skrev (15 timer siden): Ja, altså jeg skjønner ingenting av noen hint der, men stemmen er VELDIG lik. Bringebær skrev (På 12.11.2024 den 8.27): Anagrammet til Gladfisken er Dynamitt, Nikolai Ramm hadde en BliMe sang som het dynamitt. Årets BliMe låt var det Ane Norum Kvistad som hadde. Kan det være et hint? Ane kommer fra Verdal, og det Verdal er mest kjent for er slaget på Stiklestad. Gladfisken sier også noe om langt ned i havet og under isen, Ane har Norgesrekorden i svømming under isen for kvinner. Gladfisken sier også noe om at hun aldri er i dårlig humør, Ane har sagt noe som at hun alltid er glad. Bare siterer meg selv her 😅 dette er fra første program. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet tirsdag kl 12:59 #884 Del Skrevet tirsdag kl 12:59 Bringebær skrev (16 timer siden): Jeg synes mange av hintene på gladfisken passer på Ane 😊 Ja, men det største hintet er stemmen.. og det er Tone Damli sin stemme. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet onsdag kl 01:01 #885 Del Skrevet onsdag kl 01:01 Irja skrev (12 timer siden): Ja, men det største hintet er stemmen.. og det er Tone Damli sin stemme. Da har du ikke hørt Ane synge nok. 🤷♀️😊 Tror jeg, da. Hører ikke Tone i det hele tatt, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet onsdag kl 01:02 #886 Del Skrevet onsdag kl 01:02 Bringebær skrev (12 timer siden): Bare siterer meg selv her 😅 dette er fra første program. Mener du at Dynamitt og slaget på Stiklestad har en sammenheng? Henger ikke med, jeg. Men gir jo mening noe av det du skriver der. Jeg klarer ikke følge med på de hintene, jeg.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet onsdag kl 04:32 #887 Del Skrevet onsdag kl 04:32 Kaisamaia skrev (3 timer siden): Mener du at Dynamitt og slaget på Stiklestad har en sammenheng? Henger ikke med, jeg. Men gir jo mening noe av det du skriver der. Jeg klarer ikke følge med på de hintene, jeg.😊 og hva er det med saken at Ramm hadde en blime sang som het Dynamitt? Fordi han har vært i panelet der, så har det en sammenheng med andre blime deltakere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet onsdag kl 04:51 #888 Del Skrevet onsdag kl 04:51 (endret) . Endret onsdag kl 06:39 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet onsdag kl 06:47 #889 Del Skrevet onsdag kl 06:47 (endret) Kaisamaia skrev (På 25.11.2024 den 13.39): Jeg liker egentlig ikke Maskorama.. 😆 Mye på grunn av måten figurene «snakker» på. Men! Jeg gir det et forsøk i år, og jeg tror Gladfisken er Ane Norum Kvistad. 🤷♀️😎 Ikke jeg heller. Synes det er verdens dummeste program. Tenk at voksne mennesker går helt av skaftet. Hadde de ikke kledd seg ut, og heller stått bak et forheng å sunget skulle jeg likt det, fordi jeg liker gjetteleken, men de figurene og alt styret og ropinga 'ta av maska, ta av maska'...og de forvridde stemmene...uff. Dette er et av de programmene jeg ser fordi det går an å spole og se i etterkant, hadde ikke sett det hvis den muligheten ikke fantes. Tror jeg. Endret onsdag kl 06:48 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet onsdag kl 16:17 #890 Del Skrevet onsdag kl 16:17 Kaisamaia skrev (15 timer siden): Mener du at Dynamitt og slaget på Stiklestad har en sammenheng? Henger ikke med, jeg. Men gir jo mening noe av det du skriver der. Jeg klarer ikke følge med på de hintene, jeg.😊 Pasha skrev (11 timer siden): og hva er det med saken at Ramm hadde en blime sang som het Dynamitt? Fordi han har vært i panelet der, så har det en sammenheng med andre blime deltakere? Har ikke noe med at MR har vært i panelet. Men anagrammet til Gladfisken var Dynamitt. Morten hadde Blime-sangen som heter Dynamitt, i år hadde Ane Blime-sangen. Et annet hint er at Gladfisken sier at hjemstedet ikke er mest kjent for fiske, Ane kommer fra Verdalen som er mest kjent for slaget på Stiklestad (og kanskje Lotto-reklamen). Mange av hintene er så indirekte, slik som at langrenn var et hint på Live Nelvik, var ikke et direkte hint på at denne personen drev med langrenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet onsdag kl 17:27 #891 Del Skrevet onsdag kl 17:27 Bringebær skrev (1 time siden): Har ikke noe med at MR har vært i panelet. Men anagrammet til Gladfisken var Dynamitt. Morten hadde Blime-sangen som heter Dynamitt, i år hadde Ane Blime-sangen. Et annet hint er at Gladfisken sier at hjemstedet ikke er mest kjent for fiske, Ane kommer fra Verdalen som er mest kjent for slaget på Stiklestad (og kanskje Lotto-reklamen). Mange av hintene er så indirekte, slik som at langrenn var et hint på Live Nelvik, var ikke et direkte hint på at denne personen drev med langrenn. De kan ike ha dandy choi, voe OG hun du snakker om🤷♀️er jo ikke kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet onsdag kl 19:02 #892 Del Skrevet onsdag kl 19:02 Sukkerogkanel skrev (1 time siden): De kan ike ha dandy choi, voe OG hun du snakker om🤷♀️er jo ikke kjendiser Dette er vel en tråd der vi kan diskutere de ulike hintene. Jeg er på ingen måte påståelig på at det er Ane, men jeg synes en del av hintene passer på henne. For meg er hun mer kjent en Danby, selv om jeg har sett Spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet onsdag kl 19:23 #893 Del Skrevet onsdag kl 19:23 Bringebær skrev (19 minutter siden): Dette er vel en tråd der vi kan diskutere de ulike hintene. Jeg er på ingen måte påståelig på at det er Ane, men jeg synes en del av hintene passer på henne. For meg er hun mer kjent en Danby, selv om jeg har sett Spillet. Jaja selvsagt Det er og antageligvis jeg som ikke er så oppdatert på kjendiser nå og🙈🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet torsdag kl 00:18 #894 Del Skrevet torsdag kl 00:18 Bringebær skrev (7 timer siden): Har ikke noe med at MR har vært i panelet. Men anagrammet til Gladfisken var Dynamitt. Morten hadde Blime-sangen som heter Dynamitt, i år hadde Ane Blime-sangen. Et annet hint er at Gladfisken sier at hjemstedet ikke er mest kjent for fiske, Ane kommer fra Verdalen som er mest kjent for slaget på Stiklestad (og kanskje Lotto-reklamen). Mange av hintene er så indirekte, slik som at langrenn var et hint på Live Nelvik, var ikke et direkte hint på at denne personen drev med langrenn. Aha forstår! Litt. 😆 Og enda mer om vi snakker om Nicolay Ramm. Haha. Blir spennende å høre på lørdag igjen. Jeg synes absolutt ikke det høres ut som Tone Damli, men veldig som Ane. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MG90 Skrevet torsdag kl 01:18 #895 Del Skrevet torsdag kl 01:18 (endret) Kaisamaia skrev (3 timer siden): Aha forstår! Litt. 😆 Og enda mer om vi snakker om Nicolay Ramm. Haha. Blir spennende å høre på lørdag igjen. Jeg synes absolutt ikke det høres ut som Tone Damli, men veldig som Ane. 😊 Ja, det pleier jo alltid å være med en kjendis som barn har et forhold til, men hvis de som alle er sikre på er riktig er det ikke slik i år. Synes det ville vært synd. Så håper det er henne eller hvertfall noen som barna kjenner:) Endret torsdag kl 03:55 av MG90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet torsdag kl 08:03 #896 Del Skrevet torsdag kl 08:03 Kaisamaia skrev (7 timer siden): Aha forstår! Litt. 😆 Og enda mer om vi snakker om Nicolay Ramm. Haha. Blir spennende å høre på lørdag igjen. Jeg synes absolutt ikke det høres ut som Tone Damli, men veldig som Ane. 😊 Haha, mente såklart Nicolay! Kaller han alltid Morten Ramm 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet i går, 09:09 #897 Del Skrevet i går, 09:09 Jeg sier det igjen jeg: Moskusen er ikke Danby Choi. I morgen tipper jeg den tilgjorte stemmen slår litt sprekker, det blir gøy 🍿 Det er så mange gøye hint; hytte, radio, det røde merket på steinen, bowling, fargen rød og hvit, turn, balanse, fisker, krone, film, ishockey, politiker, gull mm.. «Når du tror du kjenner meg, går jeg hen og gjør noe annet» Kommer det hint om boxing 🥊 er det i hvert fall spikret for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 10:22 #898 Del Skrevet i går, 10:22 Winterbird skrev (1 time siden): Jeg sier det igjen jeg: Moskusen er ikke Danby Choi. I morgen tipper jeg den tilgjorte stemmen slår litt sprekker, det blir gøy 🍿 Det er så mange gøye hint; hytte, radio, det røde merket på steinen, bowling, fargen rød og hvit, turn, balanse, fisker, krone, film, ishockey, politiker, gull mm.. «Når du tror du kjenner meg, går jeg hen og gjør noe annet» Kommer det hint om boxing 🥊 er det i hvert fall spikret for min del Håper du har rett? Hvem tror du det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 3 timer siden #899 Del Skrevet 3 timer siden Kaisamaia skrev (På 25.11.2024 den 22.20): Ja, altså jeg skjønner ingenting av noen hint der, men stemmen er VELDIG lik. Jeg kjenner ikke til Ane Norum Kvistad men syns jeg hører Tone Damli tydelig i Gladfisken. Når hun snakket forrige uke var det med tynn L på østlandsk litt sånn Tone Damli snakker når hun legger om. Men i alle forslag her "mangler" det et barnetv/youtuber navn ala Fantorangen/Victor/Herman Dahl som yngre kan gjette så godt forslag! Maskorama er et familieprogram så rart om vi står igjen med Tone Damli, Voe, Danby og Kim Wigaard syns jeg. Men hva vet jeg, jeg syns Matmonsteret hørtes ut som en liten gutt i første episode så.... Jeg syns man hører Voe tydelig i Vampyren. Eneste jeg er ganske sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå