Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 20:08 #821 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Moni123 skrev (Akkurat nå): Hvem tror dere ryker nå? Tenke for min del vampyren Tror kanskje Matmonsteret jeg, men håper egentlig Gladfisken aka Tone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet lørdag kl 20:08 #822 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Moni123 skrev (1 minutt siden): Hvem tror dere ryker nå? Tenke for min del vampyren Jeg tror ingen ryker fordi de kommer til å bruke den teite gongen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:09 #823 Del Skrevet lørdag kl 20:09 (endret) Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Tror kanskje Matmonsteret jeg, men håper egentlig Gladfisken aka Tone. Jeg også fordi hun er bombesikker. Endret lørdag kl 20:09 av Frøkenfryden Gladfiske ut mente jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet lørdag kl 20:10 #824 Del Skrevet lørdag kl 20:10 moskusen er vel ferdig i kveld 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krinoline Skrevet lørdag kl 20:11 #825 Del Skrevet lørdag kl 20:11 Stein - Kim Wigaard eller Erlend Bratland Matmonsteret - Live Nelvik Vampyren - Voe Moskusen - Danby Choi eller Ola Svenneby Gladfisken - Raylee eller Heidi Ruud Ellingsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 20:11 #826 Del Skrevet lørdag kl 20:11 Oktnxbye skrev (1 minutt siden): Tror matmonseteret eller moskusen ryker? Moskusken synger dårligst, men har det beste kostymet og de beste moves, matmonsteret sang greit og mye bedre i dag enn de forrige gangene. Vanskelig å si. Kan like gjerne være en av de andre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:12 #827 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Kan matmonsteret være Anita Rennan? Driver med mat, fransk sang kan jo stemme med turer dit for mat med Hellstrøm osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:12 #828 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Vil ha moskus videre! Kult kostyme og moves!😎 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet lørdag kl 20:15 #829 Del Skrevet lørdag kl 20:15 LIK OM DU ER ENIG: Moskus: Danby Choi Vampyren: Emilie Voe Nereng Steinen: Kim Wigård Gladfisken: Carina Dahl Matmonster: Live Nelvik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet lørdag kl 20:16 #830 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Hadde sendt ut Steinen om jeg fikk velge. Like gørrkjedelig som Zombien for noen år tilbake. Men han vinner vel.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:19 #831 Del Skrevet lørdag kl 20:19 Nei. Gikk glipp av Mista lova lova😭 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 20:20 #832 Del Skrevet lørdag kl 20:20 hadet skrev (2 minutter siden): Hadde sendt ut Steinen om jeg fikk velge. Like gørrkjedelig som Zombien for noen år tilbake. Men han vinner vel.. Ja, er faktisk enig med deg. Trist at matmonstetet røk, synes ikke det var kjedeligste karakteren. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet lørdag kl 20:20 #833 Del Skrevet lørdag kl 20:20 Var Hjalmar-låta som overbeviste meg om Live 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet lørdag kl 20:21 #834 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Angående Gladfisken og Raylee som noe gjetter. I andre hint video i kveld, står det i brevet «Sistemann ut», Raylee var med i andre sesong av sistemann ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet lørdag kl 20:22 #835 Del Skrevet lørdag kl 20:22 SeBraHaHa skrev (6 minutter siden): LIK OM DU ER ENIG: Moskus: Danby Choi Vampyren: Emilie Voe Nereng Steinen: Kim Wigård Gladfisken: Carina Dahl Matmonster: Live Nelvik Tone er gladfisken, ellers enig. Carina har hatt flere konserter på disse lørdagene 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 20:22 #836 Del Skrevet lørdag kl 20:22 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei. Gikk glipp av Mista lova lova😭 Hahah, tenkte det samme 😂 men jeg gjettet riktig da, i det minste Kjedelig at folk stemmer kun på de beste sangerne. Jeg ville hatt med professoren mye lenger, han var kul. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 20:25 #837 Del Skrevet lørdag kl 20:25 (endret) FreezeandFawn skrev (5 minutter siden): Ja, er faktisk enig med deg. Trist at matmonstetet røk, synes ikke det var kjedeligste karakteren. Er faktisk enig. Likte Stein pga stemmen, men når det kun går i trøttsomme ballader så blir det så kjedelig. Min absolutte favoritt gjennom alle sesonger er elgen, da elgen hadde show, moves og stemme. Og grattis til dere som gjettet Live Nelvik 👏 Kvinneguiden bugner av gode detektiver og ikke rart at panelet snoker her inne. Endret lørdag kl 20:25 av K_mb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet lørdag kl 20:26 #838 Del Skrevet lørdag kl 20:26 Fjugur skrev (5 minutter siden): Var Hjalmar-låta som overbeviste meg om Live Samme her👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet lørdag kl 20:27 #839 Del Skrevet lørdag kl 20:27 Anonyym97 skrev (3 minutter siden): Tone er gladfisken, ellers enig. Carina har hatt flere konserter på disse lørdagene Aaah, så det nå på Instagrammen hennes. Da må det bli Tone. Meeeeen Jeg holderfortsatt holder en knapp på Raylee 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet lørdag kl 20:31 #840 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Bare 20 % gjettet Line Nelvik. Er ikke det litt lite eller er det bare oss her inne som gjettet det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå